Прокладка в двигун....
- DexWert
- Учасник
- Повідомлень: 80
- З нами з: 13 січня 2009 20:45
- Автомобіль: Volga GAZ 2410
- Справжнє ім'я: Васілій
- Звідки: Україна, Івано-Франківська область, смт. Брошнів-Осада
Прокладка в двигун....
Маленька розповідь як я сам себе намахав.....
Значить була ситуація наступна, автомобіль ГАЗель, двигун 402-й, прогоріла прокладка між другим та третім циліндром, була зроблена заміна прокладки, через 200 км знову, повторна заміна - но попередня шліфовка голови (висота тепер становить 93.2 мм), но замість прокладки від 402-го двигуна встановилась від 24-го.... ітого мотор нагрівався як має бути, більше 90 стрілка не показувла, і постійно завоздушувало мале коло охолодження и витискало охолоджувальну рідину (ОР) через розширюючий бачок, було замінено газовий редуктор (як виявилося він також буд подуставший, сальники розтягнулися, та були пропуски), завоздушувати практично перестало, ОР витискало при добре прогритому мотори (особливо якщо прикривати краник пічки), було прийняте рішення зняти голову для огляду.... після зняття голови і детальному огляді дійшов до висновку - що отвори в 24-й прокладці всі великі та однакові, а в 402-й біля 1-го циліндру меньші - біля 4-го більше, тобто помпа при (прокладка від 24-го) церкуляції ОР охолоджувало в основному 1-й та 2-й циліндри, а 3-й та 4-й охолоджувалися за рахунок проходу ОР чрез пічяку, тобто якщо закривати піяку то моторв районі 4-го циліндра кипіть і витискає ОР через розширюючий бачок. Встановлено нормальну прокладку - 300 км пробігу із майже закритим краником від пічки нормально....
Такщо маємо на увазі що в 402-й двигун тільки відповідна прокладка - від 402-го.... Не робіть моєї помилки.
Значить була ситуація наступна, автомобіль ГАЗель, двигун 402-й, прогоріла прокладка між другим та третім циліндром, була зроблена заміна прокладки, через 200 км знову, повторна заміна - но попередня шліфовка голови (висота тепер становить 93.2 мм), но замість прокладки від 402-го двигуна встановилась від 24-го.... ітого мотор нагрівався як має бути, більше 90 стрілка не показувла, і постійно завоздушувало мале коло охолодження и витискало охолоджувальну рідину (ОР) через розширюючий бачок, було замінено газовий редуктор (як виявилося він також буд подуставший, сальники розтягнулися, та були пропуски), завоздушувати практично перестало, ОР витискало при добре прогритому мотори (особливо якщо прикривати краник пічки), було прийняте рішення зняти голову для огляду.... після зняття голови і детальному огляді дійшов до висновку - що отвори в 24-й прокладці всі великі та однакові, а в 402-й біля 1-го циліндру меньші - біля 4-го більше, тобто помпа при (прокладка від 24-го) церкуляції ОР охолоджувало в основному 1-й та 2-й циліндри, а 3-й та 4-й охолоджувалися за рахунок проходу ОР чрез пічяку, тобто якщо закривати піяку то моторв районі 4-го циліндра кипіть і витискає ОР через розширюючий бачок. Встановлено нормальну прокладку - 300 км пробігу із майже закритим краником від пічки нормально....
Такщо маємо на увазі що в 402-й двигун тільки відповідна прокладка - від 402-го.... Не робіть моєї помилки.
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Прокладка в двигун....
DexWert по перше вітаю у нас на форумі. Маю ситуацію схожу на твою тільки в мене 24Д. При закритому крані пічки температура прагне вирости догори. Всілякими методами онтролю не зміг встановити причини цього явища. Також міняв прокладку. Голову поки не шліфував. Можливо також помилився зимою 2008 го року з прокладкою (тоді міняв) після заміни стабільні скачки температури в районі 3 і 4 го циліндрів догори. Отже робимо висновок,що з прокладками краще не гратися.
- Firebird
- ВоГнеННИй ПтаШКо Модер
- Повідомлень: 452
- З нами з: 11 серпня 2008 19:32
- Автомобіль: ГАЗ-24 ВОЛЖАНКО!!!!
- Справжнє ім'я: Діма
- Звідки: Чернівці, Україна
- Контактна інформація:
Re: Прокладка в двигун....
Ну так..MG правий. Кажуть звичайно шо 402 і 24д прокладки не відрізняються, але все-таки деякі відмінності є.
ВИСНОВОК: СТАВИМ 402ГУ ПРОКЛАДКУ І РАДІЄМО.
ВИСНОВОК: СТАВИМ 402ГУ ПРОКЛАДКУ І РАДІЄМО.
- Віктор
- Волговод
- Повідомлень: 219
- З нами з: 10 вересня 2009 22:57
- Автомобіль: Газ 2411, 1991 р.в.
- Справжнє ім'я: Віктор
- Звідки: м.Чоп
Re: Прокладка в двигун....
Прокладка від 24д - 2401 не підходить до 402-4021 й навпаки, про це мова йшлася на багатьох форумах, знайду ссилку, як не буду лушто, то викладу. Ссилку мав на увазі від "all gaz"-у , десь там є.
- Віктор
- Волговод
- Повідомлень: 219
- З нами з: 10 вересня 2009 22:57
- Автомобіль: Газ 2411, 1991 р.в.
- Справжнє ім'я: Віктор
- Звідки: м.Чоп
Re: Прокладка в двигун....
http://mgs-plus.ru/article.php?id=10
і ще
і ще
На самом деле причина, по которой в 402х двигателях стали отбирать ОЖ на печку от задней части головы, а не из блока, другая - изменился принцип работы системы охлаждения. Общий смысл работы СО на 24д и 21ом (график циркуляции ОЖ есть в мануале): через водораспределительный патрубок в голове холодная ОЖ по левой стороне закачивается равномерно к каждому цилиндру. За счет конвекции холодная вода опускается вниз по левой стороне (к гильзам), горячая поднимается по правой стороне вверх (в голову) и высасывается помпой. Поскольку к 4му цилиндру подается уже подогретая в патрубке ОЖ, то получается, что самое горячее место системы охлаждения - в районе гильзы 4го цилиндра по правой стороне двигателя, где-то сверху, а отбор сделан вроде снизу. Тем не менее низ гильзы 4го цилиндра справа ИМХО ненамного прохладнее, чем место у задней крышки. Обрати внимание на прокладку ГБЦ для 24д и 402: у 24д окна под каналы СО значительно больше.
Помпа на блоке у 402х просто прокачивает ОЖ мимо гильз в голову и оттуда она сливается в радиатор или в малый круг охлаждения. Отверстия в прокладке под каналы сообщения СО блока и головы в диамметре около 5-7мм, в районе 4 цилиндра - около 10мм. Сделано так специально, чтобы около 4го цилиндра тоже было движение ОЖ. Поэтому прокладка от 24д 402му противопоказана. Получается, что на 402м самое горячее место - задняя часть головы.
- Puxtachok
- Волговод
- Повідомлень: 225
- З нами з: 13 травня 2010 13:21
- Автомобіль: ГАЗ-24Д
- Справжнє ім'я: Андрій
- Звідки: Івано-Франківськ
Re: Прокладка в двигун....
якщо машина на 92 бензині то ставиться одну прокладку, а якщо на 80-тій то дві.а чому так? що буде якщо одна прокладка і лити 80-ту або якщо дві і лити 92-гу?
- Wolodymyr
- Новачок
- Повідомлень: 1
- З нами з: 17 квітня 2023 18:33
- Автомобіль: ГАЗ-2410
- Справжнє ім'я: Володимир
Re: Прокладка в двигун....
Щоб не плутатись з прокладками ГБЦ, треба запам'ятати, що у 24Д(2401) потоки ОР розподіляються завдяки "щуці"(розподільча трубка), яка вставлена в ГБЦ зі сторони термостату(овальний отвір), в цій трубкі всі отвори з різною пропускною здатністю(різною площею), завдяки чому до 4 циліндра добігає така ж сама кількість ОР.
На ГБЦ 402х такої трубки немає, її функцію виконує прокладка, у якої всі отвори для ОР мають різний діаметр.
Все дуже просто.