Прокладка в двигун....

Тут пишеться все що відноситься до двигуна але не класифікується в інших підрозділах
Відповісти
Аватар користувача
DexWert
Учасник
Учасник
Повідомлень: 80
З нами з: 13 січня 2009 20:45
Автомобіль: Volga GAZ 2410
Справжнє ім'я: Васілій
Звідки: Україна, Івано-Франківська область, смт. Брошнів-Осада

Прокладка в двигун....

Повідомлення DexWert » 13 січня 2009 21:11

Маленька розповідь як я сам себе намахав.....

Значить була ситуація наступна, автомобіль ГАЗель, двигун 402-й, прогоріла прокладка між другим та третім циліндром, була зроблена заміна прокладки, через 200 км знову, повторна заміна - но попередня шліфовка голови (висота тепер становить 93.2 мм), но замість прокладки від 402-го двигуна встановилась від 24-го.... ітого мотор нагрівався як має бути, більше 90 стрілка не показувла, і постійно завоздушувало мале коло охолодження и витискало охолоджувальну рідину (ОР) через розширюючий бачок, було замінено газовий редуктор (як виявилося він також буд подуставший, сальники розтягнулися, та були пропуски), завоздушувати практично перестало, ОР витискало при добре прогритому мотори (особливо якщо прикривати краник пічки), було прийняте рішення зняти голову для огляду.... після зняття голови і детальному огляді дійшов до висновку - що отвори в 24-й прокладці всі великі та однакові, а в 402-й біля 1-го циліндру меньші - біля 4-го більше, тобто помпа при (прокладка від 24-го) церкуляції ОР охолоджувало в основному 1-й та 2-й циліндри, а 3-й та 4-й охолоджувалися за рахунок проходу ОР чрез пічяку, тобто якщо закривати піяку то моторв районі 4-го циліндра кипіть і витискає ОР через розширюючий бачок. Встановлено нормальну прокладку - 300 км пробігу із майже закритим краником від пічки нормально....

Такщо маємо на увазі що в 402-й двигун тільки відповідна прокладка - від 402-го.... Не робіть моєї помилки.

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: Прокладка в двигун....

Повідомлення Master General » 14 січня 2009 19:36

DexWert по перше вітаю у нас на форумі. Маю ситуацію схожу на твою тільки в мене 24Д. При закритому крані пічки температура прагне вирости догори. Всілякими методами онтролю не зміг встановити причини цього явища. Також міняв прокладку. Голову поки не шліфував. Можливо також помилився зимою 2008 го року з прокладкою (тоді міняв) після заміни стабільні скачки температури в районі 3 і 4 го циліндрів догори. Отже робимо висновок,що з прокладками краще не гратися.

Аватар користувача
Firebird
ВоГнеННИй ПтаШКо Модер
Повідомлень: 452
З нами з: 11 серпня 2008 19:32
Автомобіль: ГАЗ-24 ВОЛЖАНКО!!!!
Справжнє ім'я: Діма
Звідки: Чернівці, Україна
Контактна інформація:

Re: Прокладка в двигун....

Повідомлення Firebird » 01 лютого 2009 16:23

Ну так..MG правий. Кажуть звичайно шо 402 і 24д прокладки не відрізняються, але все-таки деякі відмінності є.

ВИСНОВОК: СТАВИМ 402ГУ ПРОКЛАДКУ І РАДІЄМО.

Аватар користувача
Віктор
Волговод
Волговод
Повідомлень: 219
З нами з: 10 вересня 2009 22:57
Автомобіль: Газ 2411, 1991 р.в.
Справжнє ім'я: Віктор
Звідки: м.Чоп

Re: Прокладка в двигун....

Повідомлення Віктор » 10 вересня 2009 23:55

Прокладка від 24д - 2401 не підходить до 402-4021 й навпаки, про це мова йшлася на багатьох форумах, знайду ссилку, як не буду лушто, то викладу. Ссилку мав на увазі від "all gaz"-у , десь там є.

Аватар користувача
Віктор
Волговод
Волговод
Повідомлень: 219
З нами з: 10 вересня 2009 22:57
Автомобіль: Газ 2411, 1991 р.в.
Справжнє ім'я: Віктор
Звідки: м.Чоп

Re: Прокладка в двигун....

Повідомлення Віктор » 12 вересня 2009 10:48

http://mgs-plus.ru/article.php?id=10
і ще
На самом деле причина, по которой в 402х двигателях стали отбирать ОЖ на печку от задней части головы, а не из блока, другая - изменился принцип работы системы охлаждения. Общий смысл работы СО на 24д и 21ом (график циркуляции ОЖ есть в мануале): через водораспределительный патрубок в голове холодная ОЖ по левой стороне закачивается равномерно к каждому цилиндру. За счет конвекции холодная вода опускается вниз по левой стороне (к гильзам), горячая поднимается по правой стороне вверх (в голову) и высасывается помпой. Поскольку к 4му цилиндру подается уже подогретая в патрубке ОЖ, то получается, что самое горячее место системы охлаждения - в районе гильзы 4го цилиндра по правой стороне двигателя, где-то сверху, а отбор сделан вроде снизу. Тем не менее низ гильзы 4го цилиндра справа ИМХО ненамного прохладнее, чем место у задней крышки. Обрати внимание на прокладку ГБЦ для 24д и 402: у 24д окна под каналы СО значительно больше.

Помпа на блоке у 402х просто прокачивает ОЖ мимо гильз в голову и оттуда она сливается в радиатор или в малый круг охлаждения. Отверстия в прокладке под каналы сообщения СО блока и головы в диамметре около 5-7мм, в районе 4 цилиндра - около 10мм. Сделано так специально, чтобы около 4го цилиндра тоже было движение ОЖ. Поэтому прокладка от 24д 402му противопоказана. Получается, что на 402м самое горячее место - задняя часть головы.

Аватар користувача
Puxtachok
Волговод
Волговод
Повідомлень: 225
З нами з: 13 травня 2010 13:21
Автомобіль: ГАЗ-24Д
Справжнє ім'я: Андрій
Звідки: Івано-Франківськ

Re: Прокладка в двигун....

Повідомлення Puxtachok » 19 червня 2011 00:08

якщо машина на 92 бензині то ставиться одну прокладку, а якщо на 80-тій то дві.а чому так? що буде якщо одна прокладка і лити 80-ту або якщо дві і лити 92-гу?

Аватар користувача
Wolodymyr
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 17 квітня 2023 18:33
Автомобіль: ГАЗ-2410
Справжнє ім'я: Володимир

Re: Прокладка в двигун....

Повідомлення Wolodymyr » 17 квітня 2023 18:41

Віктор писав:
10 вересня 2009 23:55
Прокладка від 24д - 2401 не підходить до 402-4021 й навпаки
Щоб не плутатись з прокладками ГБЦ, треба запам'ятати, що у 24Д(2401) потоки ОР розподіляються завдяки "щуці"(розподільча трубка), яка вставлена в ГБЦ зі сторони термостату(овальний отвір), в цій трубкі всі отвори з різною пропускною здатністю(різною площею), завдяки чому до 4 циліндра добігає така ж сама кількість ОР.
На ГБЦ 402х такої трубки немає, її функцію виконує прокладка, у якої всі отвори для ОР мають різний діаметр.

Все дуже просто.

Відповісти