Трамбльор контактный фiрма АТ - вiк 8-9 мicяцiв. Куплений новий у бариги який маэ магазин в ТМП. Почались проблеми з зажиганiем. Немiг настроiти зажиганiе,при настройцi по стробоскопу - дуже великий провал при розгонi. Щоб машина адикватно робила трамбльор крутився в максимальний плюс до упора. При замiнi бiгунка зажиганiе адекватно так i не виставляеться. На данний момент знову поставленний старий провiрений трамбльор. Вот такi в нас запчастини...
Неякiснi запчастини: Власний досвiд.
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Неякiснi запчастини: Власний досвiд.
АТ гавно, це одноразові запчастини (фільм про запланований есурс дивився? - тут на форумі викладував). Да шкода грошей. Та й барига тут нідочого. Ці трамбльори коштують дешевше російських оригінальних (більш-менш) тож люди їх беруть ...
Поміняй ще кришку - вона скоріш за все підгоріла теж. Може би попустило і АТшний. Хоча якщо там порозтягувалися пружини, чи навпаки повідлітали грузики.
Поміняй ще кришку - вона скоріш за все підгоріла теж. Може би попустило і АТшний. Хоча якщо там порозтягувалися пружини, чи навпаки повідлітали грузики.