Волга (Славік Панасюк)
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Волга (Славік Панасюк)
компресія слабенька можливо - поки масло не стекло краще хапає, а чим холодніше тим гірше воно проявляється. Це якщо все інше в ідеалі. Бо може бути міліон причин - від бідної суміші до поганого запалювання
- volgaraider
- Волговод-ветеран
- Повідомлень: 1207
- З нами з: 03 грудня 2011 00:42
- Автомобіль: газ 31029 газ 24
- Справжнє ім'я: Адальберт
- Звідки: закарпаття тячівський район смт.солотвино
Re: Волга (Славік Панасюк)
Тре покласти нові свічі і бажано на 92-му бензині їздити і рідний карб класти отоді гарантовано все буде хорошо.
- Славік Панасюк
- Постійний учасник
- Повідомлень: 185
- З нами з: 26 червня 2011 18:30
- Автомобіль: газ-24
- Справжнє ім'я: Славік
- Звідки: вінницька обл
Re: Волга (Славік Панасюк)
позавчора прийшлось мені заводити її зранку---простояла на морозі всю ніч---я витягнув подсос -нажав на сцепленіє -пограв газом і о чудо завелась з 3-го разу давленіе злетіло до 4-х атм- погазував я з 5-7 секунд зкинув до половини подсос і почав пускати сцепленіє--а вона пробує їхати -----.....я знаю що це не метод нормального пуску холодної машини ....може варто змінити масло в коробці бо не помню шо заливав ---свічі в нормі- 8 атм компресія двигло 24д тільки тут нонсенс незнаю кому вірити по рідному мануалу як менше 9ти то ремонтуй а по сучасному журналу степень сжатия норма8,2...може мені палички тягнути....
- volgaraider
- Волговод-ветеран
- Повідомлень: 1207
- З нами з: 03 грудня 2011 00:42
- Автомобіль: газ 31029 газ 24
- Справжнє ім'я: Адальберт
- Звідки: закарпаття тячівський район смт.солотвино
Re: Волга (Славік Панасюк)
8 це ще не критично
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Волга (Славік Панасюк)
8 це нижче плінтуса. На нормальному моторі має бути 12-14.
Мінералка на морозі значно знижує можливості заводки, осболиво дешева. В коробку також треба лити хороше масло.
Мінералка на морозі значно знижує можливості заводки, осболиво дешева. В коробку також треба лити хороше масло.
- volgaraider
- Волговод-ветеран
- Повідомлень: 1207
- З нами з: 03 грудня 2011 00:42
- Автомобіль: газ 31029 газ 24
- Справжнє ім'я: Адальберт
- Звідки: закарпаття тячівський район смт.солотвино
Re: Волга (Славік Панасюк)
Я коли купив свою там вобще було лише 6 атм. і всеодно заводиляся нормально і їздила правда більше 100 км в час не йшла і на підйомах треба було переключатися.
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Волга (Славік Панасюк)
Згідно рекомендації заводу при компресії нижче 8 атм має проводитися ремонт двигуна. На цьому я думаю не варто більше розводити дискусій.
Те що воно заводиться і їде це ще не значить, що воно відповідає нормі. Щодня доводиться нюхати гази після таких інвалідкарів. Доречі відслідковується чітка тенденція при підвищенні компресії вимогливість до стану системи запалювання. Наприклад маємо мотор з компресією 8 атм, робимо кап. ремонт (трамбльор, дроти і свічки при цьому не рухаємо). Після переборки компресія припустим 12 атм. Якщо трамбльор з підгорівшими контактами чи іншими глюками то дуже велика вірогідність, що машина буде дуже паскудно заводитися, троїти і чихати. То саме по карбюратору. На вбитому моторі ніби їхало - перебрав мотор і вже фіг ти, що накрутиш. Але однозначно в холодну погоду на якість заводки найбільше впливають - хороша іскра, якість палива (старий "вивітрений" бензин не випаровується і відповідно не горить) і якість суміші, справність акумулятора і стартера, а також в'язкість і якість масла.
Судячи з вище перечислених симптомів то карбюратор не зовсім коректно збагачує суміш на старті і масло загусте. Регулювання підсосу на К-126Г досить таки нетривіальна задача і збиті налаштування призводять до поганої заводки (необхідно накачувати бензин в колектор прискорювачем бо підсос дає недостатньо багату суміш). До цього також призводять експерименти з екстремальним забідненням суміші на холостому ходу і встановлення невірних номіналів паливних жиклерів. Також часто забувається таке поняття як взагалі настройка холостого ходу на К-126Г, холостий хід компенсується не за рахунок системи холостого ходу, а за рахунок основної дозуючої системи (закручується забагато упорний гвинт "газу"). це призводить до того, що машина погано заводиться, хоча коли прогріта то симптоми не такі помітні.
Те що воно заводиться і їде це ще не значить, що воно відповідає нормі. Щодня доводиться нюхати гази після таких інвалідкарів. Доречі відслідковується чітка тенденція при підвищенні компресії вимогливість до стану системи запалювання. Наприклад маємо мотор з компресією 8 атм, робимо кап. ремонт (трамбльор, дроти і свічки при цьому не рухаємо). Після переборки компресія припустим 12 атм. Якщо трамбльор з підгорівшими контактами чи іншими глюками то дуже велика вірогідність, що машина буде дуже паскудно заводитися, троїти і чихати. То саме по карбюратору. На вбитому моторі ніби їхало - перебрав мотор і вже фіг ти, що накрутиш. Але однозначно в холодну погоду на якість заводки найбільше впливають - хороша іскра, якість палива (старий "вивітрений" бензин не випаровується і відповідно не горить) і якість суміші, справність акумулятора і стартера, а також в'язкість і якість масла.
Судячи з вище перечислених симптомів то карбюратор не зовсім коректно збагачує суміш на старті і масло загусте. Регулювання підсосу на К-126Г досить таки нетривіальна задача і збиті налаштування призводять до поганої заводки (необхідно накачувати бензин в колектор прискорювачем бо підсос дає недостатньо багату суміш). До цього також призводять експерименти з екстремальним забідненням суміші на холостому ходу і встановлення невірних номіналів паливних жиклерів. Також часто забувається таке поняття як взагалі настройка холостого ходу на К-126Г, холостий хід компенсується не за рахунок системи холостого ходу, а за рахунок основної дозуючої системи (закручується забагато упорний гвинт "газу"). це призводить до того, що машина погано заводиться, хоча коли прогріта то симптоми не такі помітні.
- Славік Панасюк
- Постійний учасник
- Повідомлень: 185
- З нами з: 26 червня 2011 18:30
- Автомобіль: газ-24
- Справжнє ім'я: Славік
- Звідки: вінницька обл
Re: Волга (Славік Панасюк)
я восени пыдкинув кольца і нові поршня -но за зиму три такі їзді- коли начепивши цепки носить шо без них- на другі реве а на треті сіпає я думаю шо без толку були мої старання перескочити ремонт...дякую панове
- Славік Панасюк
- Постійний учасник
- Повідомлень: 185
- З нами з: 26 червня 2011 18:30
- Автомобіль: газ-24
- Справжнє ім'я: Славік
- Звідки: вінницька обл
Re: Волга (Славік Панасюк)
сьогодня зробив 2і покупки---1-ше купив стартер моделі ст230-б-400-1 -ціна 400грн бу прийшло класти на машину а він не влазить ,від того що стоїть він грубший і довший десь на 4-5 см ---я в ахуї від побаченого по мануалу такий а не влазе---от і чухаюся покладу я його на волосипед мабудь ....
2га покупка компресор 1100ргн довольний як слон потепліє заллю волжану усякими антикорозійними благовоніями ну типу солідол+пушечне сало+трошки нігролу=нагрію і залию в усі тустоти бо шось мені мовіль не внушае довіри
2га покупка компресор 1100ргн довольний як слон потепліє заллю волжану усякими антикорозійними благовоніями ну типу солідол+пушечне сало+трошки нігролу=нагрію і залию в усі тустоти бо шось мені мовіль не внушае довіри
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Волга (Славік Панасюк)
мовіль добре, лише його щороку оновлювати треба, мінімум раз у два. Бо потім він втрачає свої властивості - пересихає