Заміна підвіски 24 на 3102

Сергій
-
Повідомлень: 898
З нами з: 18 березня 2009 18:25
Автомобіль: ГАЗ 3102
Справжнє ім'я: Сергій
Звідки: Івано-Франківськ
Контактна інформація:

Re: Заміна підвіски 24 на 3102

Повідомлення Сергій » 20 вересня 2009 23:18

Підігнав Паші 2 нові барабани

Сергій
-
Повідомлень: 898
З нами з: 18 березня 2009 18:25
Автомобіль: ГАЗ 3102
Справжнє ім'я: Сергій
Звідки: Івано-Франківськ
Контактна інформація:

Re: Заміна підвіски 24 на 3102

Повідомлення Сергій » 24 вересня 2009 16:47

ось моя пенсійна передня балка... відслюжила вірою і правдою
Вкладення
IMG_3984.jpg

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: Заміна підвіски 24 на 3102

Повідомлення Master General » 25 вересня 2009 09:48

а інші фотьки. я то бачив, але память не вічна...

Сергій
-
Повідомлень: 898
З нами з: 18 березня 2009 18:25
Автомобіль: ГАЗ 3102
Справжнє ім'я: Сергій
Звідки: Івано-Франківськ
Контактна інформація:

Дискові гальма з 3102 на ГАЗ-24

Повідомлення Сергій » 07 жовтня 2009 22:25

І так почну свою історію по переобладнанню.Рік назад я в знайомого в гаражі побачив балку від волги 3102 і з того моменту загорівся встановленням передніх дискових гальм. Спочатку він дорого хотів за неї тому я шукав альтернативу....По дурості купив один поворотний кулак від 3110 (тепер займає місце в гаражі) потом діски тормозні від соболя. Але всетаки через рік таж сама підвіска стала моєю...Ціну озвучувати не буду моя маленька таємниця....І почався кропіткий процес.Я хотів усе зробити правильно і щоб машина не простоювала в гаражі. І так почнем....Балка була перетягнута в гараж і досліджена. З деталей які потрібно було докупити:
1 - супорта тормозні з колодками
2 - шланги тормозні 4 шт
3 - ВУТ від 2410 разом з ГТЦ
4 - коплект різьбових втулок ( нові але кака)
5 - шкворня в зборі 2 шт (старі запаси)
6 - резинові втулки (всі нові з загашника)
7 - підкладки пружинні нові 2 шт (з загашника)
8 - подушки відбійні 4 шт купив
9 - амортизатори нові 2 шт
10- підшипники ступиць нові
Все це було в купці і почався процес збирання. спочатку підвіска була розібрана до болтика все почищено вимито і почалось збиратись назаз. Верхні ричаги нижні шкворня з поворотними кулаками. Все це через деякий час стало новим...Коли все було підготовлено і завішано на балку (частково) почався самий важкий процес на мою думку..Стара балка швидко була демонтована. і почався монтаж нової....Так як при скиданні старої попередньо були заміряні всі зазори щоб виставити нову балку...І от балка стоїть на свому місці. Прикручена...І почалась зборка дальше.Пружини амортизатори диски тормозні супорта...
За супорта окрема історія...Від самого початку існуванна дискових гальм на Волзі, супорта тормозні використовувались від москвича 412 або 2140. Але вони розраховані на невентильовані диски. От і прийшлось мені виточувати проставочки товщиною 10 мм ( якщо комусь треба є креслення)..Такж є різниця між супортами є лівий і правий. Візуально вони не відрізняються, тільки положенням поршнів ( там є великий і малий).Великі поршня ідуть першими...
І так після того як все було завішане на балку почався новий процес....Це рульова трапеція...Так як геометрія коліс змінена то прийшлось все розбирати і по новій ставити. В ітозі руль перевернуло на 110 градусів догори ногами, колеса поставали в різні боки. Прийшлось виставляти приблизний розвал...
Так як на встановлення цього всього потрачено 2 дні , а вихідних більше не було то заміну ГВУТ на ВУТ від 2410 я не робив..Тормоза покищо на старій системі. Зараз проводиться переборка ГТЦ від 2410. Щоб все зробити як по мануалу, тобто використати два контури:
1-й на перед на великі поршні супортів - додатково робиться передня магістраль
2-й на перед (малі поршні) + задній контур - робиться просто. Відкручуєм штуцер і нашого (24) ГТЦ і вкручуєм через перехідник ( різьба в 2410 ГТЦ менша) а штуцер який ідевід нашого ГТЦ уже до ГВУТ просто викручуєм і вкрцчуєм в тройнік той де була вкручена магістраль уже з ГВУТ...Напевно важко зрозуміти но коли заглянете під капот то все стане ясно
І так Заключення...
Переваги - їх безліч
Недоліки - так як на мою думку один це швидкий знос тормозних колодок так як вони в постійному терті. Но цю проблемку я чуть рішив точніше продовжив срок їх служби встановленням прожинок між колодками. По мануалу такого нема. Ну вроді все. Коли встановлю ВУТ відпишусь з фотозвітом :)

