Заміна гумових втулок ричагів

Аватар користувача
Славік Панасюк
Постійний учасник
Постійний учасник
Повідомлень: 185
З нами з: 26 червня 2011 18:30
Автомобіль: газ-24
Справжнє ім'я: Славік
Звідки: вінницька обл

Re: Заміна гумових втулок ричагів

Повідомлення Славік Панасюк » 14 січня 2012 01:36

ПАНОВЕ ВОЛГОВОДИ -дякую за поради -попробую гріти є газовий балон з горелкою-а на щот поліуретанових втулок-чи не роблять вони підвіску жорсткою бо у книжці сказано що -збільшення жорскості підвіски негативно впливає на кузов збільшуючи вібрації-це по книжному -а в натурі наскільки більша жорсткість поліуретану від сажі?---

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: Заміна гумових втулок ричагів

Повідомлення Master General » 14 січня 2012 02:14

Читай мій журнал і на сайті.

Аватар користувача
степан
Учасник
Учасник
Повідомлень: 49
З нами з: 12 грудня 2011 20:05
Автомобіль: газ-24
Справжнє ім'я: Степан
Звідки: Солотвино

Re: Заміна гумових втулок ричагів

Повідомлення степан » 14 січня 2012 10:18

Славік Панасюк писав:ПАНОВЕ ВОЛГОВОДИ -дякую за поради -попробую гріти є газовий балон з горелкою-а на щот поліуретанових втулок-чи не роблять вони підвіску жорсткою бо у книжці сказано що -збільшення жорскості підвіски негативно впливає на кузов збільшуючи вібрації-це по книжному -а в натурі наскільки більша жорсткість поліуретану від сажі?---
Нажаль газової горелки не достатньо трреба і кисень.Треба гтіти до червонного, бо інакше нич із того.Деколи даже автогену замало треба різак.
Цінніше для людини те, що зроблено своїми руками.

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: Заміна гумових втулок ричагів

Повідомлення Master General » 14 січня 2012 10:33

степан писав:Нажаль газової горелки не достатньо трреба і кисень.Треба гтіти до червонного, бо інакше нич із того.Деколи даже автогену замало треба різак.
може так викрутити і легше коли закисло, але як на мене відпуск металу при такому перегріві неминучий. І болти з калених відпускаються до стану сиромятини: http://techno.x51.ru/index.php?mod=text&uitxt=296

На моїй машині грілося 1 раз і при закручуванні того болта відповідним моментом його просто злизало. Після того нагрів не практикую ніде.

Аватар користувача
степан
Учасник
Учасник
Повідомлень: 49
З нами з: 12 грудня 2011 20:05
Автомобіль: газ-24
Справжнє ім'я: Степан
Звідки: Солотвино

Re: Заміна гумових втулок ричагів

Повідомлення степан » 14 січня 2012 11:56

Продається сквозний ремкомплект,після нагріву бажано класти його.Там з одного боку є контрагайка,вона не дає самовольний викрут.У мене правої передньої різьби взагалі нема,покищо ніяких проблем нема.Це єдиний варіант,бо інакше треба міняти балку.
Цінніше для людини те, що зроблено своїми руками.

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: Заміна гумових втулок ричагів

Повідомлення Master General » 14 січня 2012 13:20

степан писав:Продається сквозний ремкомплект,після нагріву бажано класти його.Там з одного боку є контрагайка,вона не дає самовольний викрут.У мене правої передньої різьби взагалі нема,покищо ніяких проблем нема.Це єдиний варіант,бо інакше треба міняти балку.
Сквозний ремкомплект в топку. Він слабий. Я зломав(навпіл) ДВА таких. Треба поливати балку як я писав а потім викручувати і крутити ремонтні болти збільшеного діаметру на пару соток якщо різьба слаба. Щоб не викручувалися болти треба ставити скоби фіксуючі.

