Волга - BOmBA
-
- Волговод
- Повідомлень: 266
- З нами з: 09 лютого 2010 22:25
- Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
- Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
- Звідки: ЧЕРНІВЦІ
Волга - BOmBA
Доброго здоров'я. Вирішив поділитися досвідом володіння Автомобіля ГАЗ 24.
Придбана в травні 2006р за порадою "хорошого дяді" з метою перевезення вантажу (400-600 кг овочів).
Машина $650. Синя ГАЗ 2401.
05.06 Заміна 2 тормозні барабани на шару, 2 диски з резиною VORONEGSHINA 205/70 R14 $60
06.06 Пропали гальма (ціла історія) обломало вальцовку на вході у вак. підсилювач (в машині 500 кг капусти + 2 пасажири у горбистій місцевасті за 55 км від дому в лісі о 22 годині) висновок: краще мати 1 л тормозухи.
07.06 Ремонт гальм - пербрав всі резинки головного і робочих циліндрів і вак. підсилювача $5-8. нові троси ручника + *ласточка* $10. Встановив передні сидіння від OPEL VECTRA B $60
08.06 Розкололося на три частини сідло випускного клапана 3ц (почала пропадати тяга заглушив, через пів години завів і доїхав до дому майже 40 км) маю щастя що не випало . Ремонт ГБЦ $40.
Заміна гнучкого з'єднання рульової колонки.
Обновки нові фари $11 пара, задні фонарі $15 + малі поворотніки та лампи PHILIPS +30%, а головне - маса 50 А 24В.
Після інсталяції знайомий волговод похвалив за якічне світло в той же вечір КЗ проводки (дріт перетерся біля АКБ), Якби не маса в салоні - згорілаб не тільки проводка . До дому залишалось всього 1км. Відповідно заміна дротів поводки, перемикача світла. Ревізія всієї проводки.
Заміна втулок ресор (вони бухтувались), задні амортизатори HELLA газомасляні $50 пропали (крени корми в поворотах на трасі)
11.05-05.07 Ремонт кузова.(майстер мудак(порадив той самий "добрий дядя" ), ледве забрав машину) Нові пороги, купа шпаклівки та інших розхідних матеріалів.
Паралельно капремонт двигуна: Поршнева особливого призначення $150 у Львові, нов. колінвал СССР $140 (сторий потребував 4го ремонту), прокладки і всяка муть $20
06.07 Забрав мотор, пофарбував машину. Залив масло,воду. не заводив. Наступного дня виріс рівень масла .
злив суміш масла з водою. Зняв ГБЦ. Алюмінька зтрухлявіла, раковини на 5-7 мм.
Купив перехідну ГБЦ під А-80 з клапанами як на 2410. За одно і вісь з коромислами, нові шпильки(помпа, колектор вісь коромисел) штанги штовхачів, нові гайки з шайбами М11х1.
Зібрав, залив масло, воду. Через день рівні в нормі . Завів. За 2 хвилини все масло вигнало. Не було заглушки на розподільчому валу .
Знову зняв коробку, забив заглушку (ледве знайшов нову), обмастив герметиком для обробки зварних швів. За одно перебрав щеплення перебили накладки, відрегулював.
А вже осінь 2007. Завів. Стук 3ц. Виявилось, що 1- під вкладишем фольга, втулка під палець провернута;
2 - шатуни стоять повернуті на 180 град. ч/з це нема змазки циліндрів.
Заміна шатунів на нові $110, прокладки ГБЦ, Перебрав помпу - ремкомплект, вісь підшипники + нов термостат $ 20.
За зиму повністю перебрав проводку, консоль ВАЗ 07( $10 б/у в зборі).
Весна 2008 Кузов - скелет на колесах. Почала лущитись шпаклівка на швах (зварщик мудак ).
Дістало. здер фарбу до металу, місцями лише до заводського грунту.
На деяких деталях (праве крило, двері) 8 шарів фарби грунт, зелена, червона, беж, блакитна, світло-блакитна, синя, і знову блакитна. Машина мабуть з таксопарку. На правій передній дверці на рівні ручки проглядався рельєф фірмових шашечок. Задня права обшита оцинковкою, задня ліва влагалі решето.
