Мною було поведено 2 кроки по кардинальному зменшення витрати палива при їзді по трасі.
1. Саме кардинальне (буде дуууже довго окупатися) - встановлена п'ятиступынчата коробка передач
2. Одночасно встановлено нові контакти Master Sport
Зменшення витрати досягло 25%(!!!) Причому, що в принципі стиль їзди особливо не змінився-по трасі до 110 км/год без постійної гри в шашки, Обгон здійснюється тільки при необхідності. Вивчив на власному досвіді, що навіть обігнавши всьо підряд і несучись на всіх парах багато часу не виграєш - трафік на трасах дуже великий і вони почали нагадувати міста з їх пробками. Грузовики постійно перетворюють їзду в нервну гонку.
На найближчий час намічено слідуючий план заходів по змененню витрати палива:
1. Заміна випускної системи на систему аля WheelNuts (зменшення спротиву вихлопу газів призводить до збільшення ККД двигуна внутрішнього згоряння)
2. Шліфовка ГБЦ під газ. Думаю міліметра півтора треба буде зняти від стандартної ГБЦ 24Д під 93й бензин.
3. Заміна масел в коробці передач і задньому мості на синтетичні класів GL-5 і 6 відповідно.
4. Заміна карбюатора на К-151С з встановленням двохходового газового змішувача для розділення режимів роботи карбюратора(економія або максимально можливе тягове зусилля - емуляція двокаменого карбюратора).
ГБО метан, кардинальне зменшення витрати газу
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
- Shyurka
- Новачок
- Повідомлень: 7
- З нами з: 15 січня 2009 14:56
- Автомобіль: ГАЗ-24 1980 року
- Звідки: с.Калинівка Київська обл. Броварський р-н.
- Контактна інформація:
Re: ГБО метан, кардинальне зменшення витрати газу
Одобрюю... Цікаво придумав, я теж зуби гострю.....))))) В ідеалі поставити штани і роздвоєний вихлоп від 24-10 (коллектори взаємозаміняємі), там можна і нульовик, коробка 5 ступ+ чайковський міст, або головну пару на 39зубів, безконтактну систему запалювання та силіконові ВВ провода, розвал/збіг і вузьку резину 195/70R15 (по трасі радили що дає суттєвий виграш), в принципы по паспорту машина 24 - бере 8,5л/100 +5-20% до розходу - газова установка (правильно треба налаштувати). В мене зараз наприклад бере 11/100, але безконтактне+3 поколінняГБО+4 ступ +41зуб, диски рідні R14 185/65.При бажанні можна поставити жигульовський карб від 1.6 (уменшиться тяга трохи, але до літра можна зєкономити).
-
- -
- Повідомлень: 898
- З нами з: 18 березня 2009 18:25
- Автомобіль: ГАЗ 3102
- Справжнє ім'я: Сергій
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
Re: ГБО метан, кардинальне зменшення витрати газу
не знаю як на рахунок 151 карба.... но я його викинув.... поставив рідний 126 і немаю проблем... на 151 почав пропадати хх... почав нізто ні з сього жерти... а на рідненькому на горки при 100-і летить і не пискне... в мене ше такий прикольчик на ньму. відчувається границя переходу на 2 заслонку.... відчуття кумедне.... я зі знайомим тягався... в нього омега 2.0і... на старті він прохлопав я втік... аж при 130 догнав мене...бо шаріки були не подалеку( дали водії знати) а так 126 респект.. при помірній їзді до 11 по місту і 8,5-9 по трасі
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: ГБО метан, кардинальне зменшення витрати газу
На 2.0 Omega довгі передачі тому Волга має всі шанси відірватися від неї при грамотному водієві.
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: ГБО метан, кардинальне зменшення витрати газу
Дана модифікація в мене не оправдала себе. На витрату газу не впливає. Тож хто шліфуватиме то оптимальним буде заводські для 93 бензину 94.4 (звісно це моя особиста думка).2. Шліфовка ГБЦ під газ. Думаю міліметра півтора треба буде зняти від стандартної ГБЦ 24Д під 93й бензин.
Також встановлення електронного запалювання з датчиком холла не дало жодної екномії палива, а тільки позбавило від необхідності зачищати час від часу контакти. За роки жодних технічних робіт по запалюванню не виконувалося. Тобто поставив і забув (тільки пилюку протирав і пару разів під кришку заглядав з цікавості.