Аватар користувача
Славік Панасюк
Постійний учасник
Постійний учасник
Повідомлень: 185
З нами з: 26 червня 2011 18:30
Автомобіль: газ-24
Справжнє ім'я: Славік
Звідки: вінницька обл

Re: Заміна гумових втулок ричагів

Повідомлення Славік Панасюк » 15 січня 2012 02:06

народ усім привіт-сьогодня міняв різинові защітні уплотнітелі на пальцях рульової трапеції-у книжці радят використати втулку внутрішнім діаметром 41мм і довжиною50мм-але під рукою нічого подібного не було і я зовсім віпадково примінив для цеї цілі внутрішню обойму внутрішнього підшипника передньої осі-запресувало на тягу ідеально

Аватар користувача
Славік Панасюк
Постійний учасник
Постійний учасник
Повідомлень: 185
З нами з: 26 червня 2011 18:30
Автомобіль: газ-24
Справжнє ім'я: Славік
Звідки: вінницька обл

Re: ЗАМІНА РІЗИНОВИХ ВТУЛОК

Повідомлення Славік Панасюк » 15 січня 2012 02:28

volgaraider писав:Коли вмене виникає така проблема то я стаю на яму, газосваркою нагріваю болт і балку до червоніння потім з головкою та воротком приблизно 50 см з лехкістю відкручую болт міняю ризинки закручую назад болти і літаю собі далі (::)


Master General-правий на щот перегріву металу-мені приходилось експерементувати із свердлом -нагріву грубі до червоного а тоді охолодив у маслі і воно настільки відпустилося що після заточки неможна було посвердлити дірку навіть у дереві ---а як же твої болти себе ведут ---я їжу по бруковці дуже багато і неякісна підвіска у моєму випадку означає ---мені капут

Аватар користувача
степан
Учасник
Учасник
Повідомлень: 49
З нами з: 12 грудня 2011 20:05
Автомобіль: газ-24
Справжнє ім'я: Степан
Звідки: Солотвино

Re: ЗАМІНА РІЗИНОВИХ ВТУЛОК

Повідомлення степан » 15 січня 2012 09:53

Славік Панасюк писав:
volgaraider писав:Коли вмене виникає така проблема то я стаю на яму, газосваркою нагріваю болт і балку до червоніння потім з головкою та воротком приблизно 50 см з лехкістю відкручую болт міняю ризинки закручую назад болти і літаю собі далі (::)


Master General-правий на щот перегріву металу-мені приходилось експерементувати із свердлом -нагріву грубі до червоного а тоді охолодив у маслі і воно настільки відпустилося що після заточки неможна було посвердлити дірку навіть у дереві ---а як же твої болти себе ведут ---я їжу по бруковці дуже багато і неякісна підвіска у моєму випадку означає ---мені капут

Є іще один варіант. Виточити сквозну шпільку,і з обох боків приварити.Але при заміні втулок приходиться розбирати і різьбові ,і відсоєдиньяти ричаги від пружини.У мене так було з обох сторін на першій машині,наїздив 160000км,і без серйозних проблем.Я згоден що це не ідеально,но якщо балці капець,то ліпше так чим міняти балку.При біді шпільки можна міняти.
Цінніше для людини те, що зроблено своїми руками.

Аватар користувача
volgaraider
Волговод-ветеран
Волговод-ветеран
Повідомлень: 1207
З нами з: 03 грудня 2011 00:42
Автомобіль: газ 31029 газ 24
Справжнє ім'я: Адальберт
Звідки: закарпаття тячівський район смт.солотвино

Re: Заміна гумових втулок ричагів

Повідомлення volgaraider » 15 січня 2012 10:42

Я вже не раз міняв оті втулки нагрівом і нічого не сталося з болтами ні з різбою.Лише не треба нічим охолоджати нагрів,відкрутив і дав йому охолонути сам по собі і все. Я теж з нею по таким дорогам їзджу що не кожна людина бачила таке,по горам по скалам через річки та особливо на грунтових дорогах кожен день але вона все це терпить і лізе далі за це я її люблю :Rose:

Відповісти