Волга - BOmBA
-
- Волговод
- Повідомлень: 266
- З нами з: 09 лютого 2010 22:25
- Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
- Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
- Звідки: ЧЕРНІВЦІ
Re: Волга - BOmBA
дякую Master General за очистку сторінки
-
- Волговод
- Повідомлень: 266
- З нами з: 09 лютого 2010 22:25
- Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
- Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
- Звідки: ЧЕРНІВЦІ
Re: Волга - BOmBA
і так.
ремонт почався через вихід з ладу електропомпи від ГАЗелі . катався в справах по місту, на стоянці помітив кілька капель, але не масла. подивився під машину - більше не капало. за кілометр до хати на підйомі почала падати тяга, але всі прилади показували нормільні значення. доїхав додому, при роботі двигуна досить інтенсивно тік антифриз. Виявилось , що лопнула пластикова трубка в місці виходу з насаса . заглушив, від'єднав насос, поклав згон з мідної труби 18 мм.(за ремкомплект один мудак хотів 70 грн, хоча потім знайшов вдвічі дешевше). зараз рекомендують електропомпи якогось російського військового заводу там в пластик посажені латунні трубки .
результат - втратив 2,5 л антифризу .результат - втратив 2,5 л антифризу .
вирішив поміняти масло, оскільки досить чорне було і стало надто текуче після тривалої роботи двигуна (на холостих горіла аварійка по тиску масла ). за одо вирішив поміняти деякі прокладки, щоб позбутися підтікання масла.
масло ХАДО 15W-40 - 6л = 230 грн.
за одно із заміною прокладки піддона вирішив подивитися масляний насос.
стан 3- , тому і тиск поганий.
на базарі комплект шестерен 60 грн, але вони виявилися ремонтними і трохи більшими по діаметру, тому прийшлося притирати до алюмінієвих стінок (на це пішло близько 3 год), чугунну "плиту " . прокладку паперову 0,3 мм викинув, і без неї легко крутиться. один провтик - почистив від масляних нашарувань регулюючі шайби редукційного клапана, як результат впало значення макс. тиску на холдну до 4,2-4,5. (хоча як на мене то не дуже страшно), зате вже нема моргання лампи масла.
ремонт почався через вихід з ладу електропомпи від ГАЗелі . катався в справах по місту, на стоянці помітив кілька капель, але не масла. подивився під машину - більше не капало. за кілометр до хати на підйомі почала падати тяга, але всі прилади показували нормільні значення. доїхав додому, при роботі двигуна досить інтенсивно тік антифриз. Виявилось , що лопнула пластикова трубка в місці виходу з насаса . заглушив, від'єднав насос, поклав згон з мідної труби 18 мм.(за ремкомплект один мудак хотів 70 грн, хоча потім знайшов вдвічі дешевше). зараз рекомендують електропомпи якогось російського військового заводу там в пластик посажені латунні трубки .
результат - втратив 2,5 л антифризу .результат - втратив 2,5 л антифризу .
вирішив поміняти масло, оскільки досить чорне було і стало надто текуче після тривалої роботи двигуна (на холостих горіла аварійка по тиску масла ). за одо вирішив поміняти деякі прокладки, щоб позбутися підтікання масла.
масло ХАДО 15W-40 - 6л = 230 грн.
за одно із заміною прокладки піддона вирішив подивитися масляний насос.
стан 3- , тому і тиск поганий.
на базарі комплект шестерен 60 грн, але вони виявилися ремонтними і трохи більшими по діаметру, тому прийшлося притирати до алюмінієвих стінок (на це пішло близько 3 год), чугунну "плиту " . прокладку паперову 0,3 мм викинув, і без неї легко крутиться. один провтик - почистив від масляних нашарувань регулюючі шайби редукційного клапана, як результат впало значення макс. тиску на холдну до 4,2-4,5. (хоча як на мене то не дуже страшно), зате вже нема моргання лампи масла.
-
- Волговод
- Повідомлень: 266
- З нами з: 09 лютого 2010 22:25
- Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
- Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
- Звідки: ЧЕРНІВЦІ
Re: Волга - BOmBA
прокладку піддона поклав коркову з картоном по обом поверхням (сказали що прикольна) .
вирішив перебрати редукційний клапан масляного радіатора (підклав 2 тонкі шайби бо зарано включався) і поміняти мідні ущільнюючі шайби. перебрав, але не зміг вкрутити болт в маслопровод , оскільки трубка , що йде на корпус масляного фільтра не співпала по отворам . відкрутив зверху -закрутив знизу, і знов гімор (погана різьба на вході в корпус масляого фільтра ). так пробавився 1,5 год. якось закрутив.
замінив фільтр і прокладки-кільця під нього.
було вже пізно, заводити не став, вирішив замінити подушки двигуна на газелевські (хоч на них писало 3102...).
доречі порада. краще це робити не з допомогою гідравлічного домкрата (все рівно одночасно підігнати дві подушки по місцям одному важко), а використовуючи трубу 1,5 метра, підкладаючи її над нижніми ричагами під блок. ставши на неї можна вільно замінити подушку самому .
залив свіже масло
наступного дня завів - ніби все ОК . дав обертів і при 4,8 почув характерний свист , заглушив - не витримала мідна шайба на вході в масляний фільтр. так просрав за 2-3 с 1,5-2 л масла, а це 70 грн .
поїхав купив нові мідні шайби (краще брати тонкі але не плоскі, а ніби вигнуті під конус - ті краще обжимабться ) і масло. прогнав різьбу М18х1,5 (як під ввертиші свічок)
замінив пружні елементи подушки під коробкою (у мене на пружинах з центральною резиновою направляючою), але діаметр нових пружин чомусь менший , вони погано сідають на місця
верхні гумові відбійнички краще ставити, стягнувши пружини шпилькою 6
поїхав - гул страшний . тепер всі вібрації переходять на кузов . поступово стихає . якщо після свят не стихне - покладу старі пружини.
купив пальці накінечників рульвих тяг савдеп 2шт по 15 грн.
не міг вибити палець з ричага цапфи правого колеса гепав кувалдою 1,5 години по пальцю наконечника, підклавши під ричаг гідравлічний домкрат . забив. поїхав купив зйомник 70 грн (метал відверто м'ягкуватий - різьба на болті швидко псується, посадочне місце прийшлося підганити круглим напильником ) є по 100 ті можливо кращі (у них в болт вмонтований шарик від підшипника )
підклавши шарик від підшипника (і висверливши центруючий отвір в пальці, бо розклепав)вдалося вийняти палець
накінечник правого колеса мав сильну вироботку в стакані, тому чіпляло гуму хоча протектор зношувався рівномірно.
поки катаюся
правда з коштами голяк , так що без крайньої потреби не виїжджаю
-
- -
- Повідомлень: 898
- З нами з: 18 березня 2009 18:25
- Автомобіль: ГАЗ 3102
- Справжнє ім'я: Сергій
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
Re: Волга - BOmBA
BOmBA
ну ти молодецььь.. закинь ще пару фоток соєї конячки...
ну ти молодецььь.. закинь ще пару фоток соєї конячки...
- Віктор
- Волговод
- Повідомлень: 219
- З нами з: 10 вересня 2009 22:57
- Автомобіль: Газ 2411, 1991 р.в.
- Справжнє ім'я: Віктор
- Звідки: м.Чоп
Re: Волга - BOmBA
Як будеш мати можливість зроби фото з'йомника
-
- Волговод
- Повідомлень: 266
- З нами з: 09 лютого 2010 22:25
- Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
- Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
- Звідки: ЧЕРНІВЦІ
Re: Волга - BOmBA
з ночі затупив .
прошу, як і просили фото зйомника
а фото машини чомусь не грузяться (зачаровані чи що)
прошу, як і просили фото зйомника
а фото машини чомусь не грузяться (зачаровані чи що)
- Віктор
- Волговод
- Повідомлень: 219
- З нами з: 10 вересня 2009 22:57
- Автомобіль: Газ 2411, 1991 р.в.
- Справжнє ім'я: Віктор
- Звідки: м.Чоп
Re: Волга - BOmBA
Дякую за оперативність.
-
- Волговод
- Повідомлень: 266
- З нами з: 09 лютого 2010 22:25
- Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
- Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
- Звідки: ЧЕРНІВЦІ
Re: Волга - BOmBA
нещодавно їхав у зливу по бруківці, в центрі міста, і хапанув у калюжі відкритий (або провалений) люк . матюкався-я-я . але є один позитивний момент - пружини подушки під коробкою трохи всілися на місце. уже не так гуде кузов (змінилася резонансна частота) .
маю трохи гімор з маслом . через підвищення значення робочого тиску на гарячу, підтікає зі сторони маховика зліва, по ходу (можливо гумовий "флажок", а може і заглушка розподільчого валу ).
маю трохи гімор з маслом . через підвищення значення робочого тиску на гарячу, підтікає зі сторони маховика зліва, по ходу (можливо гумовий "флажок", а може і заглушка розподільчого валу ).
-
- Волговод
- Повідомлень: 266
- З нами з: 09 лютого 2010 22:25
- Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
- Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
- Звідки: ЧЕРНІВЦІ
Re: Волга - BOmBA
а як в облом знову туди дивитися , це ж якшо заглушка то знов знімай все...