Сторінка 1 з 1

ГИГ 3 ДЛ

Додано: 26 січня 2010 11:47
DexWert
http://www.gasfuel.by.ru/

Кто що скаже...., одну сцилко що гавно мени не реба, мени треба щоб статистика про щось говорила...

Re: ГИГ 3 ДЛ

Додано: 26 січня 2010 12:19
Master General
я трохи погуглив

http://forum.opelclub-by.com/index.php?showtopic=7531#
http://www.stavim-gaz.ru/technology/difference/

якщо хтось забезпечить тебе запчастинами на цю штуку то можеш пробувати.
тут точно ніхто таке не ставив.

Re: ГИГ 3 ДЛ

Додано: 27 січня 2010 22:46
DexWert
мені хочаб Сам ЕБУ з проводкою знайти...Бо скільки перечітав то у вісіх барахлить сам редуктор...і неподобаеться людям їхнії так званий обігрівач.
покішо зупинився на системі GD468, та що йде для газу на дизельних авто ... маю намір (в думках а як вийде незнаю) робити турбо на пропані.. ому шукаю таку лабудню.. :)

Re: ГИГ 3 ДЛ

Додано: 27 січня 2010 23:16
Master General
турбо на пропані...


цікаво як метанову газодизельну систему заставити працювати на пропані? чи шо є газодизель на пропан?

Re: ГИГ 3 ДЛ

Додано: 29 січня 2010 12:28
DexWert
Master General писав:турбо на пропані...


цікаво як метанову газодизельну систему заставити працювати на пропані? чи шо є газодизель на пропан?
Турбо на пропані http://www.allenttech.com/forum/printth ... rpage=1185

А електронці фіолетово чи то метан чи то пропан (пропан переходить з рідкого в газоподібний при тиску біля 16 бар, а точко його кипінн біля -45 за цельсіем) ми всерівно маємо перед форсунками газову фракцію а не рідку

Re: ГИГ 3 ДЛ

Додано: 29 січня 2010 12:29
DexWert
я кщо ненайду електрику то буду переробляти вакуумний БРЦ АТ90СЕ під турбо

Re: ГИГ 3 ДЛ

Додано: 29 січня 2010 12:50
Master General
Є прямий вприск рідкого пропану. Але для нього треба інжекторний комп.

Re: ГИГ 3 ДЛ

Додано: 29 січня 2010 20:11
DexWert
комп- це є основа і з нього буду починати

Re: ГИГ 3 ДЛ

Додано: 29 січня 2010 20:35
Master General
А я піду класичним шляхом. Голова 421+форсунки плюс всілякі шківа і датчики. Вже домовився з челом забрати всьо скопом з інжектованого 402. А тоді вже буду думати про вприск метану. Це якщо мене не задовольнить результат після шліфовки голови 421 в 92.5