шумоізоляція
- Puxtachok
- Волговод
- Повідомлень: 225
- З нами з: 13 травня 2010 13:21
- Автомобіль: ГАЗ-24Д
- Справжнє ім'я: Андрій
- Звідки: Івано-Франківськ
шумоізоляція
планую провести повну шумоізоляцію так як машина на ремонті( хочу вбити одночасно двох зайців). Хто знає яку і ціни, хто як робив, пишіть
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: шумоізоляція
Пасивна:
Найбільш еффективно шумоізолювати моторний щит і підлогу до перекладини під сидіннями. Також від шуму задньої підвіски і вихлопа треба шумоізолювати підлогу ззаду і за сидінням (якщо втрачено штатну шумку). Штатну шумку краще не рухати якщо вона збереглась. Моторний щит - віброю. Підлогу знизу в районі коробки ззовні мастіки мастити чим більше тим краще ( в декілька шарів). Підлогу в салоні мастікою (1 шар) потім як просохне віброю. Район моторного щита і педалей позатикати всі дірки паролоном. Боковушки під торпедою - поставити (виготовити якщо втрачені з прескартону і паролону як я зробив). Двері - якщо штатної вібри немає наклеїти всередині дверей. Шпари в дверях заклеїти плівкою (але дивитися за шпарами знизу дверей бо якщо буде збиратися вода двері згниють за рік). Дах - не треба ніц рухати. Капот - мастіка, що гарно твердне, поверх неї протектор. Виготовити з прескартону щитки в моторний відсік як на 3102. Волга може бути тихою. Але тре розуміти що для ефективної ізоляції треба дуже багато важких матеріалів. На тонель КПП чохол (дермантін\поролон\войлок)
Активна: Всі мякі подушки, ізоляція вихлопної від кузова і коробки (дуже еффективно). Вихлоп -максимально ізолювати всі стики.
Найбільш еффективно шумоізолювати моторний щит і підлогу до перекладини під сидіннями. Також від шуму задньої підвіски і вихлопа треба шумоізолювати підлогу ззаду і за сидінням (якщо втрачено штатну шумку). Штатну шумку краще не рухати якщо вона збереглась. Моторний щит - віброю. Підлогу знизу в районі коробки ззовні мастіки мастити чим більше тим краще ( в декілька шарів). Підлогу в салоні мастікою (1 шар) потім як просохне віброю. Район моторного щита і педалей позатикати всі дірки паролоном. Боковушки під торпедою - поставити (виготовити якщо втрачені з прескартону і паролону як я зробив). Двері - якщо штатної вібри немає наклеїти всередині дверей. Шпари в дверях заклеїти плівкою (але дивитися за шпарами знизу дверей бо якщо буде збиратися вода двері згниють за рік). Дах - не треба ніц рухати. Капот - мастіка, що гарно твердне, поверх неї протектор. Виготовити з прескартону щитки в моторний відсік як на 3102. Волга може бути тихою. Але тре розуміти що для ефективної ізоляції треба дуже багато важких матеріалів. На тонель КПП чохол (дермантін\поролон\войлок)
Активна: Всі мякі подушки, ізоляція вихлопної від кузова і коробки (дуже еффективно). Вихлоп -максимально ізолювати всі стики.