Модернізація системи вихлопа

Тут теми присвячені системі змащування, газорозподільному механізму, кривошипно-шатунному механізму.
Відповісти
Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Модернізація системи вихлопа

Повідомлення Master General » 04 грудня 2008 13:22

В зв'язку з бажанням мати на виході менше шуму і більше потужності починаю неспішно думати про роздвоєння вихлопу у задній частині авто. Планується поставити два глушники замість одного і вивести дві труби. В передній частині авто поки-що не передбачаються якісь зміни. Хоча є варіант поставити роздвоєнний коллектор від 402 мотора.

Аватар користувача
Firebird
ВоГнеННИй ПтаШКо Модер
Повідомлень: 452
З нами з: 11 серпня 2008 19:32
Автомобіль: ГАЗ-24 ВОЛЖАНКО!!!!
Справжнє ім'я: Діма
Звідки: Чернівці, Україна
Контактна інформація:

Re: Модернізація системи вихлопа

Повідомлення Firebird » 04 грудня 2008 19:05

Хороша ідея... :good:

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: Модернізація системи вихлопа

Повідомлення Master General » 04 грудня 2008 22:47

В принципі вже є готова схема яку можна скопіювати. Це схема WheelNuts. Просто треба попросити його дати фотографію того що під машинкою.

Аватар користувача
WheelNuts
Новачок
Новачок
Повідомлень: 15
З нами з: 03 грудня 2008 22:27
Автомобіль: ГАЗ 24-10
Справжнє ім'я: Олег

Re: Модернізація системи вихлопа

Повідомлення WheelNuts » 05 грудня 2008 22:51

Колектор від 402-го є обов'язковою умовою роздвоєння за такою схемою, як у мене. А ще перехід до "штанів" добре позначиться на потужності та економічності.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: Модернізація системи вихлопа

Повідомлення Master General » 06 грудня 2008 01:20

А глушники від чого? Схожі на рідні 24/2410/3102. Але шось там поперероблювано. На фото трохи незрозуміло, якщо можна опиши. І як на рахуноку шуму? То що потужності буде більше це і так зрозуміло.

P.S. WheelNuts вітаю в нашому товаристві! Дякую за розуміння і підтримку.

Аватар користувача
WheelNuts
Новачок
Новачок
Повідомлень: 15
З нами з: 03 грудня 2008 22:27
Автомобіль: ГАЗ 24-10
Справжнє ім'я: Олег

Re: Модернізація системи вихлопа

Повідомлення WheelNuts » 06 грудня 2008 09:15

Банки від Москвича 2140. Звук трохи різкуватий. Думаю, треба ставити проміжні труби з резонаторами від 3110.

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: Модернізація системи вихлопа

Повідомлення Master General » 06 грудня 2008 11:20

Вчора переробляли вихлоп Opel Omega. Два(!) резонатора і один глушник не змогли вбити шум. Один резонатор був прямоточний моєї розробки, один звичайний прохідний від уаз 3159. Далі рідний глушник. Ефект був основний один - машинка перестала просто їхати.

А якщо поставити рідні 24/2410 глушителі, або ці довгі бочки від газельки?

Відповісти