ГАЗ-24 СПГ Волга (Master General) 1978
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Master General's GAZ-24
Мені побарабану обдув радіатора - патрубки холодні. Мене харить те що мотор обдуває. Шо з дифузором шо без там різниці немає.
-
- -
- Повідомлень: 898
- З нами з: 18 березня 2009 18:25
- Автомобіль: ГАЗ 3102
- Справжнє ім'я: Сергій
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
Re: Master General's GAZ-24
BOmBA
от і не правда... у мене стоїть штатна гвинтокрилка і дифузор машина прогрівається нармально... завівши ранком я проїзжаю метрові 200 температура 40... десь коло КМ 80 гр
от і не правда... у мене стоїть штатна гвинтокрилка і дифузор машина прогрівається нармально... завівши ранком я проїзжаю метрові 200 температура 40... десь коло КМ 80 гр
-
- Волговод
- Повідомлень: 266
- З нами з: 09 лютого 2010 22:25
- Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
- Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
- Звідки: ЧЕРНІВЦІ
Re: Master General's GAZ-24
в мене проблем минулого року з прогрівом і роботою, навіть при -18, на трасі із прикритими жалюзями нижче 75-78 не падала (при шв приблизно 60-70 км)Сергій писав:BOmBA
от і не правда... у мене стоїть штатна гвинтокрилка і дифузор машина прогрівається нармально... завівши ранком я проїзжаю метрові 200 температура 40... десь коло КМ 80 гр
і то без намордника
а от картонка перед радіатором привела до перегріву і в міському циклі, і за містом (перекриття 2/3 площі радіатора) до 87-92, далі я картонку забрав
реально проїхав 7-8 км
Сергій
Ти їздиш на 92-95 бензині
в мене на А-80 повний прогрів через 3 км, а на газу повинно бути ще більше
(на скільки я розумію, то в нього теплота згоряння менша)
Паша покатайся пару км на бензі і подивичя чи буде якась різниця при однакових дорожніх умовах
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Master General's GAZ-24
Хто як нині відходив від святкування нового року, а я крильчатку зняв із шківа помпи Відчутних аж дуже змін - не помітив. Можливо і краще стало. Стрілка зрушилася на 40 після дсь 400-500 м руху на першій передачі неспіша, а дійшла до 80 десь на 2 кілометрах (до 10хв від старту). Температура під час експерименту була -7.
Заодно буде варіант поставити електропрепеллер з приходом весни тож є над чим подумати. А механіку я завжди встигну поставити (попереднь статично відбалансувавши заново на запасній помпі).
Заодно буде варіант поставити електропрепеллер з приходом весни тож є над чим подумати. А механіку я завжди встигну поставити (попереднь статично відбалансувавши заново на запасній помпі).
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Master General's GAZ-24
На бензині їздив літом - на трассі перегрівався навіть... Чому не знаю. Хоча на газу все було добре - температура вище 90 ніколи не піднімалася.BOmBA писав:Паша покатайся пару км на бензі і подивичя чи буде якась різниця при однакових дорожніх умовах
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Master General's GAZ-24
Тест на трассі вказав на необхідність зняття кожуха радіаторної решітки і відкриття жалюзей - пічка з охолодженням мотору при -5 не справляється.
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Master General's GAZ-24
Трохи погрався з деталюхами на свою ходову 3102.
Вчора зібрав один суппорт - болти від Володі Кума підійшли дуже добре - вибрали різьбу тіп-топом. Затяжку витримали. Також частково розібрав одну цапфу, зняв старий, убитий гальмівний диск, зняв старі підшипники. Виявив, що на одній з цапф немає пильника ступичного підшипника і вся грязюка валитиме по сальнику.
Вчора зібрав один суппорт - болти від Володі Кума підійшли дуже добре - вибрали різьбу тіп-топом. Затяжку витримали. Також частково розібрав одну цапфу, зняв старий, убитий гальмівний диск, зняв старі підшипники. Виявив, що на одній з цапф немає пильника ступичного підшипника і вся грязюка валитиме по сальнику.
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Master General's GAZ-24
Змастив трос жалюзів який ледва витяг. Поставив трос підсосу.
Підсосом незадоволений - не розумію чому він самоубирається...треба якусь пружину чи шо мутити... В мене ніколи не було підсосу але то жестяк нафіг він нужен якщо він сам утоплюється ....
Підсосом незадоволений - не розумію чому він самоубирається...треба якусь пружину чи шо мутити... В мене ніколи не було підсосу але то жестяк нафіг він нужен якщо він сам утоплюється ....
-
- -
- Повідомлень: 898
- З нами з: 18 березня 2009 18:25
- Автомобіль: ГАЗ 3102
- Справжнє ім'я: Сергій
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
Re: Master General's GAZ-24
у мене в тестя на гольфі так само. витяг а по мірі прогріву він самоубирається
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Master General's GAZ-24
та він за 2-3 секунди убирається під дією пружини дросселя як зробити щов він сам не тікав? Блін підкладати дротик некошерно.... Шкода що нема фіксації як на жалюзях шаріком. Чи на ручніку.Сергій писав:у мене в тестя на гольфі так само. витяг а по мірі прогріву він самоубирається