Літо Купив двері 4 шт по $30/шт і кришку багажника $35.
Залізо хоч не в ідеалі , зате оригінальна червона обшивка в суперовому стані і замки з направляючим роликом і все 1976р . І знову латання, шпатлювання.
Купив дзеркала з механічним регулюванням із салону з поаторрювачами поворотів Cr китайський $20, люк від OPEL (трохи замалий) $40. Нове кріплення бака (його заліпив і пофарбував).
Пофарбував все подетально, зібрав. Обробив BITGUMмом, мовілем.
Тепло-шумоізоляція: знизу 10мм екран, під обшивку дверей 2мм, на стелю 5 мм на клей 88. Все разом $10-15, на підлогу дешевий ковролін.
Замовив обшивку стелі блакитний велюр. Тканина меблева $10, робота - коробка цукерок .
Сигналізація Steel Mate 888 двастороння $100 самінстал.
Осінь Ставимо з сусідом скло: Заднє з підігрівом 3110 б/у $30, Нові резинки-ущільнювачі $25, ванна в багажник від 31029 $15, протитуманки і повороти Cr оригінал СССР нов $15 і 20 відвовідно, решітка + окуляри б/у $20. Нов АКБ VARTA 82 А год. $120.
7.11.08 Виїхав
ТО+автоцивілка
Вічні проблеми з двідниками. Замінив 2 моторчики, перебрав з 2х трапецій одну, новий перемикач разом $20-25.
Новий трамблер під класичну систесу запалювання $35-40, свічні дроти $5
Здохла 4ст КПП. Нова 5ст КПП (Сімферополь здається, - не раджу) $550, пелюсткова корзина $40, роб циліндр щеплення $10-15, нов радіатор $110.
Весна 09 Заміна сайлентблоків $5 + $15 приладдя для випресовки-запресовки.
Перебрав і змазав наконечники тяг рульової трапеції, різьбові втулки.
Зірвалася різьба під свічуна 2ц (свічка BRISK SILVER має відносно велику відстань між ущільнюючим кільцем і різьбою, тому трималась на 2-2,5 витках), але якось закрутив і їхав ще 4 місяці. В бардачку возив ввертиш і відповідний мітчик М18х1,5 .
Осінь 09 Прийшлося викрутити свічки . ЗнявГБЦ, вкрутили з токарем перехідні ввертиші на всі 4 циліндри, розкернили з середини, перевірили гнізда клапанів. (витрати - пиво + прокладка ГБЦ).
Промивка бака, заміна тормозухи.
Знайшов неюзані ричаги склоочисників $10 і щітки $5 (оригінал).
Пайка рвдіатора пічки, Електропомпа контура пічки ГАЗелі б/у $20. жалюзі перед радіатором ноа $8,
Зима 10 Нові катушка та конденсатор $12 і 2 відповідно.
Ремонт карба 126Г (піля підгонки площин та полірування поверхонь GOOD )
Розхідні ГЗМ моторне масло ХОДО мін 15-W40 - 7л на розлив по $4,5/л
ТМ5 - 2л (міст, коробка)
Антифриз-концентрат MANNOL 6л по $5/л
+всілякі гумки та інше (колодки тормозні $20, гума зимова GOODYEAR 205/65 R15 пара $220, акустика двополосна без особливих понтів - компоненти BASSWORX-$50+$10 додаткові широкополосні 10, ще є саб на 2 динаміка, але зняв бо підсилювач згорів) + кругом-бігом набереться іще зо $150-200 на дрібниці і запчастини (до прикладу сьогодні купив гол. ц. щеплення - 50 грн 1992р не б/у, моторчик пічки 25грн, по ходу б/у ГАЗ 3110). І ще ціла купа запчастин про які буду писати при інсталяції.
Проблеми на сьогодні:
1 Гудить міст
2 Гудить КПП у всіх режимах крім їзди на прямій передачі (кажуть пройде, а я вже 3000 на ній накатав)
3 Перебрати ходову і рульве (різьбові, наконечники, пердні амортизатори, знову подивитися до сайлентблоків). А так хочеться від 3102
Придбана в травні 2006р за порадою "хорошого дяді" з метою перевезення вантажу (400-600 кг овочів).
Машина $650. Синя ГАЗ 2401.
05.06 Заміна 2 тормозні барабани на шару, 2 диски з резиною VORONEGSHINA 205/70 R14 $60
06.06 Пропали гальма (ціла історія) обломало вальцовку на вході у вак. підсилювач (в машині 500 кг капусти + 2 пасажири у горбистій місцевасті за 55 км від дому в лісі о 22 годині) висновок: краще мати 1 л тормозухи.
07.06 Ремонт гальм - пербрав всі резинки головного і робочих циліндрів і вак. підсилювача $5-8. нові троси ручника + *ласточка* $10. Встановив передні сидіння від OPEL VECTRA B $60
08.06 Розкололося на три частини сідло випускного клапана 3ц (почала пропадати тяга заглушив, через пів години завів і доїхав до дому майже 40 км) маю щастя що не випало . Ремонт ГБЦ $40.
Заміна гнучкого з'єднання рульової колонки.
Обновки нові фари $11 пара, задні фонарі $15 + малі поворотніки та лампи PHILIPS +30%, а головне - маса 50 А 24В.
Після інсталяції знайомий волговод похвалив за якічне світло в той же вечір КЗ проводки (дріт перетерся біля АКБ), Якби не маса в салоні - згорілаб не тільки проводка . До дому залишалось всього 1км. Відповідно заміна дротів поводки, перемикача світла. Ревізія всієї проводки.
Заміна втулок ресор (вони бухтувались), задні амортизатори HELLA газомасляні $50 пропали (крени корми в поворотах на трасі)
11.05-05.07 Ремонт кузова.(майстер мудак(порадив той самий "добрий дядя" ), ледве забрав машину) Нові пороги, купа шпаклівки та інших розхідних матеріалів.
Паралельно капремонт двигуна: Поршнева особливого призначення $150 у Львові, нов. колінвал СССР $140 (сторий потребував 4го ремонту), прокладки і всяка муть $20
06.07 Забрав мотор, пофарбував машину. Залив масло,воду. не заводив. Наступного дня виріс рівень масла .
злив суміш масла з водою. Зняв ГБЦ. Алюмінька зтрухлявіла, раковини на 5-7 мм.
Купив перехідну ГБЦ під А-80 з клапанами як на 2410. За одно і вісь з коромислами, нові шпильки(помпа, колектор вісь коромисел) штанги штовхачів, нові гайки з шайбами М11х1.
Зібрав, залив масло, воду. Через день рівні в нормі . Завів. За 2 хвилини все масло вигнало. Не було заглушки на розподільчому валу .
Знову зняв коробку, забив заглушку (ледве знайшов нову), обмастив герметиком для обробки зварних швів. За одно перебрав щеплення перебили накладки, відрегулював.
А вже осінь 2007. Завів. Стук 3ц. Виявилось, що 1- під вкладишем фольга, втулка під палець провернута;
2 - шатуни стоять повернуті на 180 град. ч/з це нема змазки циліндрів.
Заміна шатунів на нові $110, прокладки ГБЦ, Перебрав помпу - ремкомплект, вісь підшипники + нов термостат $ 20.
За зиму повністю перебрав проводку, консоль ВАЗ 07( $10 б/у в зборі).
Весна 2008 Кузов - скелет на колесах. Почала лущитись шпаклівка на швах (зварщик мудак ).
Дістало. здер фарбу до металу, місцями лише до заводського грунту.
На деяких деталях (праве крило, двері) 8 шарів фарби грунт, зелена, червона, беж, блакитна, світло-блакитна, синя, і знову блакитна. Машина мабуть з таксопарку. На правій передній дверці на рівні ручки проглядався рельєф фірмових шашечок. Задня права обшита оцинковкою, задня ліва влагалі решето.
Літо Купив двері 4 шт по $30/шт і кришку багажника $35.
