заміна сальникової набивки

Тут пишеться все що відноситься до двигуна але не класифікується в інших підрозділах
Аватар користувача
volgaraider
Волговод-ветеран
Волговод-ветеран
Повідомлень: 1207
З нами з: 03 грудня 2011 00:42
Автомобіль: газ 31029 газ 24
Справжнє ім'я: Адальберт
Звідки: закарпаття тячівський район смт.солотвино

Re: заміна сальникової набивки

Повідомлення volgaraider » 27 березня 2013 18:53

Я особисто про умз нічого незнаю допомогти неможу.А чим поганий змз?

Аватар користувача
Кум 911
Учасник
Учасник
Повідомлень: 44
З нами з: 25 лютого 2012 19:57
Автомобіль: ГАЗ- 2410
Справжнє ім'я: Андрій
Звідки: м.Самбір

Re: заміна сальникової набивки

Повідомлення Кум 911 » 27 березня 2013 19:52

Павло створював тему,хотів би почути його думку.
А яка висота кулачків повинна бути в нормальному розподвалі?

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: заміна сальникової набивки

Повідомлення Master General » 27 березня 2013 21:34

Літературу рити лінь (я хворий)
ось тут мої думки з цього приводу: viewtopic.php?p=5297#p5297

Аватар користувача
Кум 911
Учасник
Учасник
Повідомлень: 44
З нами з: 25 лютого 2012 19:57
Автомобіль: ГАЗ- 2410
Справжнє ім'я: Андрій
Звідки: м.Самбір

Re: заміна сальникової набивки

Повідомлення Кум 911 » 27 березня 2013 22:35

Дякую,знайшов!
Відповідно як шо норма кулачка 40.0,а вмене в другому циліндрі 39.0мм, а в решта +-0.5мм товоно буде нормально працювати чи ні?
Дуже не хочеться перевтулювати розподвал. :(

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: заміна сальникової набивки

Повідомлення Master General » 27 березня 2013 23:01

буде. мотору пофіг на ті пару міліметрів. воно критично тільки в режимі "капці в підлогу", так як 1 міліметр недоходу розподільного валу рівний 2-м (точніше можна вияснити промірявши коромисло (співвідношення його сторін, я точно не памятаю) міліметрам ходу клапана. Якщо блок не розточувався і не втулився є велика ймовірність гарного входження нового валу без траханини з блоком. В любому випадку це не бюджетно міняти вал на новий.

Відповісти