Тут пишеться все що відноситься до двигуна але не класифікується в інших підрозділах
-
BOmBA
- Волговод
- Повідомлень: 266
- З нами з: 09 лютого 2010 22:25
- Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
- Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
- Звідки: ЧЕРНІВЦІ
Повідомлення
BOmBA » 31 жовтня 2010 12:13
Master General писав:Перевір люфти у трамбльорі та стан контактів.
+ 1 мав подібне роки 3 назад:
регулювання кута запалювання, заміна дротів, свічок, кришки трамблера - нічого не дали
спробуй у когось позичити траблер з робочого двигуна
-
DexWert
- Учасник
- Повідомлень: 80
- З нами з: 13 січня 2009 20:45
- Автомобіль: Volga GAZ 2410
- Справжнє ім'я: Васілій
- Звідки: Україна, Івано-Франківська область, смт. Брошнів-Осада
Повідомлення
DexWert » 01 листопада 2010 21:49
якщо свічка чиста - то запалювання в нормі, дроти теж невиноваті, провірь ще раз компресію.
Головка посажена???, якщо ні - то 12 очков це нонсес. Можеш попробувати позмінювати кут запалювання- може щось даст
Но спочатку йще раз перепровірь компресію на холодному й прогрітому
Мій бульдозер, що хочу то з ним й роблю
-
Puxtachok
- Волговод
- Повідомлень: 225
- З нами з: 13 травня 2010 13:21
- Автомобіль: ГАЗ-24Д
- Справжнє ім'я: Андрій
- Звідки: Івано-Франківськ
Повідомлення
Puxtachok » 03 листопада 2010 00:24
завтра має чувачок принести компресометр і провірю, тоді напишу шо і як точно.
-
slawenti
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 19 листопада 2010 22:56
- Автомобіль: газ 24
- Справжнє ім'я: Славік
- Звідки: миколаїв
Повідомлення
slawenti » 19 листопада 2010 23:07
заміни прокладку під колектором перевірити можна чи не сосе повітря, при заведеному двигуні наливаєш води у місцє зєднання головки і колектора якщо двигун захлинеться міняй прокладку.
-
Pan1sh3r
- Волговод
- Повідомлень: 252
- З нами з: 14 серпня 2009 23:05
- Автомобіль: ГАЗ 24
- Справжнє ім'я: Володимир
- Звідки: Чернівці
-
Контактна інформація:
Повідомлення
Pan1sh3r » 22 листопада 2010 17:57
Хочеш, щоб він зловив гідроудар?
-
slawenti
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 19 листопада 2010 22:56
- Автомобіль: газ 24
- Справжнє ім'я: Славік
- Звідки: миколаїв
Повідомлення
slawenti » 23 листопада 2010 21:10
Гідроудар це коли обєм води перевищує обєм камери згоряння, а через ту негерметичність води в колектор засосе дві краплини і цього досить щоб він помітив зміну у роботі двигуна. Ще один аргумент на захіст цього метода, коли пробиває прокладку під головкою води в циліндр потрапляє набагато більше. Є ще один метод перевірки впускної системи на герметичність (із тіх що я знаю), але цей простіший і надійніший, перевірено. До речі, двигун відреагує якщо вода потрапить через негерметичність прокладок карбюратора або розбиті отвори вісів заслонок, тому лити треба так щоб було зрозуміло яку прокладку міняти.
-
Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
-
Контактна інформація:
Повідомлення
Master General » 23 листопада 2010 22:29
З водою краще не балуватись, а напрягтися і ту прокладку замінить та й усе - гірше точно не стане, заодно пару годин гарного секасу на свіжому повітрі )))
-
slawenti
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 19 листопада 2010 22:56
- Автомобіль: газ 24
- Справжнє ім'я: Славік
- Звідки: миколаїв
Повідомлення
slawenti » 25 листопада 2010 20:19
чому люди не пишуть чим скінчилась їхня проблема??? Виходить не гарно (я проблему вирішив, а у вас трапиться ї...ться як я).
-
Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
-
Контактна інформація:
Повідомлення
Master General » 25 листопада 2010 22:57
А хіба проблема вирішилась? Я не чув про це.
-
slawenti
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 19 листопада 2010 22:56
- Автомобіль: газ 24
- Справжнє ім'я: Славік
- Звідки: миколаїв
Повідомлення
slawenti » 25 листопада 2010 23:53
Як не міг їздити кожен день писав. Я розумію,буває не до писанини, але скільки по форумах лазив, відсотків 80 тєм закіньчуються без опису вирішення проблеми.