Цікавий ніштяк для тюнерів Волг

Генератор, стартер, проводка, панель приладів, система запалювання
Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: Цікавий ніштяк для тюнерів Волг

Повідомлення Master General » 21 листопада 2014 09:25

Віталік, а шумка заводська у тебе збереглася? Бо на багатьох машинах вона відсутня. В т.ч. та, що на тонелі підлоги спереду, на щитку передка, за задніми сидіннями і під ними, на ковриках підлоги? Я знаю, про що говорю, бо в мене була Волга яка їхала дуже тихо навіть на високих для Волги швидкостях, 90-120. Шкода, що я її продав, треба було робити не так. Але це вже зовсім інша історія... і мотор на ній робив зовсім не так, як капіталений на новому блоці на теперішній - він робив набагато тихіше, єдине, що діставало, це вихлоп було трохи чути, бо я не міг знайти путьовий глушак (новодєли перділи як прямотоки усі і чомусь це було чути в салоні коли добавляв тапку). Цікаво, що на джихулях досить велику долю в шумі мотора додає шум впуску, це порішали на ВАЗ-2105 і ВАЗ-2107. Тобто у кого Жигульовський карб, то варто встановити не 2101, 2103 чи 2106-й корпус фільтра, а 2105-й чи 2107-й корпус фільтра з терморегулятором. Це особливо відчувається при добавці газу -більше газу - більше шуму. Також ця проблема описана в книзі історії АвтоВАЗ (Великой мысли пламень).

Відповісти