Master General's ГАЗ-24 №2 1980 р.в. сіра
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Master General's ГАЗ-24 №2 1980 р.в. сіра
Таки пригнав. Поки все. По ходу буду викладувати фото. Ще не фоткав.
- miko
- Учасник
- Повідомлень: 42
- З нами з: 10 лютого 2012 20:43
- Автомобіль: газ3129
- Справжнє ім'я: Микола
- Звідки: ГВІЗДЕЦЬ
Re: Master General's GAZ-24 №2
охота поглянути.....
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
- miko
- Учасник
- Повідомлень: 42
- З нами з: 10 лютого 2012 20:43
- Автомобіль: газ3129
- Справжнє ім'я: Микола
- Звідки: ГВІЗДЕЦЬ
Re: Master General's GAZ-24 №2
і які враження?на фото супер,а насправді?
- volgaraider
- Волговод-ветеран
- Повідомлень: 1207
- З нами з: 03 грудня 2011 00:42
- Автомобіль: газ 31029 газ 24
- Справжнє ім'я: Адальберт
- Звідки: закарпаття тячівський район смт.солотвино
Re: Master General's GAZ-24 №2
Машинка супер за таку ціну скоріше фоткай і хвалися.
- miko
- Учасник
- Повідомлень: 42
- З нами з: 10 лютого 2012 20:43
- Автомобіль: газ3129
- Справжнє ім'я: Микола
- Звідки: ГВІЗДЕЦЬ
Re: Master General's GAZ-24 №2
чекаємо
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Master General's GAZ-24 №2
Ну скажемо так, фото зроблено грамотно і приховує те, що на машині є ціла купа дефектів. У мене поки не було нагоди сфотографувати - зайнятий, машина стоїть на стоянці.
- miko
- Учасник
- Повідомлень: 42
- З нами з: 10 лютого 2012 20:43
- Автомобіль: газ3129
- Справжнє ім'я: Микола
- Звідки: ГВІЗДЕЦЬ
Re: Master General's GAZ-24 №2
цыкавлять ціла купа дефектів
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Master General's GAZ-24 №2
Ну по машині таке сказати покищо можу.
1. Мотор, тягне дуже бодро як для мене, 76-й бензин. Максимум шо їхав біля 110 км/год, далі страшно. Пє по трассі в районі 10-11 літрів, точніше не скажу - мало їздив поки. Тиск масла 0-3 атм. На перевалах (Нижньоворітського напрямку) легко в підйом на 4-й 80 км/год. Радіатор паяно-погриманий - треба шось думати. Кожух вентилятора тре почепити. На третій день похерився холостий ход (за 5 років на газу вже забув шо крутити, може карб чи контакти....). Вихлопна десь не герметична бо звука вихлопа в салоні не повинно бути чутно.
2. Ходова стандарт 24 можливо з гальмівними циліндрами без стопорів(ну дуже вже легко крутяться колеса і дууже довга пауза між натисненням на педаль і гальмуванням - порівняно з моєю першою (на дискових гальмах, та і на барабанах теж) гальм нема. Ходова помірної вшатаності, втулки просівші, скрипить. Мякгка. Рульова рулить чітко, розвал в нормі.
3. Колеса - квадратні. Всі хлам рідний 20-30 річної давності. Диски хлам - кривуваті і протиснуті. Одне колесо викинув як повний непотріб (вісімка на диску порядка 1.5 см на ободі). В плюси запишу два непоганих шипованих зимніх колеса 175R14 на нових дисках без вух(толку мені з них - я хочу рідні диски). Рідні колеса тре фарбувати і шліфувати - вигляд відстой.
4. Салон - сток. Тре поміняти пару лампочок, відремонтувати передні ремені безпеки бо вони там чисто як декорація - катушки не фіксують ремінь в ривку. Рідне радіво не працює - треба розбиратися. Годинник став і не ходить. Треба лізти під панель тиснути кнопку. Жалюзі працюють погано - трос хтось погримав і він короткий тому ручка не відкриває як слід жалюзі (або не закриває). Обивка сидінь уставша - тре шити чохли. Запах в салоні гаражний - все пропахлося випарами бензини. Кальга гріє нормуль.
5. Кузов підгнив правий карніз на задньому кінці, треба підварити, бо згниє все, і крило і арка і все шо там на стику. Коцана права дверка передня, пофарбована не в тон. Коцане праве переднє крило. Похабно приварені кріплення бризковиків, треба нахер відрізати і пришпігувати нормально. Один бризговик відпав, що мене страшно харить бо машина як недогримана.
6. Хром на 4++. Задній бампер дещо в пупиришках, траба зняти і перевірити чи то поверхневе, чи гниє з середини.
7. До машини не звик і шось вона мене лякає своєю стоковістю.
8. Замки всі вбиті - треба міняти всі без винятку личинки(або ключі) поки не розібрався.
9. Замок запалювання кетай. Харить тугим ходом. Залив вдчки вроді стало легше.
Фото:
https://picasaweb.google.com/1116884654 ... directlink
1. Мотор, тягне дуже бодро як для мене, 76-й бензин. Максимум шо їхав біля 110 км/год, далі страшно. Пє по трассі в районі 10-11 літрів, точніше не скажу - мало їздив поки. Тиск масла 0-3 атм. На перевалах (Нижньоворітського напрямку) легко в підйом на 4-й 80 км/год. Радіатор паяно-погриманий - треба шось думати. Кожух вентилятора тре почепити. На третій день похерився холостий ход (за 5 років на газу вже забув шо крутити, може карб чи контакти....). Вихлопна десь не герметична бо звука вихлопа в салоні не повинно бути чутно.
2. Ходова стандарт 24 можливо з гальмівними циліндрами без стопорів(ну дуже вже легко крутяться колеса і дууже довга пауза між натисненням на педаль і гальмуванням - порівняно з моєю першою (на дискових гальмах, та і на барабанах теж) гальм нема. Ходова помірної вшатаності, втулки просівші, скрипить. Мякгка. Рульова рулить чітко, розвал в нормі.
3. Колеса - квадратні. Всі хлам рідний 20-30 річної давності. Диски хлам - кривуваті і протиснуті. Одне колесо викинув як повний непотріб (вісімка на диску порядка 1.5 см на ободі). В плюси запишу два непоганих шипованих зимніх колеса 175R14 на нових дисках без вух(толку мені з них - я хочу рідні диски). Рідні колеса тре фарбувати і шліфувати - вигляд відстой.
4. Салон - сток. Тре поміняти пару лампочок, відремонтувати передні ремені безпеки бо вони там чисто як декорація - катушки не фіксують ремінь в ривку. Рідне радіво не працює - треба розбиратися. Годинник став і не ходить. Треба лізти під панель тиснути кнопку. Жалюзі працюють погано - трос хтось погримав і він короткий тому ручка не відкриває як слід жалюзі (або не закриває). Обивка сидінь уставша - тре шити чохли. Запах в салоні гаражний - все пропахлося випарами бензини. Кальга гріє нормуль.
5. Кузов підгнив правий карніз на задньому кінці, треба підварити, бо згниє все, і крило і арка і все шо там на стику. Коцана права дверка передня, пофарбована не в тон. Коцане праве переднє крило. Похабно приварені кріплення бризковиків, треба нахер відрізати і пришпігувати нормально. Один бризговик відпав, що мене страшно харить бо машина як недогримана.
6. Хром на 4++. Задній бампер дещо в пупиришках, траба зняти і перевірити чи то поверхневе, чи гниє з середини.
7. До машини не звик і шось вона мене лякає своєю стоковістю.
8. Замки всі вбиті - треба міняти всі без винятку личинки(або ключі) поки не розібрався.
9. Замок запалювання кетай. Харить тугим ходом. Залив вдчки вроді стало легше.
Фото:
https://picasaweb.google.com/1116884654 ... directlink
- volgaraider
- Волговод-ветеран
- Повідомлень: 1207
- З нами з: 03 грудня 2011 00:42
- Автомобіль: газ 31029 газ 24
- Справжнє ім'я: Адальберт
- Звідки: закарпаття тячівський район смт.солотвино
Re: Master General's GAZ-24 №2
На автобазарі ліпше виглядить але всеодно за такі гроші по моєму ти не програв дивлячись на те що машині 32 роки.