Сторінка 3 з 4

Re: Допоможіть у виборі карбюратора

Додано: 19 червня 2010 11:38
Pan1sh3r
а навіщо вазівський карб?? чим ваш 126 не влаштовує? розходом? от у мене останнім часом з новим 126ГМ брало 10л/100км по трасі

Re: Допоможіть у виборі карбюратора

Додано: 22 липня 2011 23:34
Puxtachok
мені дістався в подарунок карб від ваз 2109, хочу його поставити, треба тільки підігнати кріплення. хто собі ставив підкажіть які комплектуючі купували - ну там трос акселератора треба, корпус повітряного фільтра, сам фільтр, і ше шось казали по електриці, ну і хто шо знає

Re: Допоможіть у виборі карбюратора

Додано: 23 липня 2011 11:29
Master General
Puxtachok
не бачу сенсу у цій переробці. Ускладнювати систему і результат невідомий. Волговський карбюратор помити, вичистити, вирівняти стики і буде жерти нормально і не парити мозок.

Re: Допоможіть у виборі карбюратора

Додано: 24 липня 2011 14:57
Puxtachok
мій 126 вже поганенький, осі дроселів розбиті, переливає часто, педальний вузол розхльобаний, а вазівський рік відїздив, тому каще робити його

Re: Допоможіть у виборі карбюратора

Додано: 29 липня 2011 21:18
Pan1sh3r
Щоб не переливав треба голку якось перероблювати. Мені має карбюраторщик робити, бо каже, що другу камеру переливає.

Re: Допоможіть у виборі карбюратора

Додано: 30 липня 2011 10:02
Master General
Pan1sh3r писав:Щоб не переливав треба голку якось перероблювати. Мені має карбюраторщик робити, бо каже, що другу камеру переливає.
треба просто оригінальні голки ставити з оригінальнимі кілечками і перевіряти щоб не заїдало нічого. На моєму 126-му ніколи не було проблем (новий він) а як тільки взяв 126С - поставив з ремкомплекта то тоже пудрило мозги поки з розсипу в гаражі не скомплектував "порядок". 126-й самий безпроблемний і легконастроюваний карбюратор. На ньому можна навіть встроїти в першу камеру регульований жикльор для економічного режиму. Якщо рівень не грає то жерти з цим карбюратором машина буде найменше. Не більше 9 літрів на 100 км при поїздці із швидкістю 90 км/год (якщо все інше в порядку і бензин 93-й).

Re: Допоможіть у виборі карбюратора

Додано: 30 липня 2011 18:18
BOmBA
в мене голка стоїть з резиновим конусом проблем з переливом не помічено

Re: Допоможіть у виборі карбюратора

Додано: 03 серпня 2011 22:02
Puxtachok
а якшо осі дросельних заслонок в корпусі мають великий шат, то шо зробиш? ремонт не доцільний для мене коли є в гарному стані від девятки. то хто знає ш треба для переробки докупляти і переробляти?

Re: Допоможіть у виборі карбюратора

Додано: 04 серпня 2011 22:39
Master General
Puxtachok писав:то хто знає ш треба для переробки докупляти і переробляти?
як мінімум корпус повітряного фільтра, повітряний фільтр, шпільки інші, розсверлювати карбюратор(точно не знаю але жигульовські ОЗОНИ точно тре розсверлювати), тросик і педаль під нього...

як по мені піти на ринок і глянути нижні частини карбів 126-х без люфту дроселів бушні набагато доцільніше і фінансово вигідніше....

Re: Допоможіть у виборі карбюратора

Додано: 09 серпня 2011 21:10
Puxtachok
можливо ти правий, треба піти і глянути. якшо таке найду то без проблем. а як нє, то прийдеться ставити другий