Сторінка 2 з 2

Re: Карбюратор ДААЗ (ОЗОН) на Волгу ГАЗ-24

Додано: 07 жовтня 2015 15:03
Master General
Звичайно, що можна - сверляться врізки і вперед. Іншого способу (без заміни карбюратора і з збереження роботи на бензині з К-126ГМ немає). Можна звичайно морочитися з пошуком змішувача, але це була безнадійна справа ще 5 років назад, а тепер вона цілком безнадійна. Зрештою якщо кататися на газу то яка фіг різниця який карбюратор. Якщо хочеш катати на газу лишай ДААЗ-2105 - тільки знайди змішувач на дві камери. У нього найменша перша камера, що позитивно впливатиме на роботу ГБО.
Змішувач для ДААЗ - ОЗОН виглядає приблизно так
Зображення

Re: Карбюратор ДААЗ (ОЗОН) на Волгу ГАЗ-24

Додано: 31 серпня 2017 12:45
Otskarik
Моя 3102 (з мотором 402) бігає на ДААЗ 2107 не менше 10-ти років. Ну не біжить вона з ним більше 110-115, але це не є нагальна необхідність.
Небагато в реальному житті водіїв не враховує те, що воздухан повинен бути сухий ВОЛГОВСЬКИЙ (зробити переходник з трьох отворів на чотири неважко, в центральній Україні не раз бачив на базарах). Заміна волговського фільтра замість жигульовского (при карбі 2107) дає зменшення витрати палива 0,5 - 0,7л/100; а це немало. К 126 недоколиханий, К 151 з усіма буквами - копія ДААЗ 2107(05), роздута під двигун Волги (але треба враховувати, що всяка копія завжди гірша від оригіналу). З урахуванням того, що я їзджу 30 років с ГБО повинен зазначити, що монтаж на ДААЗ набагато простіше (свердлити нічого не треба, як в 126).

Враховуючи те, що витрата бензину на моїй 10л/рік основна перевага карба 2107 проти 126 для мене - запуска мотора при температурі -10 і нижче набагато кращий (не знаю, я правильно звучить українською "с полпинка").

Re: Карбюратор ДААЗ (ОЗОН) на Волгу ГАЗ-24

Додано: 01 вересня 2017 17:22
Otskarik
Yurkoklym писав:Друзі, вітаю!
Хочу звернутись до Вас з таким питанням: в мене на Волзі стоїть карб ДААЗ 2105, оптимальна швидкість - 60-65 км, дальше починає гудіти. Розхід - 11л/100 км.
Чув різні думки: що краще ставити рідний 126Г і можна вийти на оптимальну швидкість по трасі 75-90 км і розхід буде 8,5-9 л/100 км, а також можна поставити ДААЗ 2107, він більш підходить, аніж ДААЗ 2105 і так само можна зменшити розхід пального і не буде втрати потужності такої, як при ДААЗ 2105.

Що Ви з цього приводу можете порадити, дякую Вам наперед)
20 років назад на ГАЗ 24 ставив ДААЗ 2107 (але воздушний фільтр був жигулівський), витрата палива по трасі при 90 км/год становила 9,5л/100; був задоволений. Але потім став власником ГАЗ 3102 (але головку у неї іще попередній хазяїн встановив 8-клапанну, 12-клапанн дуже примхлива в експлуатації) і встановив такий же 2107 але з волговським воздуханом (перехідна пластина є у продажу, та і самому неважко виготовити). Результат - витрата палива не більше 9,000л/100. Причини розписувати довго (с учетом того, что нормального технического украинского языка нет. тот язык, что пишут сейчас и называют его правильным - для меня, инженера-теплоэнергетика с 1974г. просто кошмар),та і не потрібно тобі викладати "Теорію горіння", "Теорію ДВС" та деякі інші речі.
Якщо хочешь рідний - 151 з будь-якими буквами (копія ДААЗ, роздута під мотор на 2445; але копія завжди є гірша, ніж оригінал) примхливий в експлуатації, 126Г (камяний вік, а буква Г - значить гівняний!)
Скільки людей, стільки і крапок (а може ТОЧОК? :-) ) зору. Але за 30 років Волговода у мене склалась своя а вирішувати тобі ;-), з урахуванням того, що на ДААЗ простіше установити пропанове ГБО (недоліків і казок про нього за 30 років наслухався більше, ніж забагато. І сухе горіння, і зменшення моторесурсу мотора і прогари вихлопних клапанів и прочее :fool: )