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: Дискові гальма з 3102 на ГАЗ-24

Повідомлення Master General » 08 жовтня 2009 12:34

Сергій писав:Недоліки - так як на мою думку один це швидкий знос тормозних колодок так як вони в постійному терті. Но цю проблемку я чуть рішив точніше продовжив срок їх служби встановленням прожинок між колодками. По мануалу такого нема.
Тиск в системі гальм 2410 атмосферний - на колодки нічо не давить, а в гальмівній системі 24 тиск залишається 0.8 - 1.2 атм(це потрібно для правильної роботи розділювача контурів і мінімізації зазорів у системі) - він і прижимає ті колодки. Після повної модернізації системи таких ефектів не буде і пружинки можна буде зняти. В колодці зазор 0.1 мм буде встановлюватися гумовим манжетом циліндра (так нашрайбано в книжці у всякому разі).

Сергій
-
Повідомлень: 898
З нами з: 18 березня 2009 18:25
Автомобіль: ГАЗ 3102
Справжнє ім'я: Сергій
Звідки: Івано-Франківськ
Контактна інформація:

Re: Дискові гальма з 3102 на ГАЗ-24

Повідомлення Сергій » 02 листопада 2009 15:54

і так напишем про поведінку гальм( накатав троха)....як каже Галигін : "тормоза СУКА харошие...." машина стає як вкопана.. педаль інформативніша( ВУТ від 2410 ше не ставив) але є друга сторона.. тепер стрьомно за жопу.. раз ланос чуть не запаркувався....(на світлофорі я різко тормознув а він бідолага ледве встиг).. одним словом бомба

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: Заміна підвіски 24 на 3102

Повідомлення Master General » 02 листопада 2009 16:06

хм. в мене жопа гніловата... треба прискорити встановлення ГАЛЬМ!!!! :ROFL: :ROFL: і лапати всіх на праве полужопіє :crazy: :crazy:

Сергій
-
Повідомлень: 898
З нами з: 18 березня 2009 18:25
Автомобіль: ГАЗ 3102
Справжнє ім'я: Сергій
Звідки: Івано-Франківськ
Контактна інформація:

Re: Заміна підвіски 24 на 3102

Повідомлення Сергій » 02 листопада 2009 16:15

Master General
в праве.... а потом гімору буде :Search:

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: Заміна підвіски 24 на 3102

Повідомлення Master General » 27 травня 2010 09:13

Якими болтами скручував суппорти з проставками. Бо тут якісь болти в мене з Х-ми, але їх довжини не вистачить для того, щоб стягнути суппорт із проставкою.
Зображення

які болти і з чого взяті. Під №1 для стяжки суппорта і під №2 для кріплення суппорта до поворотного кулака (чи як та хрєнь називається???). Бо по перше мілкиї крок різьби, а по друге закалка. Китайськими болтиками стягувати стрьомно. Раз нажмеш на гальма і супорт розколе в доррозі на дві половинки....

Сергій
-
Повідомлень: 898
З нами з: 18 березня 2009 18:25
Автомобіль: ГАЗ 3102
Справжнє ім'я: Сергій
Звідки: Івано-Франківськ
Контактна інформація:

Re: Заміна підвіски 24 на 3102

Повідомлення Сергій » 27 травня 2010 10:11

болти №1 я купляв на базарі.. на шляпці пише "88" аналогічно "Х"....береш старий і валиш шукати....попереджаю.. в Франику 2 тижні шукав.. рідкість вони....а кріпив до кулака болтами які найшов в гаражі.... так там мілка різьба.. і болти в мене радянські...
З.І. Ти вже ставиш діцько гальма....?поміняй мені на пивко ті старі ступиці

Відповісти