ВАЗ-21063 Жигулі 1300 (Master General)

Тут описуємо що і як робилося по машинці, поломки та інше
Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

ВАЗ-21063 Жигулі 1300 (Master General)

Повідомлення Master General » 20 листопада 2013 16:52

Оскільки моя Волга знаходиться на тривалому ремонті то я тепер гоцаю на Жигулях. Не бачу причини не ділитися з колегами волговодами інформацією по цій машині. Звісно якщо ви не проти ))
Зображення
Зображення
Зображення
Що можу сказати про цю машинку. Нормальний такий жигуль з рідним пробігом в 59 тис. км. 1989 рік. Машину купляв батько новою... Ось зберіг для мене - останні роки машина не їздила.
Тепер я її привів у нормальний стан і трохи катаюся - запчастини на Волгу підвожу ))) - крила, пороги, лонжерони і т.д. на ній перевіз.
Двигун 1300 бензин. Витрата пального 7.8 траса, 10 місто, середній 9. Машина в заводській комплектації. Тільки магнітофон прибацав - бо жигуль без мафона це не альо :D З того, що я встановив недавно:
Нова гума:
Зображення
Зображення
Новий акумулятор:
Зображення
Встановив локери:
Зображення
Зображення
Магнітофон бездисковий Mystery MAR-919U (подумайте двічі ніж купляти - бюджетний досить таки):
Зображення
Колонки JBL GT6-69 (лупить нормально):
Зображення
Під сідушками такі динаміки F&D 18Вт 2 штуки:
Зображення
Ось така акустична полка з ринку (хлам повний сама полка треба доробляти руками самому, але різати кузов такої машини під динаміки це не моє):
Зображення
Зображення
Також поміняв: бендикс, діафрагму бензонасоса, масло, фільтри ну і ще деякі речі....

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: ВАЗ-21063 Жигулі 1300 (Master General)

Повідомлення Master General » 20 листопада 2013 17:38

Хочу написати дещо у порівнянні автомобілів ГАЗ-24 і ВАЗ-21063 - різниця є і у багатьох речах.
1. Шумоізоляція - тут Волга (якщо все на місці заводське) виграє - на холостих обертах мотор Жигулів в салоні чутніше, на швидкості до 60 Волга попереду, у проміжку 60-90 Жигулі значно тихіше, на швидкостях вище 90 Жигуль і Волга однаково ревуть.
2. Вібронагруженість. У Волги мотор більший і вібрацій він переносить набагато більше - в Жигуляторі вібрації не дістають.
3. Комфортність ходу - у Жигуля набагато гірша плавність ходу і справа не в жорсткості підвіски - вона мякша ніж у Волги (у тих екземплярів що я їздив) - справа у тому, що у Волги більші колеса і котять вони набагато краще через різноманітну херню типу рельсів, ямок - Жигуль заставляє гальмувати.
4. Обладнання салону - тут у Жигулів з плюсів пауза склоочисника і керування опалювачем салонуи (краном) з місця водія. Вентиляція і обдув в Жигулях гірше. Салон ВАЗ-2106 порівняно з ГАЗ-24 скрипить і тріщить значно частіше - використовуються дешеві пластмасові деталі - (Волга догнала Жигулі по цьому параметру починаючи з ГАЗ-2410).
5. Керованість і гальмування - тут без заперечень Жигуль попереду - машина стійкіше і гальмує набагато краще і прогнозованіше. В крутих поворотах правда Волга за рахунок ширини виграє, але по відчуттям на Жигулях набагато впевненіше.
6. Рульове - у Жигуля набагато тугіше і важче не дивлячись на меншу масу автомобіля (можливо це конкретно хиба моїх Жигулів), але факт, що я Волгу у всіх ситуаціях вирулюю однією рукою в т.ч. на парковці, Жигуль на місці крутити руль однією рукою важкувато.
7. Посадка за рульом. Тут Волга виграє звісно.
8. Перевезення вантажів у салоні - телевізори, коробки з велосипедом легше пакувати у Жигуль - в нього якось двері більші і не так скошені як у Волги.
9. Перевезення вантажів у багажнику - у Жигуля не влазять довгі предмети - пороги, короби, крила Волги і т.д. мусив везти в салоні.
10. Динаміка. Тут без заперечень Жигуль з 1300 кубиками об'єму взуває заводську ГАЗ-24 і ГАЗ-2401 (ганьба горьковському заводу за цей мотор! - на таку машину таке гівно втиренили-зіпсували все). Але є один нюанс - мотор Жигуля включається з 2500 обертів. Нижче він тупо мертвий, а гарно просипається і рве починаючи з 3500 обертів і до 6 тисяч. Волга рве з холостих і тягне однаково майже до 3500, а далі потроху скисає. Їздити по місту за рахунок цього на Волзі набагато комфортніше. Еластичність у Волги набагато краща.
11. Витрата палива. Тут у Волги здавалосяб беззаперечний програш. Але... якщо взяти відношення витрати палива до маси машини то Волга виграє беззаперечно. Всім відомо, що якщо по трасі не топити можна вкластися в 9 літрів на Волзі(24Д).
12. Загальний комфорт їзди в місті - тут Волга за рахунок тяговитості краще, але Жигуля легше запаркувати і протиснутися, розвертатися і т.д. Хоча виворіт коліс у Волги краще.
13. Доступність і ціна запчастин - тут Жигуль набагато легше і простіше.
14. Складність ремонту, геморойність консрукції. Тут Жигулі на 2 кроки попереду - ремонтувати Жигуля простіше і легше. Нема мотора з галімими шпільками які лізуть, нема ходової яку гіморно перебрати - шарові міняються "на ура" за годину, а весь передок перетрясується за 2-2.5. На Волзі добре якщо за день закінчиш. Про ремонт заднього моста теж мовчу - Волговські мости які загуділи йдуть на свалку - міняти пару мало хто візьметься, на джигах редуктор міняти набагато легше.
15. Система охолодження і обігріву. Тут Жигулі зразка 1989 року набагато краще - антифріз чистий як сльоза, втрати мінімальні. У Волги навіть на новому блоку через короткий період часу починає перти іржа. Про те, що помпа це хворе місце 24ї думаю нікому не треба розказувати. Кальга жарить в Жигулях набагато краще (хоьб і радіатор убогий алюмінієвий). Електровентилятор у Жиги сприяє кращому прогріву.

ось такі у мене враження. Якщо розібратися то Волга підтягнулася по багатьом питанням в моделях 24-10, 31029 і 3110, 31105 (Жигулі задній привід же зупинили свій розвиток на рівні ВАЗ-2107), але разом з цими всіма покращеннями Волга втратила свій шарм і простоту. Дешеві ж матеріали салону і неякісна антикорозійна обробка декласували цей автомобіль. Якби матеріали 24-ї і тишу в салоні розвивати далі то був би дуже гарний автомобіль, але все відбувалося по іншому ...3110 з 406 запізнилася.... років на 5-7.

Аватар користувача
volgaraider
Волговод-ветеран
Волговод-ветеран
Повідомлень: 1207
З нами з: 03 грудня 2011 00:42
Автомобіль: газ 31029 газ 24
Справжнє ім'я: Адальберт
Звідки: закарпаття тячівський район смт.солотвино

Re: ВАЗ-21063 Жигулі 1300 (Master General)

Повідомлення volgaraider » 20 листопада 2013 20:57

Класний жигулятор :good: я його сам бачив він як із завода лише диви не привикай до нього.По поводу плюсів та мінусів хай там у жигуля фіг знає скільки плюсів але я би на нього не пересів машина хай би була але коли однією ногою три педалі нажимаєш то мене вбиває.А ти волгу дав на капремонт?

Аватар користувача
коля
Волговод
Волговод
Повідомлень: 361
З нами з: 10 червня 2010 20:52
Автомобіль: ГАЗ 31105
Справжнє ім'я: Микола
Звідки: Волинь. Володимир-Волинський
Контактна інформація:

Re: ВАЗ-21063 Жигулі 1300 (Master General)

Повідомлення коля » 20 листопада 2013 21:32

Я теж бачив жигуля в гаражі у ПАши .машинка в ідиалі.

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: ВАЗ-21063 Жигулі 1300 (Master General)

Повідомлення Master General » 21 листопада 2013 06:58

Ну про педалі це шутка. Бо педалі нормальні там:-) звісно міста менше, але за рахунок квадратності машинице не помітно.
Да волгу дав на ремонт кузова. Скоро будуть звіти з місця подій.

Аватар користувача
volgaraider
Волговод-ветеран
Волговод-ветеран
Повідомлень: 1207
З нами з: 03 грудня 2011 00:42
Автомобіль: газ 31029 газ 24
Справжнє ім'я: Адальберт
Звідки: закарпаття тячівський район смт.солотвино

Re: ВАЗ-21063 Жигулі 1300 (Master General)

Повідомлення volgaraider » 21 листопада 2013 15:57

Швидше би бачити ті звіти

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: ВАЗ-21063 Жигулі 1300 (Master General)

Повідомлення Master General » 23 листопада 2013 21:25

Поміняв діафрагму пускового пристрою на карбюраторі. Всетаки зима скоро, можливо доведеться їхати, а машинка не дуже впевнено заводиться зранку (підтроює). Завтра подивлюся результат.

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: ВАЗ-21063 Жигулі 1300 (Master General)

Повідомлення Master General » 23 грудня 2013 20:22

Оскільки по Волзі писати покищо нема шо то напишу про жигулика ВАЗ 2106. Почав погано їхати, чихати і троїти, дуже погано працювати на холодну, а витрата виросла до 18 л/100 км. Довелося попрацювати трохи. Проводилися мілкі ремонти:
Заміна свічок на 3 контактні master sport
Заміна контактів трамбльора на lsa (перед цим 3 рази зачищав - хватало на день)
Заміна високовольтних проводів
Заміна бігунка
Бюджет: 120 грн

Аватар користувача
volgaraider
Волговод-ветеран
Волговод-ветеран
Повідомлень: 1207
З нами з: 03 грудня 2011 00:42
Автомобіль: газ 31029 газ 24
Справжнє ім'я: Адальберт
Звідки: закарпаття тячівський район смт.солотвино

Re: ВАЗ-21063 Жигулі 1300 (Master General)

Повідомлення volgaraider » 24 грудня 2013 12:18

Ну і як тепер?

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: ВАЗ-21063 Жигулі 1300 (Master General)

Повідомлення Master General » 24 грудня 2013 15:56

А я з мобілки писав тому не дописав. Зараз працює нормально, і стрілка на баку не біжить так скоро вліво )))

Відповісти