ГАЗ-24 СПГ Волга (Master General) 1978

Тут описуємо що і як робилося по машинці, поломки та інше
Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: Master General's GAZ-24

Повідомлення Master General » 30 грудня 2010 01:20

Мені побарабану обдув радіатора - патрубки холодні. Мене харить те що мотор обдуває. Шо з дифузором шо без там різниці немає.

Сергій
-
Повідомлень: 898
З нами з: 18 березня 2009 18:25
Автомобіль: ГАЗ 3102
Справжнє ім'я: Сергій
Звідки: Івано-Франківськ
Контактна інформація:

Re: Master General's GAZ-24

Повідомлення Сергій » 30 грудня 2010 16:03

BOmBA
от і не правда... у мене стоїть штатна гвинтокрилка і дифузор машина прогрівається нармально... завівши ранком я проїзжаю метрові 200 температура 40... десь коло КМ 80 гр

BOmBA
Волговод
Волговод
Повідомлень: 266
З нами з: 09 лютого 2010 22:25
Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
Звідки: ЧЕРНІВЦІ

Re: Master General's GAZ-24

Повідомлення BOmBA » 31 грудня 2010 20:31

Сергій писав:BOmBA
от і не правда... у мене стоїть штатна гвинтокрилка і дифузор машина прогрівається нармально... завівши ранком я проїзжаю метрові 200 температура 40... десь коло КМ 80 гр
в мене проблем минулого року з прогрівом і роботою, навіть при -18, на трасі із прикритими жалюзями нижче 75-78 не падала (при шв приблизно 60-70 км)
і то без намордника


а от картонка перед радіатором привела до перегріву і в міському циклі, і за містом (перекриття 2/3 площі радіатора) до 87-92, далі я картонку забрав
реально проїхав 7-8 км


Сергій
Ти їздиш на 92-95 бензині

в мене на А-80 повний прогрів через 3 км, а на газу повинно бути ще більше
(на скільки я розумію, то в нього теплота згоряння менша)

Паша покатайся пару км на бензі і подивичя чи буде якась різниця при однакових дорожніх умовах

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: Master General's GAZ-24

Повідомлення Master General » 01 січня 2011 19:19

Хто як нині відходив від святкування нового року, а я крильчатку зняв із шківа помпи :) Відчутних аж дуже змін - не помітив. Можливо і краще стало. Стрілка зрушилася на 40 після дсь 400-500 м руху на першій передачі неспіша, а дійшла до 80 десь на 2 кілометрах (до 10хв від старту). Температура під час експерименту була -7.

Заодно буде варіант поставити електропрепеллер з приходом весни тож є над чим подумати. А механіку я завжди встигну поставити (попереднь статично відбалансувавши заново на запасній помпі).

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: Master General's GAZ-24

Повідомлення Master General » 01 січня 2011 19:55

BOmBA писав:Паша покатайся пару км на бензі і подивичя чи буде якась різниця при однакових дорожніх умовах
На бензині їздив літом - на трассі перегрівався навіть... Чому не знаю. Хоча на газу все було добре - температура вище 90 ніколи не піднімалася.

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: Master General's GAZ-24

Повідомлення Master General » 02 січня 2011 19:04

Тест на трассі вказав на необхідність зняття кожуха радіаторної решітки і відкриття жалюзей - пічка з охолодженням мотору при -5 не справляється.

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: Master General's GAZ-24

Повідомлення Master General » 16 січня 2011 21:18

Трохи погрався з деталюхами на свою ходову 3102.
Вчора зібрав один суппорт - болти від Володі Кума підійшли дуже добре - вибрали різьбу тіп-топом. Затяжку витримали. Також частково розібрав одну цапфу, зняв старий, убитий гальмівний диск, зняв старі підшипники. Виявив, що на одній з цапф немає пильника ступичного підшипника і вся грязюка валитиме по сальнику.

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: Master General's GAZ-24

Повідомлення Master General » 24 січня 2011 17:06

Змастив трос жалюзів який ледва витяг. Поставив трос підсосу.
Підсосом незадоволений - не розумію чому він самоубирається...треба якусь пружину чи шо мутити... В мене ніколи не було підсосу але то жестяк нафіг він нужен якщо він сам утоплюється ....

Сергій
-
Повідомлень: 898
З нами з: 18 березня 2009 18:25
Автомобіль: ГАЗ 3102
Справжнє ім'я: Сергій
Звідки: Івано-Франківськ
Контактна інформація:

Re: Master General's GAZ-24

Повідомлення Сергій » 24 січня 2011 17:07

у мене в тестя на гольфі так само. витяг а по мірі прогріву він самоубирається

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: Master General's GAZ-24

Повідомлення Master General » 24 січня 2011 17:09

Сергій писав:у мене в тестя на гольфі так само. витяг а по мірі прогріву він самоубирається
та він за 2-3 секунди убирається під дією пружини дросселя як зробити щов він сам не тікав? Блін підкладати дротик некошерно.... Шкода що нема фіксації як на жалюзях шаріком. Чи на ручніку.

Відповісти