Залізо хоч не в ідеалі , зате оригінальна червона обшивка в суперовому стані і замки з направляючим роликом і все 1976р . І знову латання, шпатлювання.
Купив дзеркала з механічним регулюванням із салону з поаторрювачами поворотів Cr китайський $20, люк від OPEL (трохи замалий) $40. Нове кріплення бака (його заліпив і пофарбував).
Пофарбував все подетально, зібрав. Обробив BITGUMмом, мовілем.
Тепло-шумоізоляція: знизу 10мм екран, під обшивку дверей 2мм, на стелю 5 мм на клей 88. Все разом $10-15, на підлогу дешевий ковролін.
Замовив обшивку стелі блакитний велюр. Тканина меблева $10, робота - коробка цукерок .
Сигналізація Steel Mate 888 двастороння $100 самінстал.
Осінь Ставимо з сусідом скло: Заднє з підігрівом 3110 б/у $30, Нові резинки-ущільнювачі $25, ванна в багажник від 31029 $15, протитуманки і повороти Cr оригінал СССР нов $15 і 20 відвовідно, решітка + окуляри б/у $20. Нов АКБ VARTA 82 А год. $120.
7.11.08 Виїхав
ТО+автоцивілка
Вічні проблеми з двідниками. Замінив 2 моторчики, перебрав з 2х трапецій одну, новий перемикач разом $20-25.
Новий трамблер під класичну систесу запалювання $35-40, свічні дроти $5
Здохла 4ст КПП. Нова 5ст КПП (Сімферополь здається, - не раджу) $550, пелюсткова корзина $40, роб циліндр щеплення $10-15, нов радіатор $110.
Весна 09 Заміна сайлентблоків $5 + $15 приладдя для випресовки-запресовки.
Перебрав і змазав наконечники тяг рульової трапеції, різьбові втулки.
Зірвалася різьба під свічуна 2ц (свічка BRISK SILVER має відносно велику відстань між ущільнюючим кільцем і різьбою, тому трималась на 2-2,5 витках), але якось закрутив і їхав ще 4 місяці. В бардачку возив ввертиш і відповідний мітчик М18х1,5 .
Осінь 09 Прийшлося викрутити свічки . ЗнявГБЦ, вкрутили з токарем перехідні ввертиші на всі 4 циліндри, розкернили з середини, перевірили гнізда клапанів. (витрати - пиво + прокладка ГБЦ).
Промивка бака, заміна тормозухи.
Знайшов неюзані ричаги склоочисників $10 і щітки $5 (оригінал).
Пайка рвдіатора пічки, Електропомпа контура пічки ГАЗелі б/у $20. жалюзі перед радіатором ноа $8,
Зима 10 Нові катушка та конденсатор $12 і 2 відповідно.
Ремонт карба 126Г (піля підгонки площин та полірування поверхонь GOOD )
Розхідні ГЗМ моторне масло ХОДО мін 15-W40 - 7л на розлив по $4,5/л
ТМ5 - 2л (міст, коробка)
Антифриз-концентрат MANNOL 6л по $5/л
+всілякі гумки та інше (колодки тормозні $20, гума зимова GOODYEAR 205/65 R15 пара $220, акустика двополосна без особливих понтів - компоненти BASSWORX-$50+$10 додаткові широкополосні 10, ще є саб на 2 динаміка, але зняв бо підсилювач згорів) + кругом-бігом набереться іще зо $150-200 на дрібниці і запчастини (до прикладу сьогодні купив гол. ц. щеплення - 50 грн 1992р не б/у, моторчик пічки 25грн, по ходу б/у ГАЗ 3110). І ще ціла купа запчастин про які буду писати при інсталяції.
Проблеми на сьогодні:
1 Гудить міст
2 Гудить КПП у всіх режимах крім їзди на прямій передачі (кажуть пройде, а я вже 3000 на ній накатав)
3 Перебрати ходову і рульве (різьбові, наконечники, пердні амортизатори, знову подивитися до сайлентблоків). А так хочеться від 3102
-
- Волговод
- Повідомлень: 266
- З нами з: 09 лютого 2010 22:25
- Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
- Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
- Звідки: ЧЕРНІВЦІ
Re: Волга - BOmBA
Для тих хто хоче придбати ВОЛГУ за копійки і хто вважає що на Волзі можна їздити з витратами виключно на ПММ тому варто подумати . Хто ж цінує ремонтопридатність і можливість покопатися в залізі то то є для ВАС.
