Волга - BOmBA

Тут описуємо що і як робилося по машинці, поломки та інше
BOmBA
Волговод
Волговод
Повідомлень: 266
З нами з: 09 лютого 2010 22:25
Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
Звідки: ЧЕРНІВЦІ

Re: Волга - BOmBA

Повідомлення BOmBA » 17 грудня 2010 23:02

щось давно я не звітував :)

правда нічого кардинально не робив
так по трохи з проводкою погрався

встановив новий генератор від ГАЗ 66 (ціна 500 грн випуск 12 88)
особливості встановлення :) :
- необхідно розточити посадковий отвір у шківу (шків дюраль 45 грн+15 грн робота) з 18 до 20 мм та фрезернути (підігнати квадратним надфелем) місце під шпонку 5х5
- підібрати або замовити у токаря шайбу з внутрішнім діаметром 20 та проточкою під шпонку, та зовнішнім 70мм (діаметр шківа), товщиною 4-5 мм
бо товщини посадочного місця шківа не хватає тому шків не притискає крильчатку обдува
- я вирізав з 2 мм алюмінієвого листа круг і поклав перед крильчаткою (щоб всяке дрантя не затягувало), тому шайбу використав товщиною 2 мм
- розсверлив отвори в кронштейнах кріплення генератора бо блока
- виготовив "шайбу"-циліндр під планку фіксації положення генератора
- придбав та приліпив конденсатор (стандартний) 8 грн

монтаж генератора краще здійснювати в зборі з кронштейнами оскільки тоді можна добре затягнути шпильки кріплення генератора до кронштейнів
(я спачатку ціляв шпильки коли кронштейни були на блоці - про_бався більше години без толку)
ремні потрібно брати 1050-1060
думаю що і 1045 можна натігнути, а от більше ніж 1060 брати не варто , бо не буде куди натягувати ремні (натяжної планки не стає, та й взагалі впреться в щит)


проводку ближнє-дальнє-протитуманки переробив на реле із заживленням від генератора діаметром 10 мм кв
для захисту на виході з генератора встановив запобіжник на 90А (доречі реле також із запобіжником)


тепер потрібно підібрати толкове РР
модернізувати "+" провід до акумулятора

BOmBA
Волговод
Волговод
Повідомлень: 266
З нами з: 09 лютого 2010 22:25
Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
Звідки: ЧЕРНІВЦІ

Re: Волга - BOmBA

Повідомлення BOmBA » 17 грудня 2010 23:09

маю новий глюк - свистить помпа (а я грішив на підшипники генератора), є люфт потрібно мабуть міняти підшипники (маю надію що обійдеться цим, ну і мабуть +крильчатка і ремкомплект)
помпу капіталив 10 тис назад (міняв все вище перераховане + оську) :o

цікаво чи ще десь є оськи з підшипниками часів СССР

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: Волга - BOmBA

Повідомлення Master General » 18 грудня 2010 15:01

10 тисяч це ще нормально для підробних підшипників. Я махався з помпою мало не через тисячу км доки не назлило - купив нову за 450 грн (в 2007 році). З тих пір регулярно мащу (при заміні мастила, а то і частіше) і проблем немає. Цікаво, чому помпа свистить? У мене такого ніколи не було... Вона тупо починала текти і все.

BOmBA
Волговод
Волговод
Повідомлень: 266
З нами з: 09 лютого 2010 22:25
Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
Звідки: ЧЕРНІВЦІ

Re: Волга - BOmBA

Повідомлення BOmBA » 18 грудня 2010 18:51

як виявилось справа не в підшипниках в в самому корпусі (має виробітку під великий підшипник :o ),
а свистить тому що через перекос крильчатка тре до корпуса
а мастив змазкою №158 кожні 2,5-3 тис мабуть то така її доля
хоча розбило через надто натягнутий ремінь, а може і підшипник клин хапанув бо має сліди прокрутки на зовнішній обіймі

на базарі за нову знайомий просить $65 (520 грн) :(

BOmBA
Волговод
Волговод
Повідомлень: 266
З нами з: 09 лютого 2010 22:25
Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
Звідки: ЧЕРНІВЦІ

Re: Волга - BOmBA

Повідомлення BOmBA » 20 грудня 2010 23:22

бачив на базарі заклинившу помпу (чи то від часу чи на машины здохла ) за 100 грн як на запчастини то троха дороговато :( (хоча треба зльотати на розборку поцікавитись що в них і по чому)

купив "танчик" від 402 голови з штуцером на 20мм за 60 грн (може пічка тепліша стане :) )

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: Волга - BOmBA

Повідомлення Master General » 02 січня 2011 14:51

BOmBA писав:бачив на базарі заклинившу помпу (чи то від часу чи на машины здохла ) за 100 грн як на запчастини то троха дороговато (хоча треба зльотати на розборку поцікавитись що в них і по чому)
Маю незаклинившу 24-ту помпу ))) помыняюсь на якийсь ніштячок якщо треба.

