ГАЗ-24 СПГ Волга (Master General) 1978
- Firebird
- ВоГнеННИй ПтаШКо Модер
- Повідомлень: 452
- З нами з: 11 серпня 2008 19:32
- Автомобіль: ГАЗ-24 ВОЛЖАНКО!!!!
- Справжнє ім'я: Діма
- Звідки: Чернівці, Україна
- Контактна інформація:
Re: Master General's GAZ-24
Таку саму проблєму маю. Якшо витягати на максимум то тримає, а середні положення ні. Просто у мене починає робити на холостих через 3-5 хвилин з закритими жалюзями, градусах на 50-55. Я в машині хвилин 5 сижу, а потому просто лишаю її гріти на холостих. 7-10 хвилин - машина 90 градусів при температурі за бортом -8 градусів.
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Master General's GAZ-24
То по заводу так? Що робити. Мене така робота зовсім не влаштовує.
- Firebird
- ВоГнеННИй ПтаШКо Модер
- Повідомлень: 452
- З нами з: 11 серпня 2008 19:32
- Автомобіль: ГАЗ-24 ВОЛЖАНКО!!!!
- Справжнє ім'я: Діма
- Звідки: Чернівці, Україна
- Контактна інформація:
Re: Master General's GAZ-24
Якшо про підсос то ні, то не по заводу... Ми колили карб знімали тоді тросік від"єднували, до цього він робив нормально. А тепер от таке самозасасування відбувається.
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Master General's GAZ-24
Отказали передні гальма - замінив колодки зліва і манжети на нижньому циліндрі. Вже чорти беруть з тими барабанами і ресурсом колодок 5 т.к.м.
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Master General's GAZ-24
Поставив на місце розширювальний бачок. Тепер він у мене там де був гідровакуумник.
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Master General's GAZ-24
Відновив систему аварійної сигналізації несправності гальм. Тепер у мене підключені на ту лампочку датчик рівня рідини у бачку (ідеально підходить жигульовська кришка-датчик - перевіряв по рівню - починає підмигувати коли рівень в бачку досягає риски MIN) і сигнальний пристрій, що показує різницю тиску в контурах.
Також підключив через реле протитуманку для додаткового освітлення при руху заднім ходом.
P.S. Гнучкий автомобільний багатожильний кабель у гіпермаркетах коштує в 3 рази дешевше ніж на авторинках. Причому явно на авторинках те саме щов в гіпермаркетах. Наприклад багатожильний 2.5 мм.кв. з товстою гнучкою ізоляцією в НЛ коштує 3.29 за метр а на базарі барижать його за 10 грн/м. А 1.5 мм.кв взагалі по 1.99 за метр. Ото тепер накидаю дротів у машину - нині десь 12 метрів дроту пішло в мене на то всьо!
P.S. Всетаки повідрізати би яйця тим козлам що понищили в моїй машині штатну проводку. Всюди треба мішатися. Але воно і місцями краще бо стара ізоляція з роками задубіла і штатні дроти зачасту не контачать або коротять на масу...
Хто знає по осбобистому досвіду де купити якісні високоамперні реле на 12 вольт - хочу "зарелюшити" систему запалювання - мій замок шось не дуже дружить з електронним запалюванням - сказуються більші нагрузочні струми, а це призводить до нагару в замку, його нагріву і звісно до просадки напруги.
Також підключив через реле протитуманку для додаткового освітлення при руху заднім ходом.
P.S. Гнучкий автомобільний багатожильний кабель у гіпермаркетах коштує в 3 рази дешевше ніж на авторинках. Причому явно на авторинках те саме щов в гіпермаркетах. Наприклад багатожильний 2.5 мм.кв. з товстою гнучкою ізоляцією в НЛ коштує 3.29 за метр а на базарі барижать його за 10 грн/м. А 1.5 мм.кв взагалі по 1.99 за метр. Ото тепер накидаю дротів у машину - нині десь 12 метрів дроту пішло в мене на то всьо!
P.S. Всетаки повідрізати би яйця тим козлам що понищили в моїй машині штатну проводку. Всюди треба мішатися. Але воно і місцями краще бо стара ізоляція з роками задубіла і штатні дроти зачасту не контачать або коротять на масу...
Хто знає по осбобистому досвіду де купити якісні високоамперні реле на 12 вольт - хочу "зарелюшити" систему запалювання - мій замок шось не дуже дружить з електронним запалюванням - сказуються більші нагрузочні струми, а це призводить до нагару в замку, його нагріву і звісно до просадки напруги.
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
- Sha
- Учасник
- Повідомлень: 30
- З нами з: 19 березня 2010 12:33
- Автомобіль: 3102
- Справжнє ім'я: Антон
- Звідки: м. Київ
Re: Master General's GAZ-24
На жигулі і реле стартера, і реле розвантаження замка запалювання поставив звичайні 30А у пластиковому корпусі - старі реле час від часу не спрацьовували. Там були такіж самі, але в металевих корпусах. Все працює, проблем із запуском з причин в електриці з тих пір не було.Master General писав:Хто знає по осбобистому досвіду де купити якісні високоамперні реле на 12 вольт
Для самозаспокоєння можна поставити і реле стартера 70А від 3110, але в них силові клемми більшого розміру - їх ще треба не забути купити, а потім якісно обжати.
-
- Волговод
- Повідомлень: 266
- З нами з: 09 лютого 2010 22:25
- Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
- Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
- Звідки: ЧЕРНІВЦІ
Re: Master General's GAZ-24
Sha писав: На жигулі і реле стартера, і реле розвантаження замка запалювання поставив звичайні 30А у пластиковому корпусі - старі реле час від часу не спрацьовували. Там були такіж самі, але в металевих корпусах. Все працює, проблем із запуском з причин в електриці з тих пір не було.
Для самозаспокоєння можна поставити і реле стартера 70А від 3110, але в них силові клемми більшого розміру - їх ще треба не забути купити, а потім якісно обжати.
3110-3747 реле виробництва Росії на перший погляд досить добротне (я його ще не поклав, хоча вже пів року вожу в машині)
під нього є колодка, але "мами" під виводи 87,30 бажано переобжати , замінивши дріт на товстіший (там близько 3-3,5 мм кв)
я вже півтора роки катаюся з китайською релюшою із роз'ємом під запобіжник
штатний на 30 А згорів 1 раз (дріт від генератора терло до кузова), після чого поклав 40 А з того часу катаюся рік (майже весь час зі штатною проводкою)
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація: