Роль стабілізатора поперечної стійкості

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Роль стабілізатора поперечної стійкості

Повідомлення Master General » 05 листопада 2008 21:41

Автомобіль ГАЗ-24 всі незаслужено називають "баржею" за погану керованість. Але керованість можна кардинально покращити і хоч вона і не буде еталонною але поворотів боятися ви вже не будете і називати свій автомобіль баржею також не будете.

Треба просто замінити втулки стабілізатора на нові.
Також слід звернути увагу на затяжку втулок стабілізатора. Верхні втулки затягуються до розміру 53 а нижні до розміру 47 мм відповідно. Зношені втулки стабілізатора можуть також викликати стук у передній частині автомобіля. Якщо штанга стабілізатора зношена в місцях кріплення втулок до лонжеронів то штангу рекомендується замінити.

Аватар користувача
Таксист
Відключений за порушення
Повідомлень: 5
З нами з: 24 вересня 2009 14:31
Автомобіль: Volga-31029

Re: Роль стабілізатора поперечної стійкості

Повідомлення Таксист » 24 вересня 2009 14:51

Роль стабилизатора важна, не спорю. Только вот заменой втулок старых на новые тут делу не поможешь.
Если посмотреть на Волгу в повороте то увидим что сильнее всего заваливается наружу поворота передняя часть, впрочем как у многих авто.
Для уменьшения кренов в повороте и клевков при торможении я в своей машине поставил кроме новых втулок стабилизатора, новые втулки рычагов, газомасляные амортизаторы впереди, жесткие масляные амортизаторы сзади и сайлентблоки в рессоры вместо втулок. Осталось поставить стабилизатор на задний мост.

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: Роль стабілізатора поперечної стійкості

Повідомлення Master General » 24 вересня 2009 15:37

При використанні заднього стабілізатора в парі із стандартним 24тим стабілізатором буде заносити задню вісь.

Аватар користувача
Pan1sh3r
Волговод
Волговод
Повідомлень: 252
З нами з: 14 серпня 2009 23:05
Автомобіль: ГАЗ 24
Справжнє ім'я: Володимир
Звідки: Чернівці
Контактна інформація:

Re: Роль стабілізатора поперечної стійкості

Повідомлення Pan1sh3r » 25 вересня 2009 09:09

треба тоді ставити на перед стабілізатор від Чайки або бехи так як тут описано
_http://www.volga-gaz.ru/tunung/?url=53

Аватар користувача
Тарас
Волговод-любитель
Волговод-любитель
Повідомлень: 563
З нами з: 05 серпня 2009 09:19
Автомобіль: Газ-21 УС 1966р.
Справжнє ім'я: Тарас
Звідки: Ів.Франківська обл. м.Долина
Контактна інформація:

Re: Роль стабілізатора поперечної стійкості

Повідомлення Тарас » 26 вересня 2009 21:57

А які ці сайлентблоки на вигляд? мається на увазі замість резинових втулок , щось не зустрічав або не звертав уваги.

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: Роль стабілізатора поперечної стійкості

Повідомлення Master General » 26 вересня 2009 23:25

немає такого в стандарті тому і не зутрічав. Щоб менше зношувалися втулки можна вуха ресор дообладнати металевими втулками, що компенсують знос вуха ресори з роками. мені вистачило втулки з оцинковки, щоб ресорна втулка заходила туго.чим тугіше сидить втулка тим менше вона зношується. більше того вона починає працювати правильно - на на скручування, а не на прокручування ... дехто мастить палецб ресорної солідолом шоб легше йшло... імхо від того тільки скоріше втулка скисає... не треба того робити. тулити треба на суху, або змочену в бензині втулку.

Аватар користувача
Тарас
Волговод-любитель
Волговод-любитель
Повідомлень: 563
З нами з: 05 серпня 2009 09:19
Автомобіль: Газ-21 УС 1966р.
Справжнє ім'я: Тарас
Звідки: Ів.Франківська обл. м.Долина
Контактна інформація:

Re: Роль стабілізатора поперечної стійкості

Повідомлення Тарас » 26 вересня 2009 23:51

Я під час монтажу кидаю втулки у воду, під час такої ,,змазки,, її набагато легше ставити на місце. Вода звичайно висихає і все працює як треба, цим способом користуюся дуууже багато років.

Аватар користувача
Firebird
ВоГнеННИй ПтаШКо Модер
Повідомлень: 452
З нами з: 11 серпня 2008 19:32
Автомобіль: ГАЗ-24 ВОЛЖАНКО!!!!
Справжнє ім'я: Діма
Звідки: Чернівці, Україна
Контактна інформація:

Re: Роль стабілізатора поперечної стійкості

Повідомлення Firebird » 28 вересня 2009 16:48

А чому не тормозухою??? Адже вона не з'їдає резину і буде набагато довше води залишатимуть змазуюючі якості.

Аватар користувача
Тарас
Волговод-любитель
Волговод-любитель
Повідомлень: 563
З нами з: 05 серпня 2009 09:19
Автомобіль: Газ-21 УС 1966р.
Справжнє ім'я: Тарас
Звідки: Ів.Франківська обл. м.Долина
Контактна інформація:

Re: Роль стабілізатора поперечної стійкості

Повідомлення Тарас » 28 вересня 2009 19:51

Якраз тут і не треба резині ніяких змащуючих рідин, тут вона працює на скручування.

Аватар користувача
Firebird
ВоГнеННИй ПтаШКо Модер
Повідомлень: 452
З нами з: 11 серпня 2008 19:32
Автомобіль: ГАЗ-24 ВОЛЖАНКО!!!!
Справжнє ім'я: Діма
Звідки: Чернівці, Україна
Контактна інформація:

Re: Роль стабілізатора поперечної стійкості

Повідомлення Firebird » 28 вересня 2009 21:45

ДЯкую.

Відповісти