Сторінка 2 з 2

Re: Тюнінг системи охолодження для газ-24

Додано: 24 жовтня 2010 21:49
Master General
Треба міряти і рахувати. Думаю так. Це під електрокулер.

Re: Тюнінг системи охолодження для газ-24

Додано: 01 листопада 2010 22:06
DexWert
Я тут трохи побороздив простори інету, так вот у уазклубі російському, тулять термостат від Ниви, відкуги позитивні.., так як мене задовбам рідний термостат, то я собі прикупив від 2108, так як від Ниви йде на 24 помпу. Буду на кінці тижня пробувати втулити цей девайс. Обовязково відпишуся...

До речі біль булоб корисніше поставити , у кого попма 402, крильчатку від 421-го мотрця с прямими лопастями, з ними продуктивність помпи більша.Хоча замінити шків меньшого це тех непогани крок, но можна взяти також меньшого діаметру відразу від 421 двигуна, но там один шків...

Re: Тюнінг системи охолодження для газ-24

Додано: 01 листопада 2010 23:26
Master General
DexWert писав: так як від Ниви йде на 24 помпу.
яким макаром зовнішній термостат 2121 приліпити до 24ї помпи у якої мале коло виконане в корпусі!!! НЕ МОЖНА ЦЕ ЗРОБИТИ. Інакше мале коло буде постійно відкрите і літом буде мотор жаритися.

Ось ніби то те що мене цікавить:
http://pasker.ru/catalog/goods.php?id=46711
http://pasker.ru/catalog/goods.php?id=33827
http://pasker.ru/catalog/goods.php?id=34589

Re: Тюнінг системи охолодження для газ-24

Додано: 03 листопада 2010 22:47
DexWert
Зображення
Так выглядит система охлаждения двигателя УАЗ с "жигулевским" термостатом: 1 – радиатор; 2 – шланг внутренним диаметром 32 мм; 3 – термостат ТС-103; 4 – стальная трубка диаметром 32 мм; 5 – промежуточный патрубок диаметром 45 мм; 6 – шланги внутренним диаметром 45 мм; 7 – крышка штатного термостата.


И нижнее расположение термостата
Зображення

Сылки на ресурс
http://www.uazbuka.ru/extsite/zr/196.html
http://www.uazbuka.ru/extsite/zr/114-115.html
http://www.uazbuka.ru/termo_lada.htm

Re: Тюнінг системи охолодження для газ-24

Додано: 03 листопада 2010 22:56
DexWert
А вот як я собі забацав... Задоволені, що слон після бані, При пргріві мотор 70гр, а радіатор холодняк і пєц гріе файно, тримае 85-88 градусіфв по шкалі 2410...



Хотів файл приєднати 16ю5 КБ а пише мені "Досягнуто максимально допустимий розмір приєднаних файлів."
Ф топку такі обмеження..... :evil: :evil:


Смотрим здесь http://my-photo.ru/photo.php?z=UkA4&p=892439

Зображення

Re: Тюнінг системи охолодження для газ-24

Додано: 04 листопада 2010 11:24
Master General
DexWert писав:Хотів файл приєднати 16ю5 КБ а пише мені "Досягнуто максимально допустимий розмір приєднаних файлів."
на хостінгу нема місця. якщо ми перевищим ліміт мегабайтів доведеться подвоїти плату за місяць. а при тих темпах що зараз здаються членські внески це не дуже хороша думка.

Re: Тюнінг системи охолодження для газ-24

Додано: 06 листопада 2010 00:58
DexWert
Системі з нижнім положенням термостата не жити :( , вчора раз і сьогодні на затяжних підйомах закіпав. Ящо без нагрузок то температура впевнено трималася 87-90... без зайвих клопотів. буду думати над верхнім положенням но вже від 2108 не підійде. рулить класика або від ниви. Хоча в іделі підійшов би від таврухі, якраз замість трійника.... но це нжне положенн. Я так зрозумів нам термік треба ставити на виході з дригла, щоб був запас пару градусів, а я поставив на вході, сьогодні подивився на дірочки в прокладці на церкуляцію води ну й все стало ясно, це не 24-й... :( Шкода що так пізно...

Re: Тюнінг системи охолодження для газ-24

Додано: 10 листопада 2010 11:31
Master General
По моєму в ідеалі мати два термостати: 82 для літа і 87 для зими. Думаю цього достатньо. Просто 82-й вже при 70 починає відкриватися і піхло переставає нагріватися далі доки не нагріється весь радіатор.