Re: Волга - BOmBA
Додано: 17 грудня 2010 23:02
щось давно я не звітував
правда нічого кардинально не робив
так по трохи з проводкою погрався
встановив новий генератор від ГАЗ 66 (ціна 500 грн випуск 12 88)
особливості встановлення
- необхідно розточити посадковий отвір у шківу (шків дюраль 45 грн+15 грн робота) з 18 до 20 мм та фрезернути (підігнати квадратним надфелем) місце під шпонку 5х5
- підібрати або замовити у токаря шайбу з внутрішнім діаметром 20 та проточкою під шпонку, та зовнішнім 70мм (діаметр шківа), товщиною 4-5 мм
бо товщини посадочного місця шківа не хватає тому шків не притискає крильчатку обдува
- я вирізав з 2 мм алюмінієвого листа круг і поклав перед крильчаткою (щоб всяке дрантя не затягувало), тому шайбу використав товщиною 2 мм
- розсверлив отвори в кронштейнах кріплення генератора бо блока
- виготовив "шайбу"-циліндр під планку фіксації положення генератора
- придбав та приліпив конденсатор (стандартний) 8 грн
монтаж генератора краще здійснювати в зборі з кронштейнами оскільки тоді можна добре затягнути шпильки кріплення генератора до кронштейнів
(я спачатку ціляв шпильки коли кронштейни були на блоці - про_бався більше години без толку)
ремні потрібно брати 1050-1060
думаю що і 1045 можна натігнути, а от більше ніж 1060 брати не варто , бо не буде куди натягувати ремні (натяжної планки не стає, та й взагалі впреться в щит)
проводку ближнє-дальнє-протитуманки переробив на реле із заживленням від генератора діаметром 10 мм кв
для захисту на виході з генератора встановив запобіжник на 90А (доречі реле також із запобіжником)
тепер потрібно підібрати толкове РР
модернізувати "+" провід до акумулятора
правда нічого кардинально не робив
так по трохи з проводкою погрався
встановив новий генератор від ГАЗ 66 (ціна 500 грн випуск 12 88)
особливості встановлення
- необхідно розточити посадковий отвір у шківу (шків дюраль 45 грн+15 грн робота) з 18 до 20 мм та фрезернути (підігнати квадратним надфелем) місце під шпонку 5х5
- підібрати або замовити у токаря шайбу з внутрішнім діаметром 20 та проточкою під шпонку, та зовнішнім 70мм (діаметр шківа), товщиною 4-5 мм
бо товщини посадочного місця шківа не хватає тому шків не притискає крильчатку обдува
- я вирізав з 2 мм алюмінієвого листа круг і поклав перед крильчаткою (щоб всяке дрантя не затягувало), тому шайбу використав товщиною 2 мм
- розсверлив отвори в кронштейнах кріплення генератора бо блока
- виготовив "шайбу"-циліндр під планку фіксації положення генератора
- придбав та приліпив конденсатор (стандартний) 8 грн
монтаж генератора краще здійснювати в зборі з кронштейнами оскільки тоді можна добре затягнути шпильки кріплення генератора до кронштейнів
(я спачатку ціляв шпильки коли кронштейни були на блоці - про_бався більше години без толку)
ремні потрібно брати 1050-1060
думаю що і 1045 можна натігнути, а от більше ніж 1060 брати не варто , бо не буде куди натягувати ремні (натяжної планки не стає, та й взагалі впреться в щит)
проводку ближнє-дальнє-протитуманки переробив на реле із заживленням від генератора діаметром 10 мм кв
для захисту на виході з генератора встановив запобіжник на 90А (доречі реле також із запобіжником)
тепер потрібно підібрати толкове РР
модернізувати "+" провід до акумулятора