Сторінка 1 з 1
Модернізація системи вихлопа
Додано: 04 грудня 2008 13:22
Master General
В зв'язку з бажанням мати на виході менше шуму і більше потужності починаю неспішно думати про роздвоєння вихлопу у задній частині авто. Планується поставити два глушники замість одного і вивести дві труби. В передній частині авто поки-що не передбачаються якісь зміни. Хоча є варіант поставити роздвоєнний коллектор від 402 мотора.
Re: Модернізація системи вихлопа
Додано: 04 грудня 2008 19:05
Firebird
Хороша ідея...
Re: Модернізація системи вихлопа
Додано: 04 грудня 2008 22:47
Master General
В принципі вже є готова схема яку можна скопіювати. Це схема WheelNuts. Просто треба попросити його дати фотографію того що під машинкою.
Re: Модернізація системи вихлопа
Додано: 05 грудня 2008 22:51
WheelNuts
Re: Модернізація системи вихлопа
Додано: 06 грудня 2008 01:20
Master General
А глушники від чого? Схожі на рідні 24/2410/3102. Але шось там поперероблювано. На фото трохи незрозуміло, якщо можна опиши. І як на рахуноку шуму? То що потужності буде більше це і так зрозуміло.
P.S. WheelNuts вітаю в нашому товаристві! Дякую за розуміння і підтримку.
Re: Модернізація системи вихлопа
Додано: 06 грудня 2008 09:15
WheelNuts
Банки від Москвича 2140. Звук трохи різкуватий. Думаю, треба ставити проміжні труби з резонаторами від 3110.
Re: Модернізація системи вихлопа
Додано: 06 грудня 2008 11:20
Master General
Вчора переробляли вихлоп Opel Omega. Два(!) резонатора і один глушник не змогли вбити шум. Один резонатор був прямоточний моєї розробки, один звичайний прохідний від уаз 3159. Далі рідний глушник. Ефект був основний один - машинка перестала просто їхати.
А якщо поставити рідні 24/2410 глушителі, або ці довгі бочки від газельки?