Сторінка 1 з 1

Модернізація системи вихлопа

Додано: 04 грудня 2008 13:22
Master General
В зв'язку з бажанням мати на виході менше шуму і більше потужності починаю неспішно думати про роздвоєння вихлопу у задній частині авто. Планується поставити два глушники замість одного і вивести дві труби. В передній частині авто поки-що не передбачаються якісь зміни. Хоча є варіант поставити роздвоєнний коллектор від 402 мотора.

Re: Модернізація системи вихлопа

Додано: 04 грудня 2008 19:05
Firebird
Хороша ідея... :good:

Re: Модернізація системи вихлопа

Додано: 04 грудня 2008 22:47
Master General
В принципі вже є готова схема яку можна скопіювати. Це схема WheelNuts. Просто треба попросити його дати фотографію того що під машинкою.

Re: Модернізація системи вихлопа

Додано: 05 грудня 2008 22:51
WheelNuts
Колектор від 402-го є обов'язковою умовою роздвоєння за такою схемою, як у мене. А ще перехід до "штанів" добре позначиться на потужності та економічності.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Re: Модернізація системи вихлопа

Додано: 06 грудня 2008 01:20
Master General
А глушники від чого? Схожі на рідні 24/2410/3102. Але шось там поперероблювано. На фото трохи незрозуміло, якщо можна опиши. І як на рахуноку шуму? То що потужності буде більше це і так зрозуміло.

P.S. WheelNuts вітаю в нашому товаристві! Дякую за розуміння і підтримку.

Re: Модернізація системи вихлопа

Додано: 06 грудня 2008 09:15
WheelNuts
Банки від Москвича 2140. Звук трохи різкуватий. Думаю, треба ставити проміжні труби з резонаторами від 3110.

Re: Модернізація системи вихлопа

Додано: 06 грудня 2008 11:20
Master General
Вчора переробляли вихлоп Opel Omega. Два(!) резонатора і один глушник не змогли вбити шум. Один резонатор був прямоточний моєї розробки, один звичайний прохідний від уаз 3159. Далі рідний глушник. Ефект був основний один - машинка перестала просто їхати.

А якщо поставити рідні 24/2410 глушителі, або ці довгі бочки від газельки?