- Firebird
- ВоГнеННИй ПтаШКо Модер
- Повідомлень: 452
- З нами з: 11 серпня 2008 19:32
- Автомобіль: ГАЗ-24 ВОЛЖАНКО!!!!
- Справжнє ім'я: Діма
- Звідки: Чернівці, Україна
- Контактна інформація:
Re: Волга - BOmBA
Ого... наормально так потрудився... вітаю на форумі...
До речі, ти чернівецький?))))))) Нічо собі, маю значить ще ожного волговода місцевого)))
До речі, ти чернівецький?))))))) Нічо собі, маю значить ще ожного волговода місцевого)))
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Волга - BOmBA
BOmBA
вітаю. практично пройдений мій шлях - тільки я не капусту возив а дівчат як тікі машину купив )))
Скинь фотки машини - дуже цікава історія.
вітаю. практично пройдений мій шлях - тільки я не капусту возив а дівчат як тікі машину купив )))
Скинь фотки машини - дуже цікава історія.
-
- -
- Повідомлень: 898
- З нами з: 18 березня 2009 18:25
- Автомобіль: ГАЗ 3102
- Справжнє ім'я: Сергій
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
Re: Волга - BOmBA
Вітаю на форумі... чекаєм фото
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Волга - BOmBA
По свічках на Волзі скажу лиш одне - треба свічні отвори тримати в чистоті і не гратися з свічками - я в 90% випадків якщо викрутив свічки - вкручую нові. Ущільнювальні шайби розраховані на одну, максимум 2 затяжки. І ніколи не закручую свічки з диким зусиллям. І вони в мене ніколи не викручуються. Треба чітко відчути момент ужима ущільнювальної шайби. Також корисно злегка змащувати різьбу свічки маслом.
- Тарас
- Волговод-любитель
- Повідомлень: 563
- З нами з: 05 серпня 2009 09:19
- Автомобіль: Газ-21 УС 1966р.
- Справжнє ім'я: Тарас
- Звідки: Ів.Франківська обл. м.Долина
- Контактна інформація:
Re: Волга - BOmBA
BOmBA ! Оце бортжурнал, молодець руки не опустилися при витраті на запчастини такої суми що давно перекрила вартість самої машини, вітаю на форумі!
Доречі по свічках, порада старих драйверів, різьбу перед вкручуванням посипати графітним порошком, ну і як вище згадувалося важливе зусилля вкручування! це не стремянка .
Доречі по свічках, порада старих драйверів, різьбу перед вкручуванням посипати графітним порошком, ну і як вище згадувалося важливе зусилля вкручування! це не стремянка .
- Pan1sh3r
- Волговод
- Повідомлень: 252
- З нами з: 14 серпня 2009 23:05
- Автомобіль: ГАЗ 24
- Справжнє ім'я: Володимир
- Звідки: Чернівці
- Контактна інформація:
Re: Волга - BOmBA
ааа, супер Чернівчани розростаються)))
-
- Волговод
- Повідомлень: 266
- З нами з: 09 лютого 2010 22:25
- Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
- Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
- Звідки: ЧЕРНІВЦІ
Re: Волга - BOmBA
Дякую за файні відгуки! Фото робочого процесу злетіли з хардом (жалко-о-о-о ). Як відмию машину, то пофоткаю і скину . Орієнтовно 18-19.03.
- Pan1sh3r
- Волговод
- Повідомлень: 252
- З нами з: 14 серпня 2009 23:05
- Автомобіль: ГАЗ 24
- Справжнє ім'я: Володимир
- Звідки: Чернівці
- Контактна інформація:
Re: Волга - BOmBA
оке, а як вже погода стабілізується і сніг розтане треба буде чернівецьку зустріч замутити)