Волга - BOmBA
-
- Волговод
- Повідомлень: 266
- З нами з: 09 лютого 2010 22:25
- Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
- Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
- Звідки: ЧЕРНІВЦІ
Re: Волга - BOmBA
щось давно я не звітував
правда нічого кардинально не робив
так по трохи з проводкою погрався
встановив новий генератор від ГАЗ 66 (ціна 500 грн випуск 12 88)
особливості встановлення
- необхідно розточити посадковий отвір у шківу (шків дюраль 45 грн+15 грн робота) з 18 до 20 мм та фрезернути (підігнати квадратним надфелем) місце під шпонку 5х5
- підібрати або замовити у токаря шайбу з внутрішнім діаметром 20 та проточкою під шпонку, та зовнішнім 70мм (діаметр шківа), товщиною 4-5 мм
бо товщини посадочного місця шківа не хватає тому шків не притискає крильчатку обдува
- я вирізав з 2 мм алюмінієвого листа круг і поклав перед крильчаткою (щоб всяке дрантя не затягувало), тому шайбу використав товщиною 2 мм
- розсверлив отвори в кронштейнах кріплення генератора бо блока
- виготовив "шайбу"-циліндр під планку фіксації положення генератора
- придбав та приліпив конденсатор (стандартний) 8 грн
монтаж генератора краще здійснювати в зборі з кронштейнами оскільки тоді можна добре затягнути шпильки кріплення генератора до кронштейнів
(я спачатку ціляв шпильки коли кронштейни були на блоці - про_бався більше години без толку)
ремні потрібно брати 1050-1060
думаю що і 1045 можна натігнути, а от більше ніж 1060 брати не варто , бо не буде куди натягувати ремні (натяжної планки не стає, та й взагалі впреться в щит)
проводку ближнє-дальнє-протитуманки переробив на реле із заживленням від генератора діаметром 10 мм кв
для захисту на виході з генератора встановив запобіжник на 90А (доречі реле також із запобіжником)
тепер потрібно підібрати толкове РР
модернізувати "+" провід до акумулятора
правда нічого кардинально не робив
так по трохи з проводкою погрався
встановив новий генератор від ГАЗ 66 (ціна 500 грн випуск 12 88)
особливості встановлення
- необхідно розточити посадковий отвір у шківу (шків дюраль 45 грн+15 грн робота) з 18 до 20 мм та фрезернути (підігнати квадратним надфелем) місце під шпонку 5х5
- підібрати або замовити у токаря шайбу з внутрішнім діаметром 20 та проточкою під шпонку, та зовнішнім 70мм (діаметр шківа), товщиною 4-5 мм
бо товщини посадочного місця шківа не хватає тому шків не притискає крильчатку обдува
- я вирізав з 2 мм алюмінієвого листа круг і поклав перед крильчаткою (щоб всяке дрантя не затягувало), тому шайбу використав товщиною 2 мм
- розсверлив отвори в кронштейнах кріплення генератора бо блока
- виготовив "шайбу"-циліндр під планку фіксації положення генератора
- придбав та приліпив конденсатор (стандартний) 8 грн
монтаж генератора краще здійснювати в зборі з кронштейнами оскільки тоді можна добре затягнути шпильки кріплення генератора до кронштейнів
(я спачатку ціляв шпильки коли кронштейни були на блоці - про_бався більше години без толку)
ремні потрібно брати 1050-1060
думаю що і 1045 можна натігнути, а от більше ніж 1060 брати не варто , бо не буде куди натягувати ремні (натяжної планки не стає, та й взагалі впреться в щит)
проводку ближнє-дальнє-протитуманки переробив на реле із заживленням від генератора діаметром 10 мм кв
для захисту на виході з генератора встановив запобіжник на 90А (доречі реле також із запобіжником)
тепер потрібно підібрати толкове РР
модернізувати "+" провід до акумулятора
-
- Волговод
- Повідомлень: 266
- З нами з: 09 лютого 2010 22:25
- Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
- Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
- Звідки: ЧЕРНІВЦІ
Re: Волга - BOmBA
маю новий глюк - свистить помпа (а я грішив на підшипники генератора), є люфт потрібно мабуть міняти підшипники (маю надію що обійдеться цим, ну і мабуть +крильчатка і ремкомплект)
помпу капіталив 10 тис назад (міняв все вище перераховане + оську)
цікаво чи ще десь є оськи з підшипниками часів СССР
помпу капіталив 10 тис назад (міняв все вище перераховане + оську)
цікаво чи ще десь є оськи з підшипниками часів СССР
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Волга - BOmBA
10 тисяч це ще нормально для підробних підшипників. Я махався з помпою мало не через тисячу км доки не назлило - купив нову за 450 грн (в 2007 році). З тих пір регулярно мащу (при заміні мастила, а то і частіше) і проблем немає. Цікаво, чому помпа свистить? У мене такого ніколи не було... Вона тупо починала текти і все.
-
- Волговод
- Повідомлень: 266
- З нами з: 09 лютого 2010 22:25
- Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
- Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
- Звідки: ЧЕРНІВЦІ
Re: Волга - BOmBA
як виявилось справа не в підшипниках в в самому корпусі (має виробітку під великий підшипник ),
а свистить тому що через перекос крильчатка тре до корпуса
а мастив змазкою №158 кожні 2,5-3 тис мабуть то така її доля
хоча розбило через надто натягнутий ремінь, а може і підшипник клин хапанув бо має сліди прокрутки на зовнішній обіймі
на базарі за нову знайомий просить $65 (520 грн)
а свистить тому що через перекос крильчатка тре до корпуса
а мастив змазкою №158 кожні 2,5-3 тис мабуть то така її доля
хоча розбило через надто натягнутий ремінь, а може і підшипник клин хапанув бо має сліди прокрутки на зовнішній обіймі
на базарі за нову знайомий просить $65 (520 грн)
-
- Волговод
- Повідомлень: 266
- З нами з: 09 лютого 2010 22:25
- Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
- Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
- Звідки: ЧЕРНІВЦІ
Re: Волга - BOmBA
бачив на базарі заклинившу помпу (чи то від часу чи на машины здохла ) за 100 грн як на запчастини то троха дороговато (хоча треба зльотати на розборку поцікавитись що в них і по чому)
купив "танчик" від 402 голови з штуцером на 20мм за 60 грн (може пічка тепліша стане )
купив "танчик" від 402 голови з штуцером на 20мм за 60 грн (може пічка тепліша стане )
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Волга - BOmBA
Маю незаклинившу 24-ту помпу ))) помыняюсь на якийсь ніштячок якщо треба.BOmBA писав:бачив на базарі заклинившу помпу (чи то від часу чи на машины здохла ) за 100 грн як на запчастини то троха дороговато (хоча треба зльотати на розборку поцікавитись що в них і по чому)
-
- Волговод
- Повідомлень: 266
- З нами з: 09 лютого 2010 22:25
- Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
- Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
- Звідки: ЧЕРНІВЦІ
Re: Волга - BOmBA
Буду мати на увазі, але поки що спробую реанімувати своюMaster General писав: Маю незаклинившу 24-ту помпу ))) помыняюсь на якийсь ніштячок якщо треба.
-
- Волговод
- Повідомлень: 266
- З нами з: 09 лютого 2010 22:25
- Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
- Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
- Звідки: ЧЕРНІВЦІ
Re: Волга - BOmBA
мля злий як пес
вчора цілий день крутився біля машини
- викрутив кран пічки з трійника, поклав заглушку
- поклав на голову заглушку водяної рубашки від 402
- вкрутив туди сантехнічний кульковий кран (в заглушці різьба вже під нього)
- замінив радіатор пічки
- утеплив воздуховоди (екран 2 мм + скотч - здається стало тихіше дути)
- зібрав помпу
все це зібрав до купи
вже зтемнилося
машину не заводив з місяць
завів без проблем
зарядка йшле не критична 20-25 А, напруга 14,5
включив фари +протитуманки, напруга 14,0 при включенні пічки оберти почали падати і я газанув
в результаті пішли по п..ді нитки ближнього і одна протитуманка
лампочки OSRAM «night breaker» 150 грн пара -
я на ФІЛІПСАХ +30% 2 роки відкатав
проблем з ними навіть із згорівшим РР при напрузі 16-16,5 В не було
цікаво шо то може бути за фігня?
фари і протитуманки зфжвлені від гени ч/з реле із запобіжниками
думаю що потрібно все таки прокласти новий дріт від гени ч/з амперметр до стартера
мабуть РР отримує напругу з акумулятора що не відповідає дійсності
вольтметр в салоні
РР 59.3702 Астро ч/з пару хвилин після пуску постійно зменшує напругу на 0,1-0,2 В
вчора цілий день крутився біля машини
- викрутив кран пічки з трійника, поклав заглушку
- поклав на голову заглушку водяної рубашки від 402
- вкрутив туди сантехнічний кульковий кран (в заглушці різьба вже під нього)
- замінив радіатор пічки
- утеплив воздуховоди (екран 2 мм + скотч - здається стало тихіше дути)
- зібрав помпу
все це зібрав до купи
вже зтемнилося
машину не заводив з місяць
завів без проблем
зарядка йшле не критична 20-25 А, напруга 14,5
включив фари +протитуманки, напруга 14,0 при включенні пічки оберти почали падати і я газанув
в результаті пішли по п..ді нитки ближнього і одна протитуманка
лампочки OSRAM «night breaker» 150 грн пара -
я на ФІЛІПСАХ +30% 2 роки відкатав
проблем з ними навіть із згорівшим РР при напрузі 16-16,5 В не було
цікаво шо то може бути за фігня?
фари і протитуманки зфжвлені від гени ч/з реле із запобіжниками
думаю що потрібно все таки прокласти новий дріт від гени ч/з амперметр до стартера
мабуть РР отримує напругу з акумулятора що не відповідає дійсності
вольтметр в салоні
РР 59.3702 Астро ч/з пару хвилин після пуску постійно зменшує напругу на 0,1-0,2 В
-
- Волговод
- Повідомлень: 266
- З нами з: 09 лютого 2010 22:25
- Автомобіль: ГАЗ 24 ВОЛГА
- Справжнє ім'я: ВОЛОДИМИР
- Звідки: ЧЕРНІВЦІ
Re: Волга - BOmBA
і знову є ряд новин
+ проклав дріт 10 кв мм (гена-А-стартер)
ефект є напруга на АКБ менша лише на 0,1 В (тестер електронний показує лише 1 знак після коми)
але є проблемка: РР на без споживачів на середніх обертах обмежує напругу до значення 14,5-14,6В (на генераторі)
при включеній пічці та дальньому світлі - 14,2-14,3В
на зиму воно ніби і не погано, але трохи забагато
ще потрібно почистити контакти , або замінити реле, яке комутує у мене запалювання
з мінусів
- за два місяці простою на дворі пропала гальмівна рідина - потік задній правий гальмівний циліндр - поки замінив кільця, але то вже мабуть останній раз бо є виробітка робочої поверхні циліндра
- на третьому році життя на рівному місці потік задній газомасляний амортизатор HOLA
певно теж його зима замучала
зараз задумався на рахунок того, щоб вліпити карлсона на основний радіатор
плюси очевидні нормальний температурний режим для двигуна і не буде так вбиватися помпа (менший дизбаланс)
сусід приколюється що то лише в мене машина ломається навіть не виїжджаючи з двору
+ проклав дріт 10 кв мм (гена-А-стартер)
ефект є напруга на АКБ менша лише на 0,1 В (тестер електронний показує лише 1 знак після коми)
але є проблемка: РР на без споживачів на середніх обертах обмежує напругу до значення 14,5-14,6В (на генераторі)
при включеній пічці та дальньому світлі - 14,2-14,3В
на зиму воно ніби і не погано, але трохи забагато
ще потрібно почистити контакти , або замінити реле, яке комутує у мене запалювання
з мінусів
- за два місяці простою на дворі пропала гальмівна рідина - потік задній правий гальмівний циліндр - поки замінив кільця, але то вже мабуть останній раз бо є виробітка робочої поверхні циліндра
- на третьому році життя на рівному місці потік задній газомасляний амортизатор HOLA
певно теж його зима замучала
зараз задумався на рахунок того, щоб вліпити карлсона на основний радіатор
плюси очевидні нормальний температурний режим для двигуна і не буде так вбиватися помпа (менший дизбаланс)
сусід приколюється що то лише в мене машина ломається навіть не виїжджаючи з двору
- Master General
- Адміністратор
- Повідомлень: 2874
- З нами з: 11 серпня 2008 15:34
- Автомобіль: ГАЗ-24 СПГ, 1978
- Справжнє ім'я: Павло
- Звідки: Ужгород, Україна
- Контактна інформація:
Re: Волга - BOmBA
Не страшно це. Всі прилади для автомобілів мають витримувати підвищену напругу. Вища напруга вищий кпд. Більша напруга на первинній обмотці запалювання - потужніша іскра. Потужна іскра - правильна робота мотора. Такшо молися щоб 14 В було завжди! Поставив 90А гену і фарами її пригружає. Та його шоб нагрузити треба ще 500Вт обігрів сидінь підключити і майфун-мана на 4х50 на повну і протитуманки дві пари.BOmBA писав:14,2-14,3В на зиму воно ніби і не погано, але трохи забагато