Роль стабілізатора поперечної стійкості
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Роль стабілізатора поперечної стійкості
Автомобіль ГАЗ-24 всі незаслужено називають "баржею" за погану керованість. Але керованість можна кардинально покращити і хоч вона і не буде еталонною але поворотів боятися ви вже не будете і називати свій автомобіль баржею також не будете.
Треба просто замінити втулки стабілізатора на нові.
Також слід звернути увагу на затяжку втулок стабілізатора. Верхні втулки затягуються до розміру 53 а нижні до розміру 47 мм відповідно. Зношені втулки стабілізатора можуть також викликати стук у передній частині автомобіля. Якщо штанга стабілізатора зношена в місцях кріплення втулок до лонжеронів то штангу рекомендується замінити.
Треба просто замінити втулки стабілізатора на нові.
Також слід звернути увагу на затяжку втулок стабілізатора. Верхні втулки затягуються до розміру 53 а нижні до розміру 47 мм відповідно. Зношені втулки стабілізатора можуть також викликати стук у передній частині автомобіля. Якщо штанга стабілізатора зношена в місцях кріплення втулок до лонжеронів то штангу рекомендується замінити.
- Таксист
- Відключений за порушення
- Повідомлень: 5
- З нами з: 24 вересня 2009 14:31
- Автомобіль: Volga-31029
Re: Роль стабілізатора поперечної стійкості
Роль стабилизатора важна, не спорю. Только вот заменой втулок старых на новые тут делу не поможешь.
Если посмотреть на Волгу в повороте то увидим что сильнее всего заваливается наружу поворота передняя часть, впрочем как у многих авто.
Для уменьшения кренов в повороте и клевков при торможении я в своей машине поставил кроме новых втулок стабилизатора, новые втулки рычагов, газомасляные амортизаторы впереди, жесткие масляные амортизаторы сзади и сайлентблоки в рессоры вместо втулок. Осталось поставить стабилизатор на задний мост.
Если посмотреть на Волгу в повороте то увидим что сильнее всего заваливается наружу поворота передняя часть, впрочем как у многих авто.
Для уменьшения кренов в повороте и клевков при торможении я в своей машине поставил кроме новых втулок стабилизатора, новые втулки рычагов, газомасляные амортизаторы впереди, жесткие масляные амортизаторы сзади и сайлентблоки в рессоры вместо втулок. Осталось поставить стабилизатор на задний мост.
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Роль стабілізатора поперечної стійкості
При використанні заднього стабілізатора в парі із стандартним 24тим стабілізатором буде заносити задню вісь.
- Pan1sh3r
- Волговод
- Повідомлень: 252
- З нами з: 14 серпня 2009 23:05
- Автомобіль: ГАЗ 24
- Справжнє ім'я: Володимир
- Звідки: Чернівці
- Контактна інформація:
Re: Роль стабілізатора поперечної стійкості
треба тоді ставити на перед стабілізатор від Чайки або бехи так як тут описано
_http://www.volga-gaz.ru/tunung/?url=53
_http://www.volga-gaz.ru/tunung/?url=53
- Тарас
- Волговод-любитель
- Повідомлень: 563
- З нами з: 05 серпня 2009 09:19
- Автомобіль: Газ-21 УС 1966р.
- Справжнє ім'я: Тарас
- Звідки: Ів.Франківська обл. м.Долина
- Контактна інформація:
Re: Роль стабілізатора поперечної стійкості
А які ці сайлентблоки на вигляд? мається на увазі замість резинових втулок , щось не зустрічав або не звертав уваги.
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Роль стабілізатора поперечної стійкості
немає такого в стандарті тому і не зутрічав. Щоб менше зношувалися втулки можна вуха ресор дообладнати металевими втулками, що компенсують знос вуха ресори з роками. мені вистачило втулки з оцинковки, щоб ресорна втулка заходила туго.чим тугіше сидить втулка тим менше вона зношується. більше того вона починає працювати правильно - на на скручування, а не на прокручування ... дехто мастить палецб ресорної солідолом шоб легше йшло... імхо від того тільки скоріше втулка скисає... не треба того робити. тулити треба на суху, або змочену в бензині втулку.
- Тарас
- Волговод-любитель
- Повідомлень: 563
- З нами з: 05 серпня 2009 09:19
- Автомобіль: Газ-21 УС 1966р.
- Справжнє ім'я: Тарас
- Звідки: Ів.Франківська обл. м.Долина
- Контактна інформація:
Re: Роль стабілізатора поперечної стійкості
Я під час монтажу кидаю втулки у воду, під час такої ,,змазки,, її набагато легше ставити на місце. Вода звичайно висихає і все працює як треба, цим способом користуюся дуууже багато років.
- Firebird
- ВоГнеННИй ПтаШКо Модер
- Повідомлень: 452
- З нами з: 11 серпня 2008 19:32
- Автомобіль: ГАЗ-24 ВОЛЖАНКО!!!!
- Справжнє ім'я: Діма
- Звідки: Чернівці, Україна
- Контактна інформація:
Re: Роль стабілізатора поперечної стійкості
А чому не тормозухою??? Адже вона не з'їдає резину і буде набагато довше води залишатимуть змазуюючі якості.
- Тарас
- Волговод-любитель
- Повідомлень: 563
- З нами з: 05 серпня 2009 09:19
- Автомобіль: Газ-21 УС 1966р.
- Справжнє ім'я: Тарас
- Звідки: Ів.Франківська обл. м.Долина
- Контактна інформація:
Re: Роль стабілізатора поперечної стійкості
Якраз тут і не треба резині ніяких змащуючих рідин, тут вона працює на скручування.