Сторінка 2 з 2

Re: Карбюратор К-126ГМ

Додано: 29 квітня 2014 14:52
Puxtachok
читав статтю і ніби зрозумів але думаю краще перепитаю:
Якщо в мене стоїть к126г, то я можу поставити к126гм без всяких змін, тобто вони взаємозаміняємі( про різні жикльори я читав. але вони на заміну повну не впливають)

Re: Карбюратор К-126ГМ

Додано: 30 квітня 2014 22:31
Master General
так можеш поміняти без проблем, вони 100% взаємозамінні

Re: Карбюратор К-126ГМ

Додано: 01 травня 2014 15:05
Puxtachok
а під цей карб якось можна переробити педаль газу на тросик? чи не варто з цим бавитися?

Re: Карбюратор К-126ГМ

Додано: 01 травня 2014 19:45
volgaraider
Треба взяти тросик і тягу до карбуратора від газ 2410,у мене так зроблено на 31-ій але не раджу заморочуватися із цим ділом тросик досить ненадійний з ним постійно щось трапляється.На газ 24 хоч трохи і колхозно але вічно і надійно.

Re: Карбюратор К-126ГМ

Додано: 02 травня 2014 07:45
Master General
в мене вже враження, що з волги ліплять колхозний танк....

Re: Карбюратор К-126ГМ

Додано: 03 травня 2014 22:59
Puxtachok
це не колхозний танк а нестача фінансів на нові запчастини і небажання купувати б/у туфту. наприклад мені більше подобається педалька навісна, тому і думаю над переробкою.

Re: Карбюратор К-126ГМ

Додано: 05 травня 2014 10:45
Master General
якщо нестача фінансів то напркуя ліпити трос замість вічних тяг?

Re: Карбюратор К-126ГМ

Додано: 06 травня 2014 10:25
Puxtachok
вічні тяги роздолбані в хлам. карб не реагує так як треба на нажимання педалі. а нові шукав і нема ніде

Re: Карбюратор К-126ГМ

Додано: 06 травня 2014 21:56
volgaraider
Може попробувати їх відремонтувати?