BOmBA
Волговод
Волговод
Повідомлень: 266
З нами з: 09 лютого 2010 22:25
Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
Звідки: ЧЕРНІВЦІ

Re: Волга - BOmBA

Повідомлення BOmBA » 02 січня 2011 19:24

Master General писав: Маю незаклинившу 24-ту помпу ))) помыняюсь на якийсь ніштячок якщо треба.
Буду мати на увазі, але поки що спробую реанімувати свою :)

BOmBA
Волговод
Волговод
Повідомлень: 266
З нами з: 09 лютого 2010 22:25
Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
Звідки: ЧЕРНІВЦІ

Re: Волга - BOmBA

Повідомлення BOmBA » 19 січня 2011 11:01

мля злий як пес

вчора цілий день крутився біля машини

- викрутив кран пічки з трійника, поклав заглушку
- поклав на голову заглушку водяної рубашки від 402
- вкрутив туди сантехнічний кульковий кран (в заглушці різьба вже під нього)
- замінив радіатор пічки
- утеплив воздуховоди (екран 2 мм + скотч - здається стало тихіше дути)
- зібрав помпу

все це зібрав до купи

вже зтемнилося
машину не заводив з місяць
завів без проблем
зарядка йшле не критична 20-25 А, напруга 14,5
включив фари +протитуманки, напруга 14,0 при включенні пічки оберти почали падати і я газанув
в результаті пішли по п..ді нитки ближнього і одна протитуманка

лампочки OSRAM «night breaker» 150 грн пара - :bad:

я на ФІЛІПСАХ +30% 2 роки відкатав
проблем з ними навіть із згорівшим РР при напрузі 16-16,5 В не було

цікаво шо то може бути за фігня?

фари і протитуманки зфжвлені від гени ч/з реле із запобіжниками

думаю що потрібно все таки прокласти новий дріт від гени ч/з амперметр до стартера
мабуть РР отримує напругу з акумулятора що не відповідає дійсності
вольтметр в салоні

РР 59.3702 Астро ч/з пару хвилин після пуску постійно зменшує напругу на 0,1-0,2 В

BOmBA
Волговод
Волговод
Повідомлень: 266
З нами з: 09 лютого 2010 22:25
Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
Звідки: ЧЕРНІВЦІ

Re: Волга - BOmBA

Повідомлення BOmBA » 14 лютого 2011 23:27

і знову є ряд новин

+ проклав дріт 10 кв мм (гена-А-стартер)
:good: ефект є напруга на АКБ менша лише на 0,1 В (тестер електронний показує лише 1 знак після коми)
але є проблемка: РР на без споживачів на середніх обертах обмежує напругу до значення 14,5-14,6В (на генераторі)
при включеній пічці та дальньому світлі - 14,2-14,3В
на зиму воно ніби і не погано, але трохи забагато
ще потрібно почистити контакти , або замінити реле, яке комутує у мене запалювання


з мінусів
- за два місяці простою на дворі пропала гальмівна рідина - потік задній правий гальмівний циліндр - поки замінив кільця, але то вже мабуть останній раз бо є виробітка робочої поверхні циліндра :o
- на третьому році життя на рівному місці потік задній газомасляний амортизатор HOLA :bad:
певно теж його зима замучала



зараз задумався на рахунок того, щоб вліпити карлсона на основний радіатор
плюси очевидні : нормальний температурний режим для двигуна і не буде так вбиватися помпа (менший дизбаланс)


сусід приколюється що то лише в мене машина ломається навіть не виїжджаючи з двору :)

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: Волга - BOmBA

Повідомлення Master General » 15 лютого 2011 08:43

BOmBA писав:14,2-14,3В на зиму воно ніби і не погано, але трохи забагато
Не страшно це. Всі прилади для автомобілів мають витримувати підвищену напругу. Вища напруга вищий кпд. Більша напруга на первинній обмотці запалювання - потужніша іскра. Потужна іскра - правильна робота мотора. Такшо молися щоб 14 В було завжди! Поставив 90А гену і фарами її пригружає. Та його шоб нагрузити треба ще 500Вт обігрів сидінь підключити і майфун-мана на 4х50 на повну і протитуманки дві пари.

Відповісти