Сторінка 1 з 12

Волга - BOmBA

Додано: 15 березня 2010 01:16
BOmBA
Доброго здоров'я. Вирішив поділитися досвідом володіння Автомобіля ГАЗ 24.
Придбана в травні 2006р за порадою "хорошого дяді" з метою перевезення вантажу (400-600 кг овочів).
Машина $650. Синя ГАЗ 2401.
05.06 Заміна 2 тормозні барабани на шару, 2 диски з резиною VORONEGSHINA 205/70 R14 $60
06.06 Пропали гальма (ціла історія) обломало вальцовку на вході у вак. підсилювач (в машині 500 кг капусти + 2 пасажири у горбистій місцевасті за 55 км від дому в лісі о 22 годині) висновок: краще мати 1 л тормозухи.
07.06 Ремонт гальм - пербрав всі резинки головного і робочих циліндрів і вак. підсилювача $5-8. нові троси ручника + *ласточка* $10. Встановив передні сидіння від OPEL VECTRA B $60
08.06 Розкололося на три частини сідло випускного клапана 3ц (почала пропадати тяга заглушив, через пів години завів і доїхав до дому майже 40 км) маю щастя що не випало :) . Ремонт ГБЦ $40.
Заміна гнучкого з'єднання рульової колонки.
Обновки : нові фари $11 пара, задні фонарі $15 + малі поворотніки та лампи PHILIPS +30%, а головне - маса 50 А 24В.
Після інсталяції знайомий волговод похвалив за якічне світло в той же вечір КЗ проводки (дріт перетерся біля АКБ), Якби не маса в салоні - згорілаб не тільки проводка :o . До дому залишалось всього 1км. Відповідно заміна дротів поводки, перемикача світла. Ревізія всієї проводки.
Заміна втулок ресор (вони бухтувались), задні амортизатори HELLA газомасляні $50 пропали (крени корми в поворотах на трасі)
11.05-05.07 Ремонт кузова.(майстер мудак(порадив той самий "добрий дядя" ), ледве забрав машину) Нові пороги, купа шпаклівки та інших розхідних матеріалів.
Паралельно капремонт двигуна: Поршнева особливого призначення $150 у Львові, нов. колінвал СССР $140 (сторий потребував 4го ремонту), прокладки і всяка муть $20
06.07 Забрав мотор, пофарбував машину. Залив масло,воду. не заводив. Наступного дня виріс рівень масла :o .
злив суміш масла з водою. Зняв ГБЦ. Алюмінька зтрухлявіла, раковини на 5-7 мм.
Купив перехідну ГБЦ під А-80 з клапанами як на 2410. За одно і вісь з коромислами, нові шпильки(помпа, колектор вісь коромисел) штанги штовхачів, нові гайки з шайбами М11х1.
Зібрав, залив масло, воду. Через день рівні в нормі :Yahoo!: . Завів. :o За 2 хвилини все масло вигнало. Не було заглушки на розподільчому валу :%) .
Знову зняв коробку, забив заглушку (ледве знайшов нову), обмастив герметиком для обробки зварних швів. За одно перебрав щеплення перебили накладки, відрегулював.
А вже осінь 2007. Завів. :shock: Стук 3ц. Виявилось, що : 1- під вкладишем фольга, втулка під палець провернута;
2 - шатуни стоять повернуті на 180 град. ч/з це нема змазки циліндрів.
Заміна шатунів на нові $110, прокладки ГБЦ, Перебрав помпу - ремкомплект, вісь підшипники + нов термостат $ 20.
За зиму повністю перебрав проводку, консоль ВАЗ 07( $10 б/у в зборі).
Весна 2008 Кузов - скелет на колесах. Почала лущитись шпаклівка на швах (зварщик мудак :sm2 ).
Дістало. здер фарбу до металу, місцями лише до заводського грунту.
На деяких деталях (праве крило, двері) 8 шарів фарби : грунт, зелена, червона, беж, блакитна, світло-блакитна, синя, і знову блакитна. Машина мабуть з таксопарку. На правій передній дверці на рівні ручки проглядався рельєф фірмових шашечок. Задня права обшита оцинковкою, задня ліва влагалі решето.
Літо Купив двері 4 шт по $30/шт і кришку багажника $35.
Залізо хоч не в ідеалі , зате оригінальна червона обшивка в суперовому стані :D і замки з направляючим роликом і все 1976р :) . І знову латання, шпатлювання.
Купив дзеркала з механічним регулюванням із салону з поаторрювачами поворотів Cr китайський $20, люк від OPEL (трохи замалий) $40. Нове кріплення бака (його заліпив і пофарбував).
Пофарбував все подетально, зібрав. Обробив BITGUMмом, мовілем.
Тепло-шумоізоляція: знизу 10мм екран, під обшивку дверей 2мм, на стелю 5 мм на клей 88. Все разом $10-15, на підлогу дешевий ковролін.
Замовив обшивку стелі блакитний велюр. Тканина меблева $10, робота - коробка цукерок :) .
Сигналізація Steel Mate 888 двастороння $100 самінстал.
Осінь Ставимо з сусідом скло: Заднє з підігрівом 3110 б/у $30, Нові резинки-ущільнювачі $25, ванна в багажник від 31029 $15, протитуманки і повороти Cr оригінал СССР нов $15 і 20 відвовідно, решітка + окуляри б/у $20. Нов АКБ VARTA 82 А год. $120.

7.11.08 Виїхав
ТО+автоцивілка
Вічні проблеми з двідниками. Замінив 2 моторчики, перебрав з 2х трапецій одну, новий перемикач разом $20-25.
Новий трамблер під класичну систесу запалювання $35-40, свічні дроти $5
Здохла 4ст КПП. Нова 5ст КПП (Сімферополь здається, - не раджу) $550, пелюсткова корзина $40, роб циліндр щеплення $10-15, нов радіатор $110.
Весна 09 Заміна сайлентблоків $5 :D + $15 приладдя для випресовки-запресовки.
Перебрав і змазав наконечники тяг рульової трапеції, різьбові втулки.
Зірвалася різьба під свічуна 2ц (свічка BRISK SILVER має відносно велику відстань між ущільнюючим кільцем і різьбою, тому трималась на 2-2,5 витках), але якось закрутив і їхав ще 4 місяці. В бардачку возив ввертиш і відповідний мітчик М18х1,5 :crazy: .
Осінь 09 Прийшлося викрутити свічки :%) . ЗнявГБЦ, вкрутили з токарем перехідні ввертиші на всі 4 циліндри, розкернили з середини, перевірили гнізда клапанів. (витрати - пиво :friends: + прокладка ГБЦ).
Промивка бака, заміна тормозухи.
Знайшов неюзані ричаги склоочисників $10 і щітки $5 (оригінал).
Пайка рвдіатора пічки, Електропомпа контура пічки ГАЗелі б/у $20. жалюзі перед радіатором ноа $8,
Зима 10 Нові катушка та конденсатор $12 і 2 відповідно.
Ремонт карба 126Г :D (піля підгонки площин та полірування поверхонь GOOD :D )

Розхідні ГЗМ моторне масло ХОДО мін 15-W40 - 7л на розлив по $4,5/л
ТМ5 - 2л (міст, коробка)
Антифриз-концентрат MANNOL 6л по $5/л
+всілякі гумки та інше (колодки тормозні $20, гума зимова GOODYEAR 205/65 R15 пара $220, акустика двополосна без особливих понтів - компоненти BASSWORX-$50+$10 додаткові широкополосні 10, ще є саб на 2 динаміка, але зняв бо підсилювач згорів) + кругом-бігом набереться іще зо $150-200 на дрібниці і запчастини (до прикладу сьогодні купив гол. ц. щеплення - 50 грн 1992р не б/у, моторчик пічки 25грн, по ходу б/у ГАЗ 3110). І ще ціла купа запчастин про які буду писати при інсталяції.


Проблеми на сьогодні:
1 Гудить міст
2 Гудить КПП у всіх режимах крім їзди на прямій передачі (кажуть пройде, а я вже 3000 на ній накатав)
3 Перебрати ходову і рульве (різьбові, наконечники, пердні амортизатори, знову подивитися до сайлентблоків). А так хочеться від 3102 :)

Re: Волга - BOmBA

Додано: 15 березня 2010 01:31
BOmBA
Для тих хто хоче придбати ВОЛГУ за копійки і хто вважає що на Волзі можна їздити з витратами виключно на ПММ тому варто подумати :cry: . Хто ж цінує ремонтопридатність і можливість покопатися в залізі то то є для ВАС. :good:

Re: Волга - BOmBA

Додано: 15 березня 2010 01:39
Firebird
:O: Ого... наормально так потрудився... вітаю на форумі...

До речі, ти чернівецький?))))))) Нічо собі, маю значить ще ожного волговода місцевого)))

Re: Волга - BOmBA

Додано: 15 березня 2010 08:49
Master General
BOmBA
вітаю. практично пройдений мій шлях - тільки я не капусту возив а дівчат як тікі машину купив )))

Скинь фотки машини - дуже цікава історія.

Re: Волга - BOmBA

Додано: 15 березня 2010 09:42
Сергій
Вітаю на форумі... чекаєм фото

Re: Волга - BOmBA

Додано: 15 березня 2010 10:09
Master General
По свічках на Волзі скажу лиш одне - треба свічні отвори тримати в чистоті і не гратися з свічками - я в 90% випадків якщо викрутив свічки - вкручую нові. Ущільнювальні шайби розраховані на одну, максимум 2 затяжки. І ніколи не закручую свічки з диким зусиллям. І вони в мене ніколи не викручуються. Треба чітко відчути момент ужима ущільнювальної шайби. Також корисно злегка змащувати різьбу свічки маслом.

Re: Волга - BOmBA

Додано: 15 березня 2010 11:16
Тарас
BOmBA :good: ! Оце бортжурнал, молодець руки не опустилися при витраті на запчастини такої суми :sm3 що давно перекрила вартість самої машини, вітаю на форумі!
Доречі по свічках, порада старих драйверів, різьбу перед вкручуванням посипати графітним порошком, ну і як вище згадувалося важливе зусилля вкручування! це не стремянка :wink: .

Re: Волга - BOmBA

Додано: 15 березня 2010 13:09
Pan1sh3r
ааа, супер Чернівчани розростаються))) :Yahoo!:

Re: Волга - BOmBA

Додано: 16 березня 2010 00:48
BOmBA
:oops: Дякую за файні відгуки! Фото робочого процесу злетіли з хардом (жалко-о-о-о :o ). Як відмию машину, то пофоткаю і скину :sm9 . Орієнтовно 18-19.03.

Re: Волга - BOmBA

Додано: 16 березня 2010 11:08
Pan1sh3r
оке, а як вже погода стабілізується і сніг розтане треба буде чернівецьку зустріч замутити)