Теорія газів
Додано: 23 травня 2012 22:08
Для того щоб газ подавався в циліндри оптимальним чином потрібно, щоб виконувались наступні умови:
стехіометричнее обємне відношення повітря/газ при атмосферному тиску
для метана 9
для пропана 24
для бутана 31
тобто змішувач авто повинен при тиску сумішей майже рівному одна одній і невеликому ежекційному підсосі забезпечувати це відношення. звісно це зрозуміти важко але з цього відношення видно, що змішувач для метана повинен подавати в 2.66 разів газу (по об'єму) більше ніж пропану. По простому - врізки чи отвори змішувача по площі повинен бути більшим в 2.66 раз ніж для пропану.
Оскільки за кордоном метан не такий популярний як на Україні (ціна там вища) то майже усі змішувачі розраховані на пропан-бутан. Тому їх треба при можливості для метану модернізовувати - збільшуючи отвори подачі газу. Якщо це не вдається то майже всі так і роблять - дросселюють впуск - перекривають отвір повітряного фільтра для зменшення його прохідного отвору в ті ж самі 2.66 раз. Це призводить до того що замість 10% падіння потужності отримуємо майже 30% падіння потужності. Ця проблема турбує і мене оскільки я метановод ))) Ціна на паливо мене цільком влаштовує, витрата теж, проте не влаштовує те, що Волга в принципі і так не саме динамічне авто після установки метану перетворюється на овоч подібний маршруткам "ГАЗЭЛ" і "ПАЗег"!
Розібрав старий карбюратор К-126-Г вийняв дифузори - буду їх переробляти відповідно до своїх понять подачі газу. Потрібен ще один дифузор від понівеченого К-126-Г - або карбюратор хлам в подарунок. У мене один дифузор зіпсутий врізкою котра не вписується в мій карбюратор змішувач К-126-С. Детальніше про нього в статті на сайті.
стехіометричнее обємне відношення повітря/газ при атмосферному тиску
для метана 9
для пропана 24
для бутана 31
тобто змішувач авто повинен при тиску сумішей майже рівному одна одній і невеликому ежекційному підсосі забезпечувати це відношення. звісно це зрозуміти важко але з цього відношення видно, що змішувач для метана повинен подавати в 2.66 разів газу (по об'єму) більше ніж пропану. По простому - врізки чи отвори змішувача по площі повинен бути більшим в 2.66 раз ніж для пропану.
Оскільки за кордоном метан не такий популярний як на Україні (ціна там вища) то майже усі змішувачі розраховані на пропан-бутан. Тому їх треба при можливості для метану модернізовувати - збільшуючи отвори подачі газу. Якщо це не вдається то майже всі так і роблять - дросселюють впуск - перекривають отвір повітряного фільтра для зменшення його прохідного отвору в ті ж самі 2.66 раз. Це призводить до того що замість 10% падіння потужності отримуємо майже 30% падіння потужності. Ця проблема турбує і мене оскільки я метановод ))) Ціна на паливо мене цільком влаштовує, витрата теж, проте не влаштовує те, що Волга в принципі і так не саме динамічне авто після установки метану перетворюється на овоч подібний маршруткам "ГАЗЭЛ" і "ПАЗег"!
Розібрав старий карбюратор К-126-Г вийняв дифузори - буду їх переробляти відповідно до своїх понять подачі газу. Потрібен ще один дифузор від понівеченого К-126-Г - або карбюратор хлам в подарунок. У мене один дифузор зіпсутий врізкою котра не вписується в мій карбюратор змішувач К-126-С. Детальніше про нього в статті на сайті.