Розрахунок дросселя на впуску для метану

Усе, що стосується використання стиснутого природного газу (СПГ, CNG) як автомобільного палива.
Відповісти
Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Розрахунок дросселя на впуску для метану

Повідомлення Master General » 24 вересня 2009 14:35

перчитавши тонни інтернету, літератури по гбо, провівши деякі прості розрахунки та експерименти я прийшов до висновку....

Для метанового ГБО оптимальним на мою думку діаметром впуску є 30-35 мм дроссель на вході у воздухофільтр. Тоді змішувач може подати достатню кількість газу для роботи на високих оборотах двигуна. Чому саме 30-35 мм. Дуже просто - беремо діаметр диффузорів карбюратора К-126Г. Маємо площу 905мм кв. Провівши обернений підрахунок отвору з такою самою площею, отримуємо 35мм отвір. Оскільки змішувачу потрібне розрідження для подачі газу то береться площа саме по самому вужчому місцю - по диффузорам. При значному збільшенні діаметру дросселя мотор не працює оскільки змішувач не може подати достатню кількість газу - немає розрідження на впуску. Систему картерних газів до розрахунку не беремо - при нормальному стані двигуна вихід газів з неї незначний по відношенню до обємів повітря,що прокачується через повітряний фільтр. Для забезпечення нормальної роботи ГБО потрібно максимально зменшити підсоси повітря до дроссельних заслонок.

Якщо ми хочемо обійтися без дросселя на впуску нам треба збільшити швидкість проходження потоку в районі виходу газу із змішувача. розрахунки показали, що для цього потрібно зменшити площу отвору диффузорів карбюратора у 1,9 рази і відповідно настроювати бензинову підсистему. Оскільки ГБО використовує розрідження для подачі газу то мотор, що працює на газу не може розвити потужності аналогічної роботі мотора на бензині, але дуже часто система подачі бензину знаходиться у неналежному стані тому на газу машина їде краще. ДЛя повної реалізації потенціалу двигуна потрібна ситема подачі газу під тиском - 4 покоління ГБО. Але вона працює тільки з інжекторними двигунами.

Відповісти