Що робити з мотором? • Форум західного клубу Волговодів Україна


Що робити з мотором?

Тут пишеться все що відноситься до двигуна але не класифікується в інших підрозділах

Що робити з мотором?

Повідомлення Кум 911 » 22 квітня 2012 10:49

Справа втому,що робив я вчора заміри витрати пального.
Так от на 1л 92(окко) машина проїхала 8 км, це при швидкості 70км/год,виходить 13-14літрів на 100км що є забагато навіть для "волги " :(
Тепер попробую систематизувати:
1.Ходова,розвал норма,нові шини.
2.Трохи труть колодки(нові) від 60 км до повної зупинки 350-400метрів
3.Нова система запалювання(трамбльор,катушка і.тд.).
4.Двигун:карбюратор такий як вісьмйорочний тільки майстер сказав,що то рідний бо жикльори адаптовані під волгу(такі карби рідкість,машини з ними випускали 91р).
5.Колінвал вроді норма(вкладиші 0,25),тільки має трохи поздовжній люфт.
6.Шатуни стоять чогось навпаки,поршня 92.5 стоять правльно.
7.Кольца міняв минулого року зараз комресія в трьох циліндрах 8,а в четвертому 8,9.
8.Постійно виходять з ладу свечі запалювання через 20-100км переважно в третьому-четвертому циліндрах.
9.Максималка 120км/год(а бензину жре страшно подумати) більше не хоче їхати,коли купив було 140 і далі страшно. :)
10.Жене трохи масло коріннім,тиск масла норма 2...4.
Аватар користувача
Кум 911
Учасник
Учасник
 
Повідомлень: 44
З нами з: 25 лютого 2012 19:57
Звідки: м.Самбір
Автомобіль: ГАЗ- 2410
Справжнє ім'я: Андрій

Re: Що робити з мотором?

Повідомлення volgaraider » 22 квітня 2012 12:11

Моя звірюка теж так жрала і свічки нищила.Проблема була в маслозйомних кільцях як заводився двигун масло одразу запльовувало свічі і вони то працювали то ні виходить що одночасно 4 ціліндра ніколи не працюють зате вона жре.А ще карбуратор швидко треба зняти самий ліпший карб для волжанок це к126 гм у мене на обох волжанках такий стоїть і вони обидві за 160 їдуть і сили мають дофіга і не жруть більше 9 літрів такщо спочатку рекомендую карб поміняти і ще раз провірити машину.Багато майстрів кладуть жигулівські карби з цілю знизити розхід топлива але в результаті виходить тупа машина такщо не варто бацькатися треба класти рідне не дурні то придумали.
Аватар користувача
volgaraider
Волговод-ветеран
Волговод-ветеран
 
Повідомлень: 1203
З нами з: 03 грудня 2011 00:42
Звідки: закарпаття тячівський район смт.солотвино

1995 ГАЗ 31029
Автомобіль: газ 31029 газ 24
Справжнє ім'я: Адальберт

Re: Що робити з мотором?

Повідомлення Master General » 22 квітня 2012 15:12

Кум 911 написав:Справа втому,що робив я вчора заміри витрати пального.
Так от на 1л 92(окко) машина проїхала 8 км, це при швидкості 70км/год,виходить 13-14літрів на 100км що є забагато навіть для "волги " :(
Тепер попробую систематизувати:
2.Трохи труть колодки(нові) від 60 км до повної зупинки 350-400метрів

це основна причина нема вибігу - нема економії це
маєш собі запамятати і не лати на Волгу. Поміняй стяжні пружни колодок бо їм вже за 20-30 років сили замало
Аватар користувача
Master General
Адміністратор
 
Повідомлень: 2868
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Звідки: Ужгород, Україна
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло

Re: Що робити з мотором?

Повідомлення volgaraider » 22 квітня 2012 16:56

ПАВЛО ПРАВИЙ І ЦЕЙ КУРС Я ВЖЕ ПРОЙШОВ АЛЕ В МЕНЕ НЕ В ПРУЖИНАХ БІДА БУЛА А В КОЛОДКАХ ЯКІСЬ КРИВІ ПОПАЛИ І ДУЖЕ ТУГО ЗАХОДИЛИ ПРИЙШЛОСЯ ПЕРЕРОБЛЯТИ.
Аватар користувача
volgaraider
Волговод-ветеран
Волговод-ветеран
 
Повідомлень: 1203
З нами з: 03 грудня 2011 00:42
Звідки: закарпаття тячівський район смт.солотвино

1995 ГАЗ 31029
Автомобіль: газ 31029 газ 24
Справжнє ім'я: Адальберт

Re: Що робити з мотором?

Повідомлення Кум 911 » 23 квітня 2012 20:47

Дякую за пораду,поміняю пружини відпишуся.
А шо робити з тим,що виходять зладу свічі запаллювання,кільця ж нові,а проблема з свічами відколи купив машину.Система запалювання також нова.Є підозра шо токомутатор,але вже три штуки перепробував і всі роблять однаково (детальніше в темі комутатор).
І ше одне: хіба реально що валга зрідним 402 мотором може їхати за 160,коли в паспорті пише,шо максималка 145 км/год.
Аватар користувача
Кум 911
Учасник
Учасник
 
Повідомлень: 44
З нами з: 25 лютого 2012 19:57
Звідки: м.Самбір
Автомобіль: ГАЗ- 2410
Справжнє ім'я: Андрій

Re: Що робити з мотором?

Повідомлення Master General » 23 квітня 2012 21:54

А колеса в тебе якої розмірності? Якщо не 185R14 чи 205/70R14 то твій спідометр бреше. Якщо стоїть пятиступка то може стояти неадаптований привод спідометра(він бреше в + десь на 35-40% бо на нашому рідному 666 обертів на 1 км, а в 3110 - 1000 об/км). Скільки бере масла? На 92-й бензин мають бути 17-ті свічки. Аналоги А17В: (Наприклад BP6H Bosch чи V-Line №18 NGK). Можна також 14-ті свічки. 11-ті свічки йдуть на 76-й бензин.

Зображення
Аватар користувача
Master General
Адміністратор
 
Повідомлень: 2868
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Звідки: Ужгород, Україна
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло

Re: Що робити з мотором?

Повідомлення Кум 911 » 23 квітня 2012 23:58

Свічі А14В2 купую найдешевші.бо нема різниці чи то "брік",чи російські,все,шо коштує до 50грн з одного підвалу.Маю намір попробувати NGK,але шоби потім не жаліти бо коштують як три комплекти звичайних.
Масла фактично не бере,якшо не гасати.А якшо нприклад їхав я раз до Львова середня шв 80...130,то туди і назад зжерло 1.5л масла, десь через місяць почало капати з-під корінного,більше так не їжджу.
Колеса 205/70/14 стандартні,явзагалі люблю шоб на ВОЛЗІ було все стандартне.
А ше нарахунок свічок чи може бути причина в розподвалі там зношені кулачки,неправильні фази розподілу, неправльно згоряє суміш,і.т.д.?
Аватар користувача
Кум 911
Учасник
Учасник
 
Повідомлень: 44
З нами з: 25 лютого 2012 19:57
Звідки: м.Самбір
Автомобіль: ГАЗ- 2410
Справжнє ім'я: Андрій

Re: Що робити з мотором?

Повідомлення Master General » 24 квітня 2012 08:51

Ні. У мене розпредвал був з одною шийкою злизаною на міліметр (це на підйомі клапана 1.7мм) і свічки з ладу не виходили.

Зображення

Рассмотрим диагностику состояния двигателя по свечам зажигания, на примере ВАЗ 2101-07 «классики». Первое, что вы можете сделать самостоятельно, это выкрутить свечи зажигания и внимательно их осмотреть. Сразу хочу заметить, что вопреки расхожему мнению «сухая» значит рабочая это далеко не так. Первым делом обращаем внимание на цвет изолятора свечи:



нормальными можем считать такие цвета, светло-коричневый (1)и бордовый (4)в зависимости от того каким бензином вы пользуетесь. К сожелению выбор топлива не очень велик по не зависящим от нас причинам. Обращаем внимание, что цвет свечи должен быть ровномерным по всему изолятору. Обычно при не правильной регулировке одного из клапанов, одна сторона изолятора свечи может быть чёрного цвета. Далее обращаем внимание на продольные риски «стального цвета» по бокам изолятора, обычно они появляются на свечах (4) типа. Если таковые имеются значит свеча временами даёт пробои о чём могут свидетельствовать хлопки в глушитель, и неустойчивая работа двигателя на холостых оборотах.
светло серый (3)и откровенно белый цвета говорят о том, что ваш двигатель работает на слишком бедной смеси. Я не думаю, что открою для кого то большой секрет, сказав что топливо-воздушная смесь имеет два предела воспламенения- верхний и нижний, т.е.сильно бедная как и сильно богатая смесь перестаёт воспламеняться, но об этом позже...Так же такие цвета могут говорить о не соответствии калильного числа свечи
данному двигателю (так называемые «холодные» и «горячие»свечи). В конце статьи таблица соответствия импортных аналогов отечественным маркировкам свечей.
чёрный рыхлый нагар (2)говорит о том, что в цилиндры двигателя попадает переобагащённая смесь.
ну и чёрный маслянистый нагар(8) говорит о проблемах в ЦПГ(цилиндро-поршневой группе). Кстати о проблемах в ЦПГ не всегда можно узнать по нагару на свече, для полноты картины необходим замер компрессии. В случае залегания или поломки компрессионных колец, при удовлетворительном состоянии маслосъёмных, свеча останется сухой, но существенно упадёт компрессия в цилиндре. А при износе сальников клапанов, свеча может быть просто в масле (5).
нагар также бывает жёлтого цвета, как правило говоря о качестве топлива.
вариант (7) обычно случается при длительной детонационной работе двигателя, либо низком качестве свечи, что тоже не редкость.
в случае с вариантом (6) можно сказать, что этот цилиндр двигателя не работает вообще. Причин для этого, судя по остаткам масла и капель какой-то жидкости
(это может быть как не сгоревший бензин, так и капли охлождающей жидкости попавшей в цилиндр через пробитую прокладку головки блока цилиндров) может быть много. К примеру бонально не работающая свеча, пробитая прокладка головки блока, отсутствие (по разным причинам) компресии в цилиндре и ещё многим причинам которые мы затроним позже.

Этот метод диагностики может провести любой автолюбитель имеющий свечной ключ. А если этот автолюбитель имеет дома или в гараже мультитестр, что явдяется обычным делом, то он спокойно может «прозвонить» и провода высокого напряжения на предмет обрыва самого провода внутри обмотки, о чём будет свидетельствовать отсутствие сопротивления, потому как при отсутствии последнего, «пробитые» провода дают тот же эфект что и «пробитая» свеча.
Далее немного подробней о бедной смеси. Если выкрученные свечи не все белые или светло серые, то причина обеднения смеси обычно не в карбюраторе, т.к. он готовит смесь одинаковую на все цилиндры. Значит смесь приготовленная карбюратором, обедняется по пути от карбюратора до головки блока цилиндров. Если бедная смесь в 4 цилиндре, значит скорее всего проблема в подсосе постороннего воздуха через вакумный шланг усилителя тормозов или местах его соединения с впускным коллектором и вакумным усилителем тормозов. Нельзя также исключать и порыв диафрагмы самого вакумного усилителя тормозов, о чём обычно свидетельствует характерный свист(шипение) при нажатии на педаль тормоза, и конечно снижение качества работы тормозной системы в целом. Если бедная смесь не только в 4 цилиндре, нужно проверить на целостность прокладку между впускным коллектором и головкой блока цилиндров пролив водой (не бензином — как некоторые «специалисты») при работающем на холостых оборотах двигателе. Если имеется негерметичность прокладки, то в этом месте будет подсос воздуха (а в нашем случае паров воды) в цилиндр двигателя, что обязательно приведёт к отказу работы данного цилиндра. Так же не забываем пролить и место соединения карбюратора со впускным коллектором. Обращаю ваше особое внимание на технику безопасности при проведении любых работ с системой питания ДВС.
Так же эфект неустойчивой работы или вовсе отказ от работы двигателя может дать неправильный зазор между кулочками прерывателя в трамблёре, как и нагар на контактах и (или) их сильный износ.
Проблемы в ГРМ (газораспределительном механизме) дают тот же эфект, причём на всех режимах работы двигателя. А мы знаем, что зажатый клапан-первый шаг к прогару клапана.
Если есть возможность замера компресии-получим ещё больше информации о состоянии своего двигателя. Как видите из всех вышеперечисленных причин, грешить на
карбюратор нам осталось лишь по причине переобогащения смеси, которая кстати может быть из-за бонально забитого воздушного фильтра дающего тот же эфект что и езда на подсосе, или самой регулировки воздушной заслонки карбюратора, когда при «отбитом» подсосе заслонка не открывается полностью. И вторая причина — обеднение смеси, по вине карбюратора но об этом более подробно в следующих статьях.
Аватар користувача
Master General
Адміністратор
 
Повідомлень: 2868
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Звідки: Ужгород, Україна
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло

Re: Що робити з мотором?

Повідомлення volgaraider » 24 квітня 2012 08:52

І ше одне: хіба реально що валга зрідним 402 мотором може їхати за 160,коли в паспорті пише,шо максималка 145 км/год.

Хто не вірить не мусит я сказав як у мене а далі ваше діло вірити чи ні.145 км це максимальна рекомендована швидкість.
Аватар користувача
volgaraider
Волговод-ветеран
Волговод-ветеран
 
Повідомлень: 1203
З нами з: 03 грудня 2011 00:42
Звідки: закарпаття тячівський район смт.солотвино

1995 ГАЗ 31029
Автомобіль: газ 31029 газ 24
Справжнє ім'я: Адальберт

Re: Що робити з мотором?

Повідомлення Master General » 24 квітня 2012 08:56

Враховуючи припуск на брехню спідометра, яка до 150 стає вже 10-12 км/год то це таки ми виходимо на ті самі 140-150.
Аватар користувача
Master General
Адміністратор
 
Повідомлень: 2868
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Звідки: Ужгород, Україна
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло

Далі

Повернутись до Загальні питання по двигуну

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей


cron