Master General's ГАЗ-24 №2 1980 р.в. сіра
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Master General's ГАЗ-24 №2 1980 р.в. сіра
правда програма забула порахувати, що той останнІй залитий бензин ще в баку)). тож здаэться то пе...ж
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Master General's ГАЗ-24 №2 1980 р.в. сіра
Гальма відновив. Вся сіль була в мазуті на колодках. Судячи з того, що накладки були майже нові то це просто прикол зборки попереднім власником (чи сервісменом). Все промив бензиною, приспав пилюкою і гарно витер. Все тепер нормально. Навіть не скрипить кажись. Якщо знову буде то треба буде подивитися сальник ступиці. Можливо він пускає. Не ліз туди бо не хотів нічого нарушити - не мішай машині робити. Пару фото стандартних вузлів:
також як бачите - накладка справа одна коротка. Зліва обі довгі. Насправді спереду всі накладки мають бути короткі. Але я вирішив поки ще не заморачуватися а поїздити як є. Шкода було все патрошити. Тим більше, що їзжу я переважно не дуже швидко. Бо не має навіть бажання на такій машині літати.
також як бачите - накладка справа одна коротка. Зліва обі довгі. Насправді спереду всі накладки мають бути короткі. Але я вирішив поки ще не заморачуватися а поїздити як є. Шкода було все патрошити. Тим більше, що їзжу я переважно не дуже швидко. Бо не має навіть бажання на такій машині літати.
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Master General's ГАЗ-24 №2 1980 р.в. сіра
Прийшла посилка з ЦентрГазЗапчасть
прокладочки глушак-гусак - пригодяться (за них завше забуваєш, а потім начинаються мазанина герметиком, рубання з пароніту - я так намаявся останній раз як роби вихлопну).
ну це на чорну - чехол для пятиступки
гайки коліс - це на запас. запас жопу не е. хоча вони майже вічні . общем хай лежать і радують мою плюшкінську душонку
пальці трек - найдорожчі з усіх наявних на ЦГЗ. подивимся тисяч через 50 на що вони варті. в комплекті є поліетиленовий сухарь
фланець вала помпи на сіру
стяжні пруижини - антиклин для барабанних гальм (пружини ржавіють і втрачають силу з часом - на сіру на перед і чорну на зад)
карданні болти дорожчі - з іксами - чорні клас мабуть 10-й, в комплекті гровера
болти карданні дешевші - без гроверів, клас 8.8
утеплювач радіатора за 25 грн
уся посилка разом - 375 грн з доставкою.
прокладочки глушак-гусак - пригодяться (за них завше забуваєш, а потім начинаються мазанина герметиком, рубання з пароніту - я так намаявся останній раз як роби вихлопну).
ну це на чорну - чехол для пятиступки
гайки коліс - це на запас. запас жопу не е. хоча вони майже вічні . общем хай лежать і радують мою плюшкінську душонку
пальці трек - найдорожчі з усіх наявних на ЦГЗ. подивимся тисяч через 50 на що вони варті. в комплекті є поліетиленовий сухарь
фланець вала помпи на сіру
стяжні пруижини - антиклин для барабанних гальм (пружини ржавіють і втрачають силу з часом - на сіру на перед і чорну на зад)
карданні болти дорожчі - з іксами - чорні клас мабуть 10-й, в комплекті гровера
болти карданні дешевші - без гроверів, клас 8.8
утеплювач радіатора за 25 грн
уся посилка разом - 375 грн з доставкою.
- volgaraider
- Волговод-ветеран
- Повідомлень: 1207
- З нами з: 03 грудня 2011 00:42
- Автомобіль: газ 31029 газ 24
- Справжнє ім'я: Адальберт
- Звідки: закарпаття тячівський район смт.солотвино
Re: Master General's ГАЗ-24 №2 1980 р.в. сіра
Недорго в магазині і труси би зняли за стільки запчастин
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Master General's ГАЗ-24 №2 1980 р.в. сіра
Перебив сьогодні трапецію. Пальці трек виявилися досить якісними - жодних проблем не було. Також перебрав маятник. З косяків - руль трішки став направо. Проте машину не веде. Але стуки в ходовій ще збереглися. Але добре шо зробив бо правий наконечник був вже на грані вильоту в протилежну сторону . Отак потихеньку приводжу машинку до своїх понять в технічному стані. І збираю гроші на покраску. І поварку порогів. Бюджет покраски і поварки розраховую вкластися в 5-6 тисяч гривень. Після цього машина стане тим чого я хотів. І можна буде кататися і масло міняти і морочити собі голову з усякими прибамбасами типу додаткової шумки, додаткового гарного антикору і так далі.
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Master General's ГАЗ-24 №2 1980 р.в. сіра
Остаточно виявився сюрприз у вигляді ржавої задньої кришки головки блока циліндрів. Щоб її поміняти треба зняти мотор. Бо її ніколи ніхто не викручує і болти треба буде гріти щоб викрутити (контачити в торець сваркою) бо вони за роки згниті вщент (БОЛТ М8 в алюмінії через водяний пояс - геніальний конструкторський винахід). Покищо ставлю на прикол щоб літом не перегріти бо вода тікає шустро. Разом з усім цим машина буде покладена на переварку карнізів, а я тим часом матиму час відновити рідні сидіння в оригінальний вигляд і зібрати кошти на перефарбування машинки.
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Master General's ГАЗ-24 №2 1980 р.в. сіра
Трішки прошарився в гаражі. Пофарбував петлі для сірої ще раз. Цього разу фарбував на сонці щоб розчинник швидше випаровувався і не підривав нижній шар. Побачимо що вийде.
Притарив дефіцитні шпильки М11 - всетаки у мене два мотори 24Д - потрібно мати в запасі. Дуже, просто нереально дифіцитні шпильки. Нема їх ніде. Ці бушні в ідеальному стані. Як викрутили не залишивши й сліду я не в курсі.
Притарив дефіцитні шпильки М11 - всетаки у мене два мотори 24Д - потрібно мати в запасі. Дуже, просто нереально дифіцитні шпильки. Нема їх ніде. Ці бушні в ідеальному стані. Як викрутили не залишивши й сліду я не в курсі.
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Master General's ГАЗ-24 №2 1980 р.в. сіра
Провідав сьогодні сіреньку на стоянці. Завів, прогрів, погазував (вифуркав конденсат з глушака). Вичистив коврики, понажимав педалі, подьоргав ручник. Общем пообщався з машинкою. Пішов додому думати де би заробити побільше грошей щоб і на житуху і на Волжанку хватало.
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Master General's ГАЗ-24 №2 1980 р.в. сіра
Заантикорив двері по правому борту таким же препаратом АРР як і раніше. На дві двері пішов балончик. Це так сказать до покраски.
Залив антенну силіконовою змазкою Hi-Gear. Щоб не ржавіла там в середниі. Як буду знімать крила доберусь і до неї. Дуже хочу щоб вона їздила повністю. А то у мене трішки помагати їй треба.
Залив антенну силіконовою змазкою Hi-Gear. Щоб не ржавіла там в середниі. Як буду знімать крила доберусь і до неї. Дуже хочу щоб вона їздила повністю. А то у мене трішки помагати їй треба.