ГИГ 3 ДЛ

Усе про використання пропан-бутану як автомобільнорго палива. Правда про експлуатацію, без реклами установщиків.
Відповісти
Аватар користувача
DexWert
Учасник
Учасник
Повідомлень: 80
З нами з: 13 січня 2009 20:45
Автомобіль: Volga GAZ 2410
Справжнє ім'я: Васілій
Звідки: Україна, Івано-Франківська область, смт. Брошнів-Осада

ГИГ 3 ДЛ

Повідомлення DexWert » 26 січня 2010 11:47

http://www.gasfuel.by.ru/

Кто що скаже...., одну сцилко що гавно мени не реба, мени треба щоб статистика про щось говорила...
Мій бульдозер, що хочу то з ним й роблю

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: ГИГ 3 ДЛ

Повідомлення Master General » 26 січня 2010 12:19

я трохи погуглив

http://forum.opelclub-by.com/index.php?showtopic=7531#
http://www.stavim-gaz.ru/technology/difference/

якщо хтось забезпечить тебе запчастинами на цю штуку то можеш пробувати.
тут точно ніхто таке не ставив.

Аватар користувача
DexWert
Учасник
Учасник
Повідомлень: 80
З нами з: 13 січня 2009 20:45
Автомобіль: Volga GAZ 2410
Справжнє ім'я: Васілій
Звідки: Україна, Івано-Франківська область, смт. Брошнів-Осада

Re: ГИГ 3 ДЛ

Повідомлення DexWert » 27 січня 2010 22:46

мені хочаб Сам ЕБУ з проводкою знайти...Бо скільки перечітав то у вісіх барахлить сам редуктор...і неподобаеться людям їхнії так званий обігрівач.
покішо зупинився на системі GD468, та що йде для газу на дизельних авто ... маю намір (в думках а як вийде незнаю) робити турбо на пропані.. ому шукаю таку лабудню.. :)
Мій бульдозер, що хочу то з ним й роблю

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: ГИГ 3 ДЛ

Повідомлення Master General » 27 січня 2010 23:16

турбо на пропані...


цікаво як метанову газодизельну систему заставити працювати на пропані? чи шо є газодизель на пропан?

Аватар користувача
DexWert
Учасник
Учасник
Повідомлень: 80
З нами з: 13 січня 2009 20:45
Автомобіль: Volga GAZ 2410
Справжнє ім'я: Васілій
Звідки: Україна, Івано-Франківська область, смт. Брошнів-Осада

Re: ГИГ 3 ДЛ

Повідомлення DexWert » 29 січня 2010 12:28

Master General писав:турбо на пропані...


цікаво як метанову газодизельну систему заставити працювати на пропані? чи шо є газодизель на пропан?
Турбо на пропані http://www.allenttech.com/forum/printth ... rpage=1185

А електронці фіолетово чи то метан чи то пропан (пропан переходить з рідкого в газоподібний при тиску біля 16 бар, а точко його кипінн біля -45 за цельсіем) ми всерівно маємо перед форсунками газову фракцію а не рідку
Мій бульдозер, що хочу то з ним й роблю

Аватар користувача
DexWert
Учасник
Учасник
Повідомлень: 80
З нами з: 13 січня 2009 20:45
Автомобіль: Volga GAZ 2410
Справжнє ім'я: Васілій
Звідки: Україна, Івано-Франківська область, смт. Брошнів-Осада

Re: ГИГ 3 ДЛ

Повідомлення DexWert » 29 січня 2010 12:29

я кщо ненайду електрику то буду переробляти вакуумний БРЦ АТ90СЕ під турбо
Мій бульдозер, що хочу то з ним й роблю

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: ГИГ 3 ДЛ

Повідомлення Master General » 29 січня 2010 12:50

Є прямий вприск рідкого пропану. Але для нього треба інжекторний комп.

Аватар користувача
DexWert
Учасник
Учасник
Повідомлень: 80
З нами з: 13 січня 2009 20:45
Автомобіль: Volga GAZ 2410
Справжнє ім'я: Васілій
Звідки: Україна, Івано-Франківська область, смт. Брошнів-Осада

Re: ГИГ 3 ДЛ

Повідомлення DexWert » 29 січня 2010 20:11

комп- це є основа і з нього буду починати
Мій бульдозер, що хочу то з ним й роблю

Аватар користувача
Master General
Адміністратор
Повідомлень: 2874
З нами з: 11 серпня 2008 15:34
Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
Справжнє ім'я: Павло
Звідки: Ужгород, Україна
Контактна інформація:

Re: ГИГ 3 ДЛ

Повідомлення Master General » 29 січня 2010 20:35

А я піду класичним шляхом. Голова 421+форсунки плюс всілякі шківа і датчики. Вже домовився з челом забрати всьо скопом з інжектованого 402. А тоді вже буду думати про вприск метану. Це якщо мене не задовольнить результат після шліфовки голови 421 в 92.5

Відповісти