Тарас
GL-5 не густіше GL-4 проте гірше передачі переключаються, та воно краще шестерні захищає під нагрузкую за рахунок добавки сірки. Масло GL-5 має 6.5% "антизварювальних" добавок а GL-4 - 4% (GL-6 - 10%). Але в нашу коробку любе сучасне непідробне масло, що GL-4, що GL-5 - за радість.
http://www.venol.com.ua/ru/product/tran ... -GL-5.html
якщо це воно, то нічого страшного не буде. температура застигання аж -33 тобто мастило не загусте.
Замiна масла в 4ст. коробцi
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
- Тарас
- Волговод-любитель
- Повідомлень: 563
- З нами з: 05 серпня 2009 09:19
- Автомобіль: Газ-21 УС 1966р.
- Справжнє ім'я: Тарас
- Звідки: Ів.Франківська обл. м.Долина
- Контактна інформація:
Re: Замiна масла в 4ст. коробцi
А ще в GL 5 побільше тих присадок що в КПП гамають інтенсивно бронзові синхрони, правильн о , їхати буде, просто GL5 розраховано на більш нагружені вузли.
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Замiна масла в 4ст. коробцi
Воно не стільки гамає синхрони скільки мішає їм працювати - виглядає як зношені. Насправді занадто сильно ковзає - гіпоїдні мастила для того і є. В принципі є купа варіантів не сильно дорогих і не GL-5 для коробки. Я в свої коробки буду лити синтетику як поміняю сальнички і прокладочки. А в міст - я створив поруч тему.
It is extremely important to note that EP additives are corrosive to yellow metals such as copper or brass in bushings and synchronizers. GL1 is the class of gear oils that does not* contain any EP additives. Also GL-5 is not necessarily backward compatible in synchro-mesh transmissions designed for a GL-4 oil due to its corrosiveness to yellow metals and also because GL-5 has a lower coefficient of friction due to the higher concentration of EP additives causing the synchros to not engage as effectively.
Взято з вікіпедії. Бачимо різницю між GL-4 і 5. І про те що корозія їсть синхрони (GL-5).
It is extremely important to note that EP additives are corrosive to yellow metals such as copper or brass in bushings and synchronizers. GL1 is the class of gear oils that does not* contain any EP additives. Also GL-5 is not necessarily backward compatible in synchro-mesh transmissions designed for a GL-4 oil due to its corrosiveness to yellow metals and also because GL-5 has a lower coefficient of friction due to the higher concentration of EP additives causing the synchros to not engage as effectively.
Взято з вікіпедії. Бачимо різницю між GL-4 і 5. І про те що корозія їсть синхрони (GL-5).