Чи має царапатися напильником шкворінь

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Чи має царапатися напильником шкворінь

Повідомлення Master General » 29 травня 2010 14:51

Чи має царапатися напильником шкворінь. Власне цікавить питання бо зараз є потреба купляти шкворні.

Може хто має в загашниках радянські шкворня/різьбові?

Аватар користувача
Sha
Учасник
Учасник
Повідомлень: 30
З нами з: 19 березня 2010 12:33
Автомобіль: 3102
Справжнє ім'я: Антон
Звідки: м. Київ

Re: Чи має царапатися напильником шкворінь

Повідомлення Sha » 29 травня 2010 16:38

На шкворні має бути "побежалость" - плавний перехід на синій колір, як свідоцтво, що його загартовували. Інший, більш надійний спосіб перевірки - постукати один одним шворнєм в торець. Якщо залишаються сліди - шкворень сирий. Якщо будеш дряпати напильником, сирий шворень можуть не взяти назад - зіпсовано товарний вигляд. :)

Стосовно різьбових - кажуть, що Борисівські більш-менш.

Сергій
-
Повідомлень: 898
З нами з: 18 березня 2009 18:25
Автомобіль: ГАЗ 3102
Справжнє ім'я: Сергій
Звідки: Івано-Франківськ
Контактна інформація:

Re: Чи має царапатися напильником шкворінь

Повідомлення Сергій » 31 травня 2010 10:02

Ні на пильником ні ножовочним полотном НЕ МАЄ ЦАРАПАТИСЬ!!!!!!!!!!!!!!В загашнику є.... но не дам....

Аватар користувача
Puxtachok
Волговод
Волговод
Повідомлень: 225
З нами з: 13 травня 2010 13:21
Автомобіль: ГАЗ-24Д
Справжнє ім'я: Андрій
Звідки: Івано-Франківськ

Re: Чи має царапатися напильником шкворінь

Повідомлення Puxtachok » 14 червня 2010 10:30

Я також стикнцвся з заміною шкворней, продавець пропонував два різних, по вигляду зразу замітно, що в одного нема закалки, звук при стуку один об одного різний. ше таке, може хто скаже, ігольчасті підшипники краще забивати коли шкворень вже стоїть чи без нього, боюсь шоб не розсипався коли лупну його.
і ше одне, зняв старі шкворні, уже стук був значний, і здивувало таке, верхня частина шкворня виглядала ідеальною, змазана, блискуча поверхня, а от нижня навпаки, покрита іржою, з великою вироботкою, хоча шпріцовка проходила одночасно. чого так? може нижню треба частіше шпріцувати, бо там грязь швидше забивається?

Сергій
-
Повідомлень: 898
З нами з: 18 березня 2009 18:25
Автомобіль: ГАЗ 3102
Справжнє ім'я: Сергій
Звідки: Івано-Франківськ
Контактна інформація:

Re: Чи має царапатися напильником шкворінь

Повідомлення Сергій » 14 червня 2010 22:25

Puxtachok
просто на нижній частині посипався підшипник і шпріцовка була коту під хвіст

Аватар користувача
Puxtachok
Волговод
Волговод
Повідомлень: 225
З нами з: 13 травня 2010 13:21
Автомобіль: ГАЗ-24Д
Справжнє ім'я: Андрій
Звідки: Івано-Франківськ

Re: Чи має царапатися напильником шкворінь

Повідомлення Puxtachok » 15 червня 2010 00:02

не посипався бо того тижня розібрав і підшипник цілий просто ігольчаста частина його зовсім не поворотка,а смазка то була, прийшла йому смерть чомусь

BOmBA
Волговод
Волговод
Повідомлень: 266
З нами з: 09 лютого 2010 22:25
Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
Звідки: ЧЕРНІВЦІ

Re: Чи має царапатися напильником шкворінь

Повідомлення BOmBA » 15 червня 2010 23:00

Puxtachok
а чим ти шпріцував ?

Аватар користувача
Puxtachok
Волговод
Волговод
Повідомлень: 225
З нами з: 13 травня 2010 13:21
Автомобіль: ГАЗ-24Д
Справжнє ім'я: Андрій
Звідки: Івано-Франківськ

Re: Чи має царапатися напильником шкворінь

Повідомлення Puxtachok » 16 червня 2010 09:46

шпріцував літолом. я от підняв історію, старі шкворня всі валяються і я побачив шо то проблема на всіх така, нижня частина шкворня покрита іржою, тобто таке було, думаю може то від поганого шпріцування, там мала пропускна способність масльонки і отвір дуже малий для проходження смаски. але чомусь верхній частині хватає

BOmBA
Волговод
Волговод
Повідомлень: 266
З нами з: 09 лютого 2010 22:25
Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
Звідки: ЧЕРНІВЦІ

Re: Чи має царапатися напильником шкворінь

Повідомлення BOmBA » 16 червня 2010 22:47

особисто я за порадою старого волговода регулярно змазую передок нігролом (2 рази на місяць, якщо тривалі дощі то через тиждень) 8) він рідший і проникає куди треба, до того ж не так коксується, але то при умові регулярної шприцовки :)
недолік і він же плюс - шкворня покриті товстим шаром нігролу, трохи неестетично але міні то пох. :) Хіба приймуть поправку до ПДР на рахунок забруднення проїзжої частини та парковок :bad:

думаю після заміни шкворнів та різьбових перейти на змазку №158, або іноземні аналоги. вона рідша ра Літол, але густіша за нігрол, до того ж має значно більший ресурс. (здається типу ЦИАТИМ)

правда я ніде не зустрічав інформації про можливість застосування №158 для різьбових, але вона придатна для хрестових та підшипників тертя та для електродвигунів та механізмів склоочисника,
я нею навіть помпу накачав (замінив заводську змазку підшипників при переборці помпи поки нічого поганого сказати не можу

у кого які роздуми на цей рахунок, :Bravo:
цікаво було б якось зв'язатися з фахівцями з Горького, шо вони думають на той рахунок
(які сучасні мастильні матеріали забезпечать найбільшу періодичність обслуговування?) :wink:

BOmBA
Волговод
Волговод
Повідомлень: 266
З нами з: 09 лютого 2010 22:25
Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
Звідки: ЧЕРНІВЦІ

Re: Чи має царапатися напильником шкворінь

Повідомлення BOmBA » 16 червня 2010 22:50

доречі мені обіцяли знайти шкворня старих запасів десь по 20 грн/шт :)
думаю що торг можливий, лиш би знайшлися 8)

Відповісти