Yurkoklym писав:Друзі, вітаю!
Хочу звернутись до Вас з таким питанням: в мене на Волзі стоїть карб ДААЗ 2105, оптимальна швидкість - 60-65 км, дальше починає гудіти. Розхід - 11л/100 км.
Чув різні думки: що краще ставити рідний 126Г і можна вийти на оптимальну швидкість по трасі 75-90 км і розхід буде 8,5-9 л/100 км, а також можна поставити ДААЗ 2107, він більш підходить, аніж ДААЗ 2105 і так само можна зменшити розхід пального і не буде втрати потужності такої, як при ДААЗ 2105.
Що Ви з цього приводу можете порадити, дякую Вам наперед)
20 років назад на ГАЗ 24 ставив ДААЗ 2107 (але воздушний фільтр був жигулівський), витрата палива по трасі при 90 км/год становила 9,5л/100; був задоволений. Але потім став власником ГАЗ 3102 (але головку у неї іще попередній хазяїн встановив 8-клапанну, 12-клапанн дуже примхлива в експлуатації) і встановив такий же 2107 але з волговським воздуханом (перехідна пластина є у продажу, та і самому неважко виготовити). Результат - витрата палива не більше 9,000л/100. Причини розписувати довго (с учетом того, что нормального технического украинского языка нет. тот язык, что пишут сейчас и называют его правильным - для меня, инженера-теплоэнергетика с 1974г. просто кошмар),та і не потрібно тобі викладати "Теорію горіння", "Теорію ДВС" та деякі інші речі.
Якщо хочешь рідний - 151 з будь-якими буквами (копія ДААЗ, роздута під мотор на 2445; але копія завжди є гірша, ніж оригінал) примхливий в експлуатації, 126Г (камяний вік, а буква Г - значить гівняний!)
Скільки людей, стільки і крапок (а може ТОЧОК?
) зору. Але за 30 років Волговода у мене склалась своя а вирішувати тобі
, з урахуванням того, що на ДААЗ простіше установити пропанове ГБО (недоліків і казок про нього за 30 років наслухався більше, ніж забагато. І сухе горіння, і зменшення моторесурсу мотора і прогари вихлопних клапанів